Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання ( Лот 1: персональні комп'ютера, Лот 2: багатофункціональний пристрій для друку) (Кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
226 970,00 UAH
UA-2019-09-09-000799-b 9fbd48eeaae04e3883cda33978ba03c6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Буглак

+380965527002
+380667781772
buglakvalentina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "БОБРОВИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02006171
Місцезнаходження: 17400, Україна , Чернігівська обл., Бобровицький район, м. Бобровиця, вул. ОЛЕГА БИЧКА, б 1
Контактна особа: Валентина Буглак
+380965527002,+380667781772
buglakvalentina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 20:00
Очікувана вартість: 226 970,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

16 вересня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:24
ТД зміни.docx
09 вересня 2019 12:33
ТД .docx
16 вересня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 15:24
ТД зміни.docx
09 вересня 2019 12:33
ТД .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000031 ● 9baaebfd34574320a909fa8d4243d230
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2019 № 55
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 09.09.2019 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-09-000799-b 09.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 16:18:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Комп’ютерного обладнання (лот 1: персональні комп’ютери, лот 2: багатофункціональний пристрій для друку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-09-000799-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) З яких підстав в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, яке у відповідності до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, станом на 10.09.2019 не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі?
2) У зв’язку з чим тендерна документація комунального лікувально-профілактичного закладу «Бобровицька центральна районна лікарня», затверджена рішенням тендерного комітету від 09.09.2019 № 34 (далі - тендерна документація), містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua та не вимагається від переможця торгів?
3) У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації зазначено суперечливу інформацію щодо строків поставки товару: до 30 листопада 2019 року - в оголошенні, вересень 2019 року - в Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі», протягом листопада 2019 року – в Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору»?
4) Чому у відповідь на запит щодо роз’яснення до тендерної документації «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?» надано відповідь «Аналоги, еквіваленти предмета не допускаються», що суперечить вимогам п. 6.3. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яким визначено, що «Якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Учасники можуть подати еквівалент щодо предмету закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-12 16:25:21

Пояснення.

При оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів "Комп'ютерне обладнання ( лот 1: персональні комп'ютери, лот 2: багатофункційний пристрій для друку )" за номером ID: UA-2019-09-09-000799-b, були допущені помилки, а саме 1) не вказано кошти фінансувіання, надалі порушення будуть виправлено; 2) так сталося, що за не уважністю допущено помилку щодо ст,17, надалі буду уважною, 3)зазначену суперечливу інформацію щодо строків поставки товару буде виплавлено, 4) щодо аналогів та еквівалентності то технічна помилка в відповіді. Помилки свої визнаю, постарася в майбутньому ставитися більш уважною до заповнення документів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол про усунення порушень.

2019-09-17 10:08:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни Замовником торгів

2019-09-17 11:28:49

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання ( Лот 1: персональні комп'ютера) (кошти місцевого бюджету).
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 196 220,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 981,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 жовтня 2019 13:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання ( Лот 1: персональні комп'ютера)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул.Олега Бичка,1
Дата доставки: 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 вересня 2019 11:10
Дата відповіді: 10 вересня 2019 15:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги, еквіваленти предмета не допускаються.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2019 10:12
Коментар щодо відміни: протокол відміни торгів
Документи:
17 вересня 2019 10:12
Електронний підпис
17 вересня 2019 10:12
Протокол.pdf