Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 80520000-5 – Навчальні засоби (набір дитячих музичних інструментів, килимок – конструктор з пазлів, магнітний конструктор, комплект настільних розвивальних ігор)
Очікувана вартість
207 700,00 UAH
UA-2019-09-09-001912-b ● c5a6cbd188ff4835af825fd07269bc4b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Іванівна Гапон +380575632961,+380575631102 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 207 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Джерело фінансування- бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 одиниця
Набір дитячих музичних інструментів, килимок – конструктор з пазлів, магнітний конструктор, комплект настільних розвивальних ігор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - бюджетні кошти | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 18:39 |
перелік змін .docx | |
26 вересня 2019 18:39 |
ТД дидактичні матеріали_нова редакція.doc |
26 вересня 2019 18:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2019 18:39 |
перелік змін .docx
|
|||
26 вересня 2019 18:39 |
ТД дидактичні матеріали_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 13 вересня 2019 22:57
Дата відповіді: 26 вересня 2019 18:50
Шановний замовнику!Прошу надати роз'яснення щодо наступних розділів тендерної документації:
1.В тендерній документації є пункт: "Усі сканкопії документів, що подаються Учасником, повинні бути засвідчені уповноваженою особою Учасника. При виготовлені сканкопій документів, що подаються Учасником, повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну сканкопію документу. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії."
Якщо сканкопії зроблені з оригіналів документів виданих іншими установами(сертифікати,висновки санітарно-епідеміологічної експертизи,банківські довідки,аналогічні договори,паспорт,ІПН,тощо). Чи необхідно їх завіряти згідно вищезазначего пункту якщо сканкопії з оригіналів документів будуть надані в кольоровому вигляді?
2.В додатку № 1 є пункт:"1.Довідка/інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комiтету України (www.amc.gov.ua) в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);"
Що ви маєте на увазі коли вимагаєте надати посилання на Зведені відомості про рішення органів АМКУ?Прошу надати роз'яснення,або прибрати з тендерної документації цей пункт та викласти в наступній редакції: "В додатку № 1 є пункт:"1.Довідка/інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);"
Чекаємо на відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII повідомляє,що якщо Учасник у складі пропозиції надає оригінал документа, то його не треба засвідчувати відповідно до вимог тендерної документації, а якщо копію - то відповідно необхідне засвідчення. Щодо надання довідки у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комiтету України (www.amc.gov.ua) в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), то треба зазначити, що саме у тексті наданої довідки Учасник повинен вказати посилання Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комiтету України (www.amc.gov.ua).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Мельник Роман Ігорович |
181 976,00
UAH з ПДВ
|
172 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" |
183 612,00
UAH з ПДВ
|
173 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СКАДІ РК |
206 700,00
UAH з ПДВ
|
173 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
194 800,00
UAH з ПДВ
|
179 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
204 900,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мельник Роман Ігорович #3403009570 |
Відхилено |
172 600,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 15:52
|
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" #35278414 |
Відхилено |
173 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 16:31
|
ТОВ СКАДІ РК #35860136 |
Відхилено |
173 700,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 14:59
|
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3144302450 |
Відхилено |
179 900,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:33
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" #42366394 |
Відхилено |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 жовтня 2019 15:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі