Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування (виготовлення ПКД по обєкту "Реконструкція частини приміщень Лінцівської ЗОШ І-ІІІст для потреб дошкільної освіти)
Очікувана вартість
52 332,81 UAH
UA-2019-09-09-000399-a a4f6330aee574081ac4d1db8310f6ba0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення ПКД по обєкту "Реконструкція частини приміщень Лінцівської ЗОШ І-ІІІст для потреб дошкільної освіти (джерело фінансування кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н Лінцівська ЗОШ І-ІІІст, с Лінці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ольховик О І
#3049021352
Переможець 52 332,81
UAH
09 вересня 2019 12:03

Документи

09 вересня 2019 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 13:08
дод угода 1.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 13:21
272.PDF укладений
09 вересня 2019 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зміною намірів будівництва, Сторони домовились розірвати договір
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML