Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання. МФУ. (За рахунок субвенції "Нова українська школа")
Очікувана вартість
74 901,33 UAH
UA-2019-09-09-001230-b 4a45c6a25d624b0cbd4aa450d240ea33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 14:42
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:32
Очікувана вартість: 74 901,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Комп'ютерне обладнання. МФУ. (За рахунок субвенції "Нова українська школа")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 14:38
ТД МФУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 10 вересня 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати технічним вимогам, викладеним в Додатку 2 тендерної документації .
ФОП неплатники ПДВ допускаються до участі. Ціна без ПДВ визначається як остаточна. Порівнюватися будуть остаточні ціни учасників, незалежно від того з ПДВ чи без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Невада" 66 934,14
UAH з ПДВ
66 649,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 67 144,00
UAH з ПДВ
66 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Невада"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Невада"
#23740691
Переможець 66 649,80
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Невада"
#23740691
66 649,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:31
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 11:56
Договір укладений
08 жовтня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 66 649,80
UAH (в тому числі ПДВ 11 108,30 UAH)