Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ
Очікувана вартість
23 261 576,11 UAH
UA-2019-09-09-001726-b 200701e72338487fa24eaf30b751395f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 16:15
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:01
Очікувана вартість: 23 261 576,11 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ.Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт: початок – дата укладання договору, закінчення - 30.03.2020 – постачання обладнання, 30.01.2021 – будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
23 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:41
Перелік змін .doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
09 вересня 2019 16:10
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
09 вересня 2019 16:10
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 2 Проект договору.doc
09 вересня 2019 16:10
Додаток 2 Проект договору.doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
09 вересня 2019 16:10
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
23 жовтня 2019 14:41
Зміни до Тендерної документації.docx
21 жовтня 2019 14:37
45454000-4 Тендерна документація-1.docx
10 жовтня 2019 14:52
45454000-4 Тендерна документація.docx
25 вересня 2019 14:09
45454000-4 Тендерна документація.docx
09 вересня 2019 16:10
45454000-4 Тендерна документація.docx
21 жовтня 2019 14:37
3 Перелік змін.doc
10 жовтня 2019 14:52
Перелік змін.doc
25 вересня 2019 14:09
Перелік змін.doc
09 вересня 2019 16:10
Креслення.rar
09 вересня 2019 16:10
Кошториси.rar
09 вересня 2019 16:10
Додаток 6 Технічні вимоги та умови постачання.PDF
09 вересня 2019 16:10
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно умов оплати в ТД
Дата подання: 11 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:56
На сьогодні Ваше підприємство не виконує зобов'язання щодо оплати богру за поставлений товар. Прострочення триває вже 60 календарних днів. Чи плануєте Ви оплачувати у строкі, зазначені в ТД?
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до умов ТД.
ВИМОГА
Дата подання: 13 вересня 2019 19:11
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:45
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів. Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення. Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разу позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-001726-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34657024
Дата подання: 13 вересня 2019 19:14
ВИМОГА
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 12:45
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-001726-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 19 вересня 2019 18:46
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скаржник має намір прийняти участь у тендері UA-2019-09-09-001726-b ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ за процедурою – відкриті торги. Згідно пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином скарга подається у встановлений законом строк. На нашу думку, Замовник допустив значні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», обмеженні конкуренції, встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, що стало підставами подання даної Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 23:02
рішення від 24.09.2019 № 13522 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:02
рішення від 08.10.2019 № 14447 .pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконали рішення АМКУ в частині внесеня змін від 08.10.2019 року №14447.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2019 09:19

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 18:46
Платіжне доручення.pdf
19 вересня 2019 18:46
Скарга ПК Електрик.pdf
19 вересня 2019 18:46
Веза лист.pdf
19 вересня 2019 18:46
імпульс лист.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" 23 227 370,00
UAH
23 227 370,00
UAH
1.1111111111 20 904 633 Документи
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" 23 248 362,00
UAH
23 248 362,00
UAH
1 23 248 362 Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:55
Про банкруцтво.pdf
08 листопада 2019 15:55
Довідка МВС.PDF
01 листопада 2019 18:29
Щодо ліцензії.pdf
01 листопада 2019 18:29
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 18:29
ТУ Клапана.pdf
01 листопада 2019 18:29
ТУ 001 НКУ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 18:29
Протокол загальних зборів.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про субпідрядників.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про санкції.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про працівників.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про наявність інформації.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про МТБ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про заборгованість.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність судимості.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність підстав.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність відомостей.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про банкруцтво.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про аналогічні договора.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про акціонерів.pdf
01 листопада 2019 18:29
Платіжне доручення.pdf
01 листопада 2019 18:29
ПК-Електрик серт 4_1.pdf.p7s
01 листопада 2019 18:29
Перевірка знань ПОЖ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Перевірка знань ОП.pdf
01 листопада 2019 18:29
Наказ про призначення.pdf
01 листопада 2019 18:29
Кошториси в Exel.rar
01 листопада 2019 18:29
Кошторис в АВК.rar
01 листопада 2019 18:28
Інструкція з монтажу.pdf
01 листопада 2019 18:28
Згода ССК ТМ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Згода на використання ТУ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Договірна ціна.pdf
01 листопада 2019 18:28
Договір зі страховою.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний Лист ССК ТМ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний Лист ВЕЗА.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний лист (2).pdf
01 листопада 2019 18:28
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 18:28
Відгук Електродинаміка.pdf
01 листопада 2019 18:28
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Антикорупційна програма.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:54
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:54
Договірна ціна та кошторис.pdf
01 листопада 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:43
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:42
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 14:42
Тех вимоги.pdf
24 вересня 2019 14:42
Статут.pdf
24 вересня 2019 14:42
Рахунок.pdf
24 вересня 2019 14:42
Повноваження особи.pdf
24 вересня 2019 14:42
Ліцензії, Дозволи.pdf
24 вересня 2019 14:42
Договор на 2017 год.PDF
24 вересня 2019 14:42
Довідка щодо судимості.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка щодо акціонерів.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка субпідряд.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка санкції.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка про бакрутство.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка право підпису.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка працівники.pdf
24 вересня 2019 14:42
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"

ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"
#39460284
Переможець 23 227 370,00
UAH
06 листопада 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"
#39460284
23 227 370,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 09:09
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на закупівлю робіт - ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ, згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
28 листопада 2019 09:09
Виписка з протоколу ТК.pdf