Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
142 360,00 UAH
UA-2019-09-09-001427-a 45df57d77c2341ada76e06ab7bfad2f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231224 osvita.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231224
osvita.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:49
Очікувана вартість: 142 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 427,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет, батьківська плата
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1555 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1252 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1260 кг
Морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2361 кг
Буряк столовий червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
44 кг
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1777 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
178 кг
Апельсини, мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
363 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, та заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари і послуги, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 60 календарних днів з моменту отримання товару, за наявності кошторисних призначень у Замовника Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 18:58
ТД.doc
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_6.docx
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_5.docx
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_4.docx
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_3.docx
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_2.docx
09 вересня 2019 18:58
ДОДАТОК_1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 133 743,00
UAH з ПДВ
133 743,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 142 225,20
UAH з ПДВ
142 225,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:51
ЦІНОВА.pdf
24 вересня 2019 10:51
про санкції.pdf
24 вересня 2019 10:51
9.акт 2019 завірений.pdf
24 вересня 2019 10:51
8.тех паспорт завірений.pdf
24 вересня 2019 10:51
6.договір оренди склад.pdf
24 вересня 2019 10:51
6.ат база.pdf
24 вересня 2019 10:51
5.лист згода на обробку.pdf
24 вересня 2019 10:51
26.посвідчення пр якість.pdf
24 вересня 2019 10:51
24.технічна специфікація.pdf
24 вересня 2019 10:51
24.технічка.pdf
24 вересня 2019 10:51
23.проект.pdf
24 вересня 2019 10:51
21.слава відгук.pdf
24 вересня 2019 10:51
18.відгук горбанівка.pdf
24 вересня 2019 10:51
16.медичні книжки.pdf
24 вересня 2019 10:51
14.про сан паспорт.pdf
24 вересня 2019 10:51
10.акт ман 2887 копія.pdf
24 вересня 2019 10:51
1. установчі.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:55
заявва.pdf
24 вересня 2019 14:55
забезпечення.pdf
24 вересня 2019 14:55
декларація виробника.pdf
24 вересня 2019 14:55
гарнатійний лист проект.pdf
24 вересня 2019 14:55
відсутність підстав2.pdf
24 вересня 2019 14:55
відсутність підстав.pdf
24 вересня 2019 14:55
21.санітарна обробка.pdf
24 вересня 2019 14:55
20.Договір дезінфекції.pdf
24 вересня 2019 14:55
19.медичні книжки.pdf
24 вересня 2019 14:55
18.довідка працівники.pdf
24 вересня 2019 14:55
16.відгук горбанівка.pdf
24 вересня 2019 14:55
14.відгук диканька.pdf
24 вересня 2019 14:55
13. сан паспорти.pdf
24 вересня 2019 14:55
12.документи транспорт.pdf
24 вересня 2019 14:55
9.акт завірений ман 6837.pdf
24 вересня 2019 14:55
7.копія холод.pdf
24 вересня 2019 14:55
6.договір полтавахолод.pdf
24 вересня 2019 14:55
4.довідка мат база.pdf
24 вересня 2019 14:55
3.про СЕС.pdf
24 вересня 2019 14:55
2.відомості про учасника.pdf
24 вересня 2019 14:55
1.установчі документи.pdf
24 вересня 2019 14:55
ЦІНОВА.pdf
24 вересня 2019 14:55
технічка.pdf
24 вересня 2019 14:54
технічка специфікація.pdf
24 вересня 2019 14:54
субпідрядник.pdf
24 вересня 2019 14:54
стаття 17.pdf
24 вересня 2019 14:54
ПРОЕКТ.pdf
24 вересня 2019 14:54
об открытии счета С.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 133 743,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 20:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 133 743,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 20:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 142 225,20
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 20:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 жовтня 2019 20:54
Електронний підпис
08 жовтня 2019 20:51
протокол 4.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 20:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
142 225,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:12
ДУ овочі _3.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:05
ДУ овочі _2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:00
д.у овочі.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 21:17
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 20:49
договір овочі.pdf укладений
24 жовтня 2019 20:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 507,06
UAH (в тому числі ПДВ 5 084,51 UAH)