Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області", вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області
Очікувана вартість
2 798 464,80 UAH
UA-2019-09-09-000483-b 92a2797033c54e4a8aa2432554edc2cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Іванівна Пушкарьова

+380962016915 fruktovoe2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фруктівська сільска рада
Код ЄДРПОУ: 04526911
Місцезнаходження: 72383, Україна , Запорізька обл., с-ще Фруктове, вул. Стара, 1
Контактна особа: Любов Іванівна Пушкарьова
+380962016915
fruktovoe2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 09:49
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 09:49
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:10
Очікувана вартість: 2 798 464,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 992,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області", вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області, підрядні роботи.
Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області", вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72383, Україна, Запорізька область, с-ще Фруктове, Мелітопольського району, Запорізької області., Молодіжна, б. 7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На основі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник перераховує Виконавцю аванс на придбання і поставку необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплата Виконавцю за виконані роботи проводиться при підписанні форм КБ-2в та КБ-3 у термін не більше 7 (семи) банківських діб з моменту пред'явлення, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_6-1.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_6.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_3.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_2.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_4.doc
02 жовтня 2019 09:49
Перелiк_змiн_до_ТД_02.10.2019.doc
02 жовтня 2019 09:49
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(нова_редакцiя).doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_8.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_1.doc
02 жовтня 2019 09:49
Проект договору.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_5.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_7.doc
02 жовтня 2019 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_6-1.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_6-1.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_6.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_6.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_3.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_3.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_2.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_2.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_4.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_4.doc
02 жовтня 2019 09:49
Перелiк_змiн_до_ТД_02.10.2019.doc
24 вересня 2019 11:45
Перелiк_змiн_до_ТД_.doc
02 жовтня 2019 09:49
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(нова_редакцiя).doc
24 вересня 2019 11:45
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(нова_редакцiя).doc
09 вересня 2019 11:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_8.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_8.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_1.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_1.doc
02 жовтня 2019 09:49
Проект договору.doc
09 вересня 2019 11:10
Проект договору.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_5.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_5.doc
02 жовтня 2019 09:49
Додаток_7.doc
24 вересня 2019 11:45
Додаток_7.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000002 ● 2456f9bfc1c849a7bb27eaab6536343a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.10.2019 №177

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-09-000483-b, «ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція», яка проводиться Фруктівською сільскою радою Мелітопольського району Запорізькій області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Фруктівська сільська рада не погоджується з Висновком Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу закупівлі опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 21 жовтня 2019 року (ID моніторингу UA-M-2019-10-18-000002) по процедурі «Відкриті торги» за предметом закупівлі: “Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області», вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області” (код ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) - ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-09-000483-b з наступних підстав. 1. Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” надано роз’яснення, що інформація передбачена наказом Мінекономрозвитку № 490 (із змінами) про «Джерело фінансування закупівлі» (п. 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів) відображається в полі «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)». Розміщене Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” відображено інформацію щодо джерела фінансування закупівлі, відповідний запис міститься у ЦБД ProZorro: Головна у розділі “Опис окремої частини або частин предмета закупівлі”: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області", вул. Молодіжна, №7 а, с-ще Фруктове Мелітопольського району Запорізької області (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)». Тому, вважаємо, що пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами (далі – Наказ № 490) Замовником не порушено. 2. Відповідно до порушення щодо не надання Учасником ТОВ «Еско Запоріжжя» у складі тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт з деталізацією будівельних робіт повідомляємо. Листом ТОВ «Еско Запоріжжя» від 16.10.2019 № 16-12-Т (додається) було повідомлено Замовника про наступне. У складі тендерної пропозиції у файлі «Договір та додатки до нього» міститься підписаний Учасником ТОВ «Еско Запоріжжя» проект договору, пунктами 5.1 та 5.4. якого Учасником погоджено наступне: «5.1. Термін виконання робіт: з _______ 2019 р. до 31.12.2019 р.», «5.4. Початок та закінчення робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору». При цьому звертаємо, увагу що Замовник сам в проекті договору не визначив початок виконання робіт. Додатково у складі тендерної пропозиції у файлі «Договір та додатки до нього» міститься підписаний Учасником календарний графік виконання робіт, але без зазначення періоду проведення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, тому що п. 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено: «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду». У зв’язку з тим, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначені різні строки етапів проведення процедури закупівлі: розгляд Замовником пропозицій Учасника до 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції або продовження розгляду пропозицій до 20 робочих днів (ч. 4 ст. 28 Закону), укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (ч. 2 ст. 32 Закону), можливе оскарження Учасниками результатів процедури закупівлі, що призупиняє процедуру, таким чином закінчення процедури закупівлі та укладення договору за її результатами можуть переноситися на наступні календарні місяці. Тому, Учасник закупівлі на етапі подання пропозицій не може точно визначити дату укладення договору про закупівлю, початок та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт. Зважаючи на це календарний графік виконання робіт з деталізацією будівельних робіт може бути заповнений лише після укладення договору відповідно до вимог чинного законодавства, а в разі надання календарного графіку у складі пропозиції з іншими строками ніж укладено договір за результатами закупівель буде невідповідність договору тендерній пропозиції Учасника. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону та підпункту г) Примітки підпункту 3 додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Уповноваженою особою було прийнято вищенаведені пояснення Учасника та винесено рішення про визнання ТОВ «ЕСКО Запоріжжя» переможцем процедури. Також маємо повідомити, що реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини селища Фруктове КНП «ЦПМСД Мелітопольської районної ради Запорізької області» має велике соціальне значення, вона обслуговує населення декількох сіл Мелітопольського району. А також стислі строки виконання проекту робить неможливим проведення нової процедури. У зв’язку з вищенаведеним, прошу: 1. Прийняти заперечення Замовника та скасувати висновок про результати моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області. Уповноважена особа Фруктівської сільської ради Л.І. Пушкарьова

2019-10-25 11:28:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя" 2 795 358,00
UAH з ПДВ
2 795 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Запоріжгранітбуд 2 798 464,00
UAH з ПДВ
2 798 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:08
ст17.pdf
18 жовтня 2019 14:09
Довідка з МВД.pdf
18 жовтня 2019 14:09
Довідка з ДФС.pdf
16 жовтня 2019 18:48
Договірна ціна
16 жовтня 2019 18:48
Пропозиція 15.10.19
09 жовтня 2019 16:41
Відгук до дого 408-18.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ОПРОС ОС Т2.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ОПРЛС 1-6.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ЛС 4-6 ДЦ-ОПР.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ЛС 1-3.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ИВРОБ 2-1.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ИВРЛС 5-6.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ИВРЛС 1-4.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ИВР.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ ДЦ.pdf
08 жовтня 2019 09:17
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 09:17
Лист щодо товару.pdf
08 жовтня 2019 09:17
ДЦ без розрахунку.pdf
08 жовтня 2019 09:16
Довідка щодо ст. 17.pdf
08 жовтня 2019 09:16
Довідка щодо санкцій.pdf
08 жовтня 2019 09:16
Довідка щодо довкілля.pdf
08 жовтня 2019 09:16
Статут.pdf
08 жовтня 2019 09:16
свідоцтво ПДВ.PDF
08 жовтня 2019 09:16
Лицензия.pdf
08 жовтня 2019 09:16
дозвіл.PDF
08 жовтня 2019 09:16
Договор 408-18 відгук.pdf
08 жовтня 2019 09:16
декларація.PDF
08 жовтня 2019 09:16
банк Укргазбанк - 18.09..pdf
08 жовтня 2019 09:16
банк ПУМБ - 18.09..pdf
08 жовтня 2019 09:16
банк Ощадбанк - 18.09..pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 08:19
ТЦ.pdf
10 жовтня 2019 08:19
Додатки.pdf
09 жовтня 2019 19:30
Cмета.rar
09 жовтня 2019 19:30
Статут_оригінал.pdf
09 жовтня 2019 19:30
Протокол_оригінал.pdf
09 жовтня 2019 19:30
ОП_директор.pdf
09 жовтня 2019 19:30
Наказ_оригінал.pdf
09 жовтня 2019 19:30
Ліцензія_нова.pdf
09 жовтня 2019 19:30
Декларація_1_3м.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"

ТОВ Запоріжгранітбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"
#40700370
Переможець 2 795 358,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕСКО Запоріжжя"
#40700370
2 795 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:53
звіт.pdf укладений
02 січня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 13:37
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:35
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 14:15
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:08
договірна ціна.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 17:28
додаткова угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 17:26
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 13:41
договір.pdf укладений
05 листопада 2019 13:39
002.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
003.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
004.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
005.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
006.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
007.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
008.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
009.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
010.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
011.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
012.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
013.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
014.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
015.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
016.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
017.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
018.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
019.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
020.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
021.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
022.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
023.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
024.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
025.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
026.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
027.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
028.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39
001.jpg укладений
05 листопада 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення умов договору в частині перерахування попередньої оплати ( обсяг виконання робіт: 1 роботи)
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 28/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 708 863,28
UAH