Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг орендарю
Очікувана вартість
121 600,00 UAH
UA-2019-09-06-002468-b e935aa2561c2484a8ac527aec76d426e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куряченко Тетяна Миколаївна

+380567709017 kurjachenko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40019939
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 5-А
Контактна особа: Куряченко Тетяна Миколаївна
+380567709017
kurjachenko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 міс
Відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг орендарю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49081, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Слобожанський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Тендерна документація

06 вересня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Дніпропетровський регіональний центр по випробуванню будівельних матеріалів"
#05246852
Переможець 121 600,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 17:10

Документи

06 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:08
Догов_р в_дшкодування.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:42
ДУ1 дог.1-к.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 17:15
tmpB048.pdf укладений
06 вересня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі здійсненням заходів щодо заощадження енергоносіїв зменшилися витрати на відшкодування комунальних послуг на суму 97893,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 706,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 951,12 UAH)