Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-09-06-002411-b 3115c4bdbdd64b9eaa633e4da3267439
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:26
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


строк поставки - 45 к. д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
картриджі (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:40
Додаток 6. Проект договору.doc
06 вересня 2019 16:40
картриджі НДЧ вересень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:28
Дата відповіді: 09 вересня 2019 14:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. В тому числі, в тендерній пропозиції учасник повинен вказати конкретну торгову марку (або виробника – в разі відсутності торгової марки) продукції, що пропонує постачати 3) щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 4 649,40
UAH з ПДВ
4 649,40
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 17 888,00
UAH з ПДВ
17 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:55
Електронний підпис
20 вересня 2019 12:54
Cтатут оригінал.pdf
20 вересня 2019 12:54
цінова пропозиція.PDF
20 вересня 2019 12:54
статут.PDF
20 вересня 2019 12:54
статистика.PDF
20 вересня 2019 12:54
статистика оригінал.pdf
20 вересня 2019 12:54
ст 17.PDF
20 вересня 2019 12:54
протокол.PDF
20 вересня 2019 12:54
проект договору.PDF
20 вересня 2019 12:54
працівники.PDF
20 вересня 2019 12:54
паспрот оригинал.pdf
20 вересня 2019 12:54
паспорт завірена копія.PDF
20 вересня 2019 12:54
опис.PDF
20 вересня 2019 12:54
Опис оригінал.pdf
20 вересня 2019 12:54
не серт, ліценз, ТУ.PDF
20 вересня 2019 12:54
наказ.PDF
20 вересня 2019 12:54
наказ оригінал.PDF
20 вересня 2019 12:54
інфо про забезп.PDF
20 вересня 2019 12:54
довкілля.PDF
20 вересня 2019 12:53
довідка мтз.PDF
20 вересня 2019 12:53
довідка аналог досвід.PDF
20 вересня 2019 12:53
відповідність ТЗ.PDF
20 вересня 2019 12:53
відомості.PDF
20 вересня 2019 12:53
витяг пдв тов.pdf
20 вересня 2019 12:53
витяг ПДВ оригінал.PDF
20 вересня 2019 12:53
виписка.PDF
20 вересня 2019 12:53
виписка оригінал.pdf
20 вересня 2019 12:53
актуальний витяг.PDF

Публічні документи

20 вересня 2019 19:41
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Очікує рішення 4 649,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:47

Документи

26 вересня 2019 17:43
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 жовтня 2019 15:20
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень
Документи:
11 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:20
216-2 картр НДЧ2 відміна.docx