ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ
Очікувана вартість
23 261 576,11 UAH
UA-2019-09-09-001726-b 200701e72338487fa24eaf30b751395f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження замовника: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа замовника: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 16:15
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:01
Очікувана вартість: 23 261 576,11 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ.Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт: початок – дата укладання договору, закінчення - 30.03.2020 – постачання обладнання, 30.01.2021 – будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Тендерна документація

23 жовтня 2019 14:48
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 14:39
Електронний цифровий підпис
10 жовтня 2019 14:55
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2019 14:14
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 16:19
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 14:41
Перелік змін .doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
09 вересня 2019 16:10
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
09 вересня 2019 16:10
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 2 Проект договору.doc
09 вересня 2019 16:10
Додаток 2 Проект договору.doc
23 жовтня 2019 14:41
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
09 вересня 2019 16:10
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
23 жовтня 2019 14:41
Зміни до Тендерної документації.docx
21 жовтня 2019 14:37
45454000-4 Тендерна документація-1.docx
10 жовтня 2019 14:52
45454000-4 Тендерна документація.docx
25 вересня 2019 14:09
45454000-4 Тендерна документація.docx
09 вересня 2019 16:10
45454000-4 Тендерна документація.docx
21 жовтня 2019 14:37
3 Перелік змін.doc
10 жовтня 2019 14:52
Перелік змін.doc
25 вересня 2019 14:09
Перелік змін.doc
09 вересня 2019 16:10
Креслення.rar
09 вересня 2019 16:10
Кошториси.rar
09 вересня 2019 16:10
Додаток 6 Технічні вимоги та умови постачання.PDF
09 вересня 2019 16:10
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно умов оплати в ТД
Дата подання: 11 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:56
На сьогодні Ваше підприємство не виконує зобов'язання щодо оплати богру за поставлений товар. Прострочення триває вже 60 календарних днів. Чи плануєте Ви оплачувати у строкі, зазначені в ТД?
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до умов ТД.
ВИМОГА
Дата подання: 13 вересня 2019 19:11
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:45
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів. Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення. Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разу позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-001726-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34657024
Дата подання: 13 вересня 2019 19:14
ВИМОГА
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 12:45
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-09-001726-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 19 вересня 2019 18:46
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скаржник має намір прийняти участь у тендері UA-2019-09-09-001726-b ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ за процедурою – відкриті торги. Згідно пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином скарга подається у встановлений законом строк. На нашу думку, Замовник допустив значні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», обмеженні конкуренції, встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, що стало підставами подання даної Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 23:02
рішення від 24.09.2019 № 13522 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:02
рішення від 08.10.2019 № 14447 .pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконали рішення АМКУ в частині внесеня змін від 08.10.2019 року №14447.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2019 09:19

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 18:46
Платіжне доручення.pdf
19 вересня 2019 18:46
Скарга ПК Електрик.pdf
19 вересня 2019 18:46
Веза лист.pdf
19 вересня 2019 18:46
імпульс лист.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" 23 227 370,00
UAH
23 227 370,00
UAH
1.1111111111 20 904 633 Документи
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" 23 248 362,00
UAH
23 248 362,00
UAH
1 23 248 362 Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 15:55
Про банкруцтво.pdf
08 листопада 2019 15:55
Довідка МВС.PDF
01 листопада 2019 18:29
Щодо ліцензії.pdf
01 листопада 2019 18:29
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 18:29
ТУ Клапана.pdf
01 листопада 2019 18:29
ТУ 001 НКУ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 18:29
Протокол загальних зборів.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про субпідрядників.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про санкції.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про працівників.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про наявність інформації.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про МТБ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про заборгованість.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність судимості.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність підстав.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про відсутність відомостей.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про банкруцтво.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про аналогічні договора.pdf
01 листопада 2019 18:29
Про акціонерів.pdf
01 листопада 2019 18:29
Платіжне доручення.pdf
01 листопада 2019 18:29
ПК-Електрик серт 4_1.pdf.p7s
01 листопада 2019 18:29
Перевірка знань ПОЖ.pdf
01 листопада 2019 18:29
Перевірка знань ОП.pdf
01 листопада 2019 18:29
Наказ про призначення.pdf
01 листопада 2019 18:29
Кошториси в Exel.rar
01 листопада 2019 18:29
Кошторис в АВК.rar
01 листопада 2019 18:28
Інструкція з монтажу.pdf
01 листопада 2019 18:28
Згода ССК ТМ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Згода на використання ТУ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Договірна ціна.pdf
01 листопада 2019 18:28
Договір зі страховою.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний Лист ССК ТМ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний Лист ВЕЗА.pdf
01 листопада 2019 18:28
Гарантійний лист (2).pdf
01 листопада 2019 18:28
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 18:28
Відгук Електродинаміка.pdf
01 листопада 2019 18:28
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 18:28
Антикорупційна програма.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:54
sign.p7s
01 листопада 2019 14:54
Договірна ціна та кошторис.pdf
01 листопада 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 11:36
sign.p7s
24 вересня 2019 14:43
sign.p7s
24 вересня 2019 14:42
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 14:42
Тех вимоги.pdf
24 вересня 2019 14:42
Статут.pdf
24 вересня 2019 14:42
Рахунок.pdf
24 вересня 2019 14:42
Повноваження особи.pdf
24 вересня 2019 14:42
Ліцензії, Дозволи.pdf
24 вересня 2019 14:42
Договор на 2017 год.PDF
24 вересня 2019 14:42
Довідка щодо судимості.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка щодо акціонерів.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка субпідряд.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка санкції.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка про бакрутство.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка право підпису.pdf
24 вересня 2019 14:42
Довідка працівники.pdf
24 вересня 2019 14:42
Витяг ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"
#39460284
Переможець 23 227 370,00
UAH
06 листопада 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"
#39460284
23 227 370,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 09:09
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на закупівлю робіт - ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ, згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
28 листопада 2019 09:09
Виписка з протоколу ТК.pdf

Актуальні тендери

До пошуку