Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонер-картриджі та драм-картриджі для принтерів XEROX WC5325 оригінали
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-09-06-002190-b 76d263ced9ca46adaf12699fcb6b27bc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мостова

+380472333393 0989680004@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 39771050
Вебсайт: http://cherkasy.legalaid.gov.ua/ua/
Місцезнаходження: 18007, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, вул. Гоголя, 221
Контактна особа: Ірина Мостова
+380472333393
0989680004@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 15:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:53
Початок аукціону: 18 вересня 2019 14:34
Очікувана вартість: 6 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,79%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тонер-картридж XEROX WC5325/ 5330/ 5335 (006R01160) оригінал, Драм-картридж XEROX WC5325/5330/5335 (013R00591) оригінал,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Тонер-картридж XEROX WC5325/ 5330/ 5335 (006R01160) оригінал,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18007, Україна, Черкаська область, Черкаси, Гоголя, 221
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штука
Драм-картридж XEROX WC5325/5330/5335 (013R00591) оригінал,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18007, Україна, Черкаська область, Черкаси, Гоголя, 221
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:55
Догов_р куп_вл_-продажу ЧМЦ торги (1принтер).doc
06 вересня 2019 15:55
документація картриджі.1принтерdoc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 10 вересня 2019 10:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

Тільки оригінальні картриджі.
Запитання
Дата подання: 10 вересня 2019 16:19
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:27
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. https://my.zakupki.prom.ua/remote/dispatcher/state_purchase_view/12764494?utm_campaign=state_purchases_on_publication_subscription&utm_source=trigger&utm_medium=email
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Так
2. Так

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 5 406,00
UAH з ПДВ
5 406,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 6 109,20
UAH з ПДВ
5 444,70
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 6 178,00
UAH з ПДВ
5 445,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 6 198,00
UAH з ПДВ
6 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:33
Договір Комел.pdf
13 вересня 2019 09:33
Витяг.pdf
13 вересня 2019 09:33
Гарантійний лист3.pdf
13 вересня 2019 09:33
Сертифікація 1.pdf
13 вересня 2019 09:33
Видаткова аудитори.pdf
13 вересня 2019 09:33
Довідка про досвід.pdf
13 вересня 2019 09:33
Сертифікація 2.pdf
13 вересня 2019 09:33
Наказ _1К.jpg
13 вересня 2019 09:33
8. Статут.pdf
13 вересня 2019 09:33
Накладна і договір НБ.pdf
13 вересня 2019 09:33
9.2.Протокол.pdf
13 вересня 2019 09:33
Гарантійний лист2.pdf
13 вересня 2019 09:33
Гарантійний лист.pdf
13 вересня 2019 09:33
Сертифікація 3.pdf
13 вересня 2019 09:33
Гарантійний лист1.pdf
13 вересня 2019 09:33
4. Витяг платника ПДВ.pdf
13 вересня 2019 09:33
Відомість про участника.pdf
13 вересня 2019 09:33
Виписка.pdf
13 вересня 2019 09:33
Договір аудитори.pdf
13 вересня 2019 09:33
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 15:52
Висновок СЕС SCC.pdf
17 вересня 2019 15:52
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
17 вересня 2019 15:52
Висновок СЕС BROTHER 06.04.18.pdf
17 вересня 2019 15:52
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
17 вересня 2019 15:52
Бласт Св-во НДС.pdf
17 вересня 2019 15:52
Банк довідки.pdf
17 вересня 2019 15:52
Техн Хар-ки.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 19:01
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 5 406,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 11:59

Документи

23 вересня 2019 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
5 406,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:46
Договір.pdf укладений
26 вересня 2019 16:45