Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (код НК 024:2019- 40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-09-09-000128-a 6d1ecd92348b43eea8dc7392e40cdd11
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ломанчук, Мельник

kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук, Мельник
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2019 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:41
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:41
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 лот
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (код НК 024:2019- 40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту наданих послуг з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно підписаного акту наданого Постачальником протягом 30-ти днів з моменту підписання акту з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок;;; Періодична Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-09-000128-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 09 вересня 2019 15:19
Вимога
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пунктом 5 розділу I Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В той же самий час Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації містить умову наступного змісту: УВАГА!!!! Поставка товару через сторонні організації, які надають послуги доставки (Нова почта, Укр. Почта і т.д.) не допускається!!!! !
Вищезгадана умова є абсолютно дискримінаційною, суперечить п. 5 розділу I Тендерної документації та грубо порушує ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки прямо забороняє участь в даній Процедурі закупівлі конкретній продукції та, відповідно, і її виробнику.
Як Ви розумієте, на строк або якість доставки товару це ніяк не впливає. Вся країна, таким чином, доставляє товар по договорам купівлі-продажу товару. Отже в цьому тендері можуть брати учать лише учасники які знаходяться у м. Київ, тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації дану вимогу, а саме: «УВАГА!!!! Поставка товару через сторонні організації, які надають послуги доставки (Нова почта, Укр. Почта і т.д.) не допускається!!!!», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.

Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Замовник має право запросити зразки товару що був запропонований учасниками торгів.».
Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.
Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Замовник має право запросити зразки товару що був запропонований учасниками торгів», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 15:54
Продукція має бути передана безпосередньо Замовнику Постачальником згідно накладної, так як при передачі перевіряється пакування, якість і т.д., наявність документів на даний товар.
Зразки продукції передаються за актом прийома- передачі і перевіряється її якість. Кількість використаної продукції зараховується при передачі товару згідно договору.
Продукція має бути передана безпосередньо Замовнику Постачальником згідно накладної, так як при передачі перевіряється пакування, якість і т.д., наявність документів на даний товар.
Зразки продукції передаються за актом прийома- передачі і перевіряється її якість. Кількість використаної продукції зараховується при передачі товару згідно договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 40 621,48
UAH з ПДВ
40 621,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛЬЧЕНКО СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" 45 445,00
UAH з ПДВ
44 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 14:08
реестр.pdf
12 вересня 2019 14:08
доки 2.pdf
12 вересня 2019 14:08
доки 1.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 17:37
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "МАЛЬЧЕНКО СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець 40 621,48
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 12:44

Документи

17 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:44
протокол 134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
40 621,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:44
протокол 134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:05
договір 80-20.pdf укладений
26 вересня 2019 15:05