Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
45 748,00 UAH
UA-2019-09-09-001004-a e5e9039343c84106a95c8a21d8bd83b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Тоцкая

pologicrl2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Пологівська БЛІЛ"
Код ЄДРПОУ: 01992972
Місцезнаходження: 70608, Україна , Запорізька обл., Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А. 6/ вулиця І. Чеберка 90
Контактна особа: Екатерина Тоцкая
pologicrl2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:52
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:52
Очікувана вартість: 45 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис товару в тендерній документації

Додаткові кошти згідно рішення сесії №8 від 18.07.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17016 штуки
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70608, Україна, Запорізька обл., м. Пологи, вул. ім. Героя України Сацького В.А., 6/ вул. І. Чеберка, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:36
Тендерна Документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-15-000008 ● 323dc124f8bd40048ab2be8ee67c7490
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

15.10.2019 № 164

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 15.10.2019 № 164

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2. UA-2019-09-09-001004-a, Комунальне некомерційне підприємство «Пологівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Пологівської районної ради Запорізької області, ДК 021:2015 33140000-3 – Медичні матеріали, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Річний план зі змінами закупівлі ДК 021:2015 (33140000-3) оприлюднений від 22.07.2019р. на загальну суму 424 164,90 грн. (додаткові кошти згідно рішення сесії № 8 від 18.06.19р.) за номером UA-P-2019-07-22-000300-a. Річний план на проведення закупівлі товарів та послуг по закладу затверджується після затвердження кошторисних призначень з січня по грудень поточного року. Річний план закупівель, додаток до річного плану та зміни до них оприлюднюються протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зміни в річному плані вносяться на протязі року. Виявлені порушення усунути неможливо в зв’язку з тим, що процедура № UA-2019-09-09-001004-a була «завершена» 15 жовтня 2019 року о 10.00 годині про що свідчить звіт на електронному майданчику.

2019-10-22 14:32:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 27 019,13
UAH з ПДВ
25 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" 25 988,44
UAH з ПДВ
25 988,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 27 395,55
UAH з ПДВ
27 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 30 354,18
UAH з ПДВ
30 354,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 16:01
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:18
UA-2019-09-09-001004-a.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 10:39
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:22
3 Додатки (стр 28 - 41).pdf
24 вересня 2019 14:22
2 Довідки (стр 2 - 27).pdf
24 вересня 2019 14:22
ДОДАТОК 1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:04
акцепт UA-2019-09-09-001004-a.pdf
23 вересня 2019 11:38
ТЧ.pdf
23 вересня 2019 11:38
КЧ_p071-125.pdf
23 вересня 2019 11:38
КЧ_p001-070.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 09:38
Електронний підпис
24 вересня 2019 09:36
14. Сертифікати.rar
24 вересня 2019 09:36
11. Проект договору.pdf
24 вересня 2019 09:36
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
Відхилено 25 300,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 13:54
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"
#40128332
Відхилено 25 988,44
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 13:56
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 27 019,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
27 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:23
Додаткова угода Д №104.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 08:35
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 09:40
Протокол.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:02
Договір 104.pdf укладений
15 жовтня 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 30 календарних днів.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 179,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 516,39 UAH)