Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

36269 Хірургічний зрошувальний / аспіраційний наконечник, волоконно-освітлений
Очікувана вартість
62 996,25 UAH
UA-2019-09-09-001015-b cf23548bbdda4cb38b5e50386ede8a8a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупник Людмила Анатоліївна

+380444893831 ludmyla.krupnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України»
Код ЄДРПОУ: 02011870
Вебсайт: http://www.iol.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Зоологічна, 3
Контактна особа: Крупник Людмила Анатоліївна
+380444893831
ludmyla.krupnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 шт
36269 Хірургічний зрошувальний / аспіраційний наконечник, волоконно-освітлений Джерело фінансування - кошти Державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Зоологічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 вересня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСМЕД»
#31405734
Переможець 62 996,25
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 14:03

Документи

09 вересня 2019 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 14:13