Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комбінований автомобіль КО-503ІВК-12 (або аналог) (ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)
Очікувана вартість
3 640 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000416-b 2dff72030cda48229fb6d07b48f59d50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шестакова

+380668079537 39849933@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 39849933
Місцезнаходження: 85630, Україна , Донецька обл., місто Красногорівка, вулиця Адміністративна, будинок 3 А
Контактна особа: Валентина Шестакова
+380668079537
39849933@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:53
Очікувана вартість: 3 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Придбання обладнання для профілактичного санітарного очищення колодязів та трубопроводів міської зливової каналізації від мулу у місті Красногорівка Мар'їнського району Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комбінований автомобіль КО-503ІВК-12 (або аналог) (ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Мар"їнський район місто Красногорівка, вулиця Адміністративна 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:54
Додаток №2 (пропозиція).docx
09 вересня 2019 10:54
ТД-автомобіль.docx
09 вересня 2019 10:54
Додаток №5 (тех.хар.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №3 (договір).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №1(перелік док.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №4 (довідка).docx
12 вересня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 10:54
Додаток №2 (пропозиція).docx
09 вересня 2019 10:54
ТД-автомобіль.docx
09 вересня 2019 10:54
Додаток №5 (тех.хар.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №3 (договір).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №1(перелік док.).docx
09 вересня 2019 10:53
Додаток №4 (довідка).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000008 ● 3bc68ca99b7e402eab3581dcadc489cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 10:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2019 № 56
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 10.09.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 Військово-цивільна адміністрація міста Красногорівка Мар'їнського району Донецької області UA-2019-09-09-000416-b 09.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку зі зміною курсу евро/грн. змінюємо ціну предмета закупівлі

2019-09-12 11:06:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто.

2019-09-16 11:35:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 3 636 000,00
UAH з ПДВ
3 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 3 640 000,00
UAH з ПДВ
3 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 17:49
Технічна частина.pdf
17 вересня 2019 17:49
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 17:49
ст.17.pdf
17 вересня 2019 17:49
Інщі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
#32670703
Переможець 3 636 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
#32670703
3 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:19
Додаткова угода 3.pdf укладений
20 грудня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 14:51
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 14:41
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 13:26
Договір 122.pdf укладений
08 жовтня 2019 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано пункт 3.4. Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додати пункт 8.3. У відповідності до п.4 частини четвертої ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування