Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Красноградського району за адресою: м. Красноград, вул 19 Вересня,77
Очікувана вартість
5 225 230,00 UAH
UA-2019-09-06-002558-b 70fc34cd45a744bba435d7e80e3bed07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Гладченко

+380509835622 ter.centr.krasnograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Красноградського району
Код ЄДРПОУ: 25862748
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., м. Красноград, вул. 19 Вересня, 77
Контактна особа: Лариса Гладченко
+380509835622
ter.centr.krasnograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 5 225 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 252,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Красноградського району за адресою: м. Красноград, вул 19 Вересня,77 (кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування з коштів районного бюджету Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 17:38
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-23-000017 ● 577443d0d5524fa98bb41f087f1c51b5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2019 18:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.10.2019 №254
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 21.10.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019№ 254

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2019-09-06-002558-b 06.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" 4 505 134,00
UAH з ПДВ
3 969 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" 4 703 653,20
UAH з ПДВ
3 969 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ" 4 897 600,00
UAH з ПДВ
3 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 11:50
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:50
Довідки Переможець.pdf
20 вересня 2019 14:14
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:13
Протокол_НР.7z
20 вересня 2019 14:13
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
20 вересня 2019 14:13
Лист_для_клieнтiв.7z
20 вересня 2019 14:13
Гарантiя_14711-19.7z
20 вересня 2019 14:13
Витяг_iз_Статуту.7z
20 вересня 2019 14:13
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №7.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №6.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №5.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №4.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №3.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №2.pdf
20 вересня 2019 14:13
Реєстр №1.pdf
20 вересня 2019 14:13
Додаткові документи.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 09:42
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:41
Кваліфікаційна частина.rar
23 вересня 2019 09:40
Технічна частина.rar
23 вересня 2019 09:40
Кошторис.bdcu
23 вересня 2019 09:40
Гарантія.zip

Публічні документи

20 вересня 2019 18:20
Електронний підпис
20 вересня 2019 18:20
8. Дозвіл.pdf
20 вересня 2019 18:20
7. Лицензия_Ингал.pdf
20 вересня 2019 18:20
6.3. Протокол-Інгал.pdf
20 вересня 2019 18:20
4. Витяг_Інгал.pdf
20 вересня 2019 18:20
3. Статут_Інгал.pdf
20 вересня 2019 18:20
2. Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 18:19
17.1. Проект договору.pdf
20 вересня 2019 18:19
15. АЛЬПСТРОЙ.rar
20 вересня 2019 18:19
14. Стаття 17 ЗУ.pdf
20 вересня 2019 18:19
13. Реквізити ТОВ ІНГАЛ.pdf
20 вересня 2019 18:19
10. Аналогічні договори.rar
20 вересня 2019 18:19
1. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 18:19
Реєстр документів 1.pdf
20 вересня 2019 18:19
Банківська гарантія.rar
20 вересня 2019 18:19
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"

ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"
#40994200
Переможець 3 969 990,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"
#40994200
3 969 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:17
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:10
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:41
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:57
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 14:35
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
19 червня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 10:55
Додаткова угода.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 09:11
Договір.PDF укладений
08 жовтня 2019 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору підряду №15 від 08.10.2019 року згідно додаткової угоди №1 від 09.10.2019 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до обсягів фінансування по рокам. Сума фінансування у 2020 році становить 983315,00 грн. Сума авансу у 2020 році становить 294994,50 грн. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника та Підрядника внесено зміни до пункту "Найменування та реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до обсягів фінансування по рокам. Сума фінансування у 2020 році становить 1983315,00грн. Сума авансу у 2020 році становить 594994,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до обсягів фінансування по рокам. Сума фінансування у 2020 році становить 2909874,00 грн. Сума авансу у 2020 році становить 594994,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі в бік зменшення (без зміни обсягу робіт) в сумі 88,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано повторно
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 969 902,00
UAH (в тому числі ПДВ 661 650,33 UAH)