Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
141 994,00 UAH
UA-2019-09-09-001105-a fe893491d983434da701209caf9e47ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бенч Ольга Григорівна

080444109310 muza@kdam.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Вебсайт: http://www.kdam.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Бенч Ольга Григорівна
080444109310
muza@kdam.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 11:05
Початок аукціону: 19 вересня 2019 12:49
Очікувана вартість: 141 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 419,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні компютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, місто Київ, Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 16:03
ДОКУМЕНТАЦІЯ Компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 10:47
Дата відповіді: 10 вересня 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Конкретні вимоги щодо товару (предмету закупівлі) містяться у технічній документації зі вказівкою на можливість пропозиції аналогів, які за технічними та якісними характеристиками будуть відповідати предмету закупівлі. Повідомляємо Вам, що Київська Академія мистецтв проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження (щодо участі ФОП-підприємців) відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 134 259,36
UAH з ПДВ
134 259,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 140 364,00
UAH з ПДВ
140 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 15:45
Сертифікат Lenovo.rar
16 вересня 2019 15:45
Сертификаты Dell.rar
16 вересня 2019 15:45
Пропозиція.pdf
16 вересня 2019 15:45
Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2019 15:45
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 134 259,36
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 16:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
134 259,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:59
ДУ №1 ПРОТЕХ.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:58
Договір ПРОТЕХ ІТ УКРАЇНА.pdf укладений
26 вересня 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна редакції специфікації
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 134 259,36
UAH (в тому числі ПДВ 22 376,56 UAH)