Комбінований автомобіль КО-503ІВК-12 (або аналог) (ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)
Очікувана вартість
3 640 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000416-b 2dff72030cda48229fb6d07b48f59d50
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 39849933
Місцезнаходження замовника: 85630, Україна , Донецька обл., місто Красногорівка, вулиця Адміністративна, будинок 3 А
Контактна особа замовника: Валентина Шестакова
+380668079537
39849933@mail.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:53
Очікувана вартість: 3 640 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Придбання обладнання для профілактичного санітарного очищення колодязів та трубопроводів міської зливової каналізації від мулу у місті Красногорівка Мар'їнського району Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комбінований автомобіль КО-503ІВК-12 (або аналог) (ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Мар"їнський район місто Красногорівка, вулиця Адміністративна 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 вересня 2019 11:03
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 10:54
Додаток №2 (пропозиція).docx
09 вересня 2019 10:54
ТД-автомобіль.docx
09 вересня 2019 10:54
Додаток №5 (тех.хар.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №3 (договір).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №1(перелік док.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №4 (довідка).docx
12 вересня 2019 11:03
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 10:55
Електронний цифровий підпис
09 вересня 2019 10:54
Додаток №2 (пропозиція).docx
09 вересня 2019 10:54
ТД-автомобіль.docx
09 вересня 2019 10:54
Додаток №5 (тех.хар.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №3 (договір).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №1(перелік док.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №4 (довідка).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000008 ● 3bc68ca99b7e402eab3581dcadc489cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 10:05:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2019 № 56
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 10.09.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області UA-2019-09-09-000416-b 09.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку зі зміною курсу евро/грн. змінюємо ціну предмета закупівлі

2019-09-12 11:06:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області, 39849933, Україна, місто Красногорівка, вулиця Адміністративна, будинок 3 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комбінований автомобіль КО-503ІВК-12 (або аналог) (ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби) (місцевий бюджет), 3640000UAH, 34140000-0, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 2dff72030cda48229fb6d07b48f59d50, 2019-09-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план військово-цивільної адміністрації міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області (далі – Замовник) на 2019 рік оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133,00 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.09.2019, відповідно офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,6623 гривні, відповідно очікувана вартість закупівлі дизельного палива, бензину перевищила суму, еквівалентну 133,00 тисячам євро та склала 133,76 тисячі євро (3 700 000 грн / 27,6623 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону. Разом з цим, порушено норми частини третьої статті 21 Закону, в частині встановлення строку для подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, в частині правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто.

2019-09-16 11:35:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 3 636 000,00
UAH з ПДВ
3 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 3 640 000,00
UAH з ПДВ
3 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 17:49
Технічна частина.pdf
17 вересня 2019 17:49
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 17:49
ст.17.pdf
17 вересня 2019 17:49
Інщі документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
#32670703
Переможець 3 636 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
#32670703
3 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 13:26
Договір 122.pdf укладений
08 жовтня 2019 13:26
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 13:19
Додаткова угода 3.pdf укладений
20 грудня 2019 13:18
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 14:51
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:47
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2019 14:41
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано пункт 3.4. Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додати пункт 8.3. У відповідності до п.4 частини четвертої ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування

Актуальні тендери

До пошуку