Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фруктівська сільска рада |
Код ЄДРПОУ: | 04526911 |
Місцезнаходження: | 72383, Україна , Запорізька обл., с-ще Фруктове, вул. Стара, 1 |
Контактна особа: |
Любов Іванівна Пушкарьова +380962016915 fruktovoe2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 09:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 09:49 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 2 798 464,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 992,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | На основі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник перераховує Виконавцю аванс на придбання і поставку необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата Виконавцю за виконані роботи проводиться при підписанні форм КБ-2в та КБ-3 у термін не більше 7 (семи) банківських діб з моменту пред'явлення, але не пізніше 31.12.2019 р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_6-1.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_6.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_3.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_2.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_4.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Перелiк_змiн_до_ТД_02.10.2019.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(нова_редакцiя).doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_8.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_1.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Проект договору.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_5.doc | |
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_7.doc |
02 жовтня 2019 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_6-1.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_6.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_3.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_2.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_4.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Перелiк_змiн_до_ТД_02.10.2019.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(нова_редакцiя).doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_8.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_1.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Проект договору.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_5.doc
|
||||||
02 жовтня 2019 09:49 |
Додаток_7.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-18-000002 ● 2456f9bfc1c849a7bb27eaab6536343a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2019 14:58 |
НАКАЗ
18.10.2019 №177
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-09-000483-b, «ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція», яка проводиться Фруктівською сільскою радою Мелітопольського району Запорізькій області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Фруктівська сільська рада не погоджується з Висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 21 жовтня 2019 року (ID моніторингу UA-M-2019-10-18-000002) по процедурі «Відкриті торги» за предметом закупівлі: “Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області», вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області” (код ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) - ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-09-000483-b з наступних підстав. 1. Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” надано роз’яснення, що інформація передбачена наказом Мінекономрозвитку № 490 (із змінами) про «Джерело фінансування закупівлі» (п. 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів) відображається в полі «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)». Розміщене Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” відображено інформацію щодо джерела фінансування закупівлі, відповідний запис міститься у ЦБД ProZorro: Головна у розділі “Опис окремої частини або частин предмета закупівлі”: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області", вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)». Тому, вважаємо, що пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами (далі – Наказ № 490) Замовником не порушено. 2. Відповідно до порушення щодо не надання Учасником ТОВ «Еско Запоріжжя» у складі тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт з деталізацією будівельних робіт повідомляємо. Листом ТОВ «Еско Запоріжжя» від 16.10.2019 № 16-12-Т (додається) було повідомлено Замовника про наступне. У складі тендерної пропозиції у файлі «Договір та додатки до нього» міститься підписаний Учасником ТОВ «Еско Запоріжжя» проект договору, пунктами 5.1 та 5.4. якого Учасником погоджено наступне: «5.1. Термін виконання робіт: з _______ 2019 р. до 31.12.2019 р.», «5.4. Початок та закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору». При цьому звертаємо, увагу що Замовник сам в проекті договору не визначив початок виконання робіт. Додатково у складі тендерної пропозиції у файлі «Договір та додатки до нього» міститься підписаний Учасником календарний графік виконання робіт, але без зазначення періоду проведення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, тому що п. 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено: «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду». У зв’язку з тим, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначені різні строки етапів проведення процедури закупівлі: розгляд Замовником пропозицій Учасника до 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції або продовження розгляду пропозицій до 20 робочих днів (ч. 4 ст. 28 Закону), укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (ч. 2 ст. 32 Закону), можливе оскарження Учасниками результатів процедури закупівлі, що призупиняє процедуру, таким чином закінчення процедури закупівлі та укладення договору за її результатами можуть переноситися на наступні календарні місяці. Тому, Учасник закупівлі на етапі подання пропозицій не може точно визначити дату укладення договору про закупівлю, початок та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт. Зважаючи на це календарний графік виконання робіт з деталізацією будівельних робіт може бути заповнений лише після укладення договору відповідно до вимог чинного законодавства, а в разі надання календарного графіку у складі пропозиції з іншими строками ніж укладено договір за результатами закупівель буде невідповідність договору тендерній пропозиції Учасника. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону та підпункту г) Примітки підпункту 3 додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою було прийнято вищенаведені пояснення Учасника та винесено рішення про визнання ТОВ «ЕСКО Запоріжжя» переможцем процедури. Також маємо повідомити, що реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області» має велике соціальне значення, вона обслуговує населення декількох сіл Мелітопольського району. А також стислі строки виконання проекту робить неможливим проведення нової процедури. У зв’язку з вищенаведеним, прошу: 1. Прийняти заперечення Замовника та скасувати висновок про результати моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області. Уповноважена особа Фруктівської сільської ради Л.І. Пушкарьова
2019-10-25 11:28:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя" #40700370 |
Переможець |
2 795 358,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:53
|
звіт.pdf | укладений |
02 січня 2020 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 13:37
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:15
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:08
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 17:28
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 13:41
|
договір.pdf | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
002.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
003.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
004.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
005.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
006.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
007.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
008.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
009.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
010.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
011.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
012.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
013.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
014.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
015.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
016.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
017.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
018.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
019.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
020.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
021.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
022.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
023.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
024.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
025.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
026.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
027.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
028.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
001.jpg | укладений |
05 листопада 2019 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення умов договору в частині перерахування попередньої оплати ( обсяг виконання робіт: 1 роботи) |
Номер договору про закупівлю: | 28/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 28/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 28/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |