Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настільні)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-06-002054-b 5b1920b4ee274591bd98f3e6b177a8da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Тетяна Дмитрівна

044 528 34 16 TBORDUN@HQ.EXIMB.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Бордун Тетяна Дмитрівна
044 528 34 16
TBORDUN@HQ.EXIMB.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 15:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:50
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:13
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 шт
30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настільні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передбачено авансування у розмірі 25%. Авансовий платіж перераховується протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору. Аванс 5 Робочі 25
Поставка товару Остаточний розрахунок здійснюється протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 5 Робочі 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:34
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технісні вимоги
Дата подання: 07 вересня 2019 19:20
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:16
Скажіть, будь-ласка. У технічних вимогах - 7. Надання аркушів друкарської приладки на погодження перед друком тиражу. Тобто друканя має почати друк і зупинитись на декілька днів, поки Ви узгодите запуск?!
Відповідь: З метою отримання якісної продукції, зокрема належної кольоропередачі оригінал-макету під час друку, надання аркушів друкарської приладки є необхідною умовою закупівлі.
Замовник погоджує аркуші друкарської приладки в день їх отримання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:39
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: у Тендерній документації не зазначені торгові марки виробників або моделі продукції.
Щодо другого питання: фізичні особи- підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-002054-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Холод Андрій Дмитрович, Код ЄДРПОУ:2748808757
Дата подання: 26 вересня 2019 12:47
Категорична не згода з рішенням
ФОП Холод А. Д. надали весь пакет документів які передбачались по вашому запиту і причина по якій ви відхиляєте нашу пропозицію зовсім не прийнятна.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 12:38
АТ «Укрексімбанк» розглянув Вимогу за номером UA-2019-09-06-002054-b.a1 (далі – Вимога), розміщену в електронній системі закупівель ProZorro (далі – ЕСЗ) 26 вересня 2019, щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Холод Андрій Дмитрович (далі – Скаржник) та повідомляє, що Вимога не може бути задоволена з огляду на наступне:
Скаржник зазначає: «ФОП Холод А. Д. надали весь пакет документів які передбачались по вашому запиту…»
Це твердження не відповідає дійсності.
Так, відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають тендерні пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
При цьому, Тендерна пропозиція має складатися:
1. Форма «Тендерна пропозиція» (додаток 2).
2. Документи, які засвідчують відповідність учасника та відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам (згідно з переліком, зазначеним у додатку 3).
3. Технічна специфікація, складена відповідно до технічного завдання (додаток 4).
До документів, які засвідчують відповідність учасника та відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам включено, зокрема, копії листів-відгуків від замовників товару, що є предметом закупівлі, у кількості не менше 2-х відгуків за останні 5 років (п. 17 Додатку 3 Тендерної документації).
Згідно з абзацом першим п. 3.1. Розділу ІV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник, якого ЕСЗ обрала переможцем за найменшою ціною, має право протягом двох робочих днів дозавантажити документи, передбачені Тендерною документацією, а саме: форму «Тендерна пропозиція», Технічну специфікацію та документи, зазначені у додатку 3 Тендерної документації. Два робочі дні рахуються починаючи з першого робочого дня, наступного за днем, в який ЕСЗ обрала учасника переможцем. У разі завантаження документів до ЕСЗ пізніше зазначеного строку, пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.
Слід зазначити, що ЕСЗ обрала Скаржника переможцем за найменшою ціною 19 вересня 2019. Таким чином, керуючись абзацом першим п. 3.1. Розділу ІV Тендерної документації, Учасник мав право дозавантажувати документи, передбачені Тендерною документацією, а саме: форму «Тендерна пропозиція», Технічну специфікацію та документи, зазначені у додатку 3 Тендерної документації, впродовж наступних двох робочих днів, а саме: 20 та 23 вересня 2019 року.
У цей строк Скаржником було завантажено лише один лист-відгук, а після завершення строку для дозавантаження документів, передбаченого абзацом першим п. 3.1. Розділу ІV Тендерної документації, а саме: 24.09.2019, Скаржником всупереч зазначеній нормі Тендерної документації, завантажено через ЕСЗ два листа-відгуки.
Враховуючи вище наведене, звертаємо увагу Скаржника, що відповідно до абзацу першого п. 3.1. Розділу ІV Тендерної документації у разі завантаження документів до ЕСЗ пізніше зазначеного строку (у даному разі після 23.09.2019) пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.
Таким чином, Вимога Скаржника не може бути задоволена.
Також повідомляємо, що Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до п. 1 рішення Тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника на закупівлю 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настільні) від 26.09.2019 року (протокол № 04-11), а саме: цей пункт доповнено словами «у строки, передбачені абзацом 1 пункту 3.1. Розділу ІV Тендерної документації».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-06-002054-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Холод Андрій Дмитрович, Код ЄДРПОУ:2748808757
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:57
Відсутні лист-відгуки 2 шт
Попередній учасник був дискваліфікований за не вчасно доданий один з двух листів відгуків , які "обов'язково" вимагав Замовник, а саме по настільним календарям . В Арт Прес взагалі відсутні листи відгуки і його визначили переможцем.............?????????
Можливо варто провести розслідування на зацікавленість певних осіб, або всередині компанії, або відповідних органів.?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 жовтня 2019 14:22
Причина: Не уважно переглянув документи.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 12:46
лист відгук
26 вересня 2019 12:46
Лист відгук 2

Документи

30 вересня 2019 12:38
ВИПИСКА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Холод Андрій Дмитрович 279 000,00
UAH з ПДВ
223 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес" 299 700,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙС ГРУП" 307 530,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 345 150,00
UAH з ПДВ
236 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ" 347 400,00
UAH з ПДВ
289 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 348 300,00
UAH з ПДВ
337 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:55
Лист відгук 2
24 вересня 2019 10:34
Специфікація оновлена
24 вересня 2019 09:52
лист відгук
23 вересня 2019 16:20
Довідка про досвід
23 вересня 2019 16:19
Технічна специфікація
23 вересня 2019 16:16
Довідка про власника
23 вересня 2019 16:12
Довідка про не судимість
19 вересня 2019 17:42
Оновлена пропозиція
19 вересня 2019 17:39
Реєстр Бан-во
19 вересня 2019 17:35
Довідка НАЗК
19 вересня 2019 17:33
Довідка мвс
19 вересня 2019 17:29
Довідка 3
17 вересня 2019 10:44
Довідка _16.pdf
15 вересня 2019 17:19
Накладна Фара.pdf
15 вересня 2019 17:19
Накладна Оніка.pdf
15 вересня 2019 17:19
Умови договору.pdf
15 вересня 2019 17:19
Технічне завдання.pdf
15 вересня 2019 17:19
Накладна Оніка (2).pdf
15 вересня 2019 17:19
Пропозиція.pdf
15 вересня 2019 17:19
Лист-відгук.jpg
15 вересня 2019 17:19
Паспорт.pdf
15 вересня 2019 17:19
Довідка учасника.pdf
15 вересня 2019 17:19
Довідка офшор.pdf
15 вересня 2019 17:19
Витяг.pdf
15 вересня 2019 17:19
Виписка.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:20
16_punkt_new.pdf
30 вересня 2019 12:20
01_Додаток 2 Настільні___.pdf
27 вересня 2019 14:17
17_Додаток 4 настільні___.pdf
27 вересня 2019 14:17
01_Додаток 2 Настільні___.pdf
17 вересня 2019 14:19
Tender_Nastolnie.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 13:01
витяг 3 цвет скан.JPG
18 вересня 2019 13:01
витяг 2 цвет скан.JPG
18 вересня 2019 13:01
витяг 1 цвет скан.JPG
18 вересня 2019 13:01
виписка1цвет скан.JPG
18 вересня 2019 13:01
виписка 2 цвет скан.JPG
18 вересня 2019 13:01
Статут.pdf
18 вересня 2019 13:01
Довідка не банкрутство.pdf
18 вересня 2019 13:01
Документи ГРЕЙС ГРУПП.pdf
18 вересня 2019 13:01
Т.Д. Гос. экс.-имп. Укрины.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:06
Технічна специфікація.pdf
17 вересня 2019 17:06
Відгуки_календарі.pdf
17 вересня 2019 17:06
Витяг з ЄДР_17_09_19_1005753465.pdf
17 вересня 2019 17:06
Статут.pdf
17 вересня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 15:53
тех база.pdf
17 вересня 2019 15:53
додаток 2 настільний.pdf
17 вересня 2019 15:53
17 метромедиа.pdf
17 вересня 2019 15:53
17 експерт.pdf
17 вересня 2019 15:53
17 афиша.pdf
17 вересня 2019 15:53
16.pdf
17 вересня 2019 15:53
14 Витяг ПДВ 2016.pdf
17 вересня 2019 15:53
13.pdf
17 вересня 2019 15:53
12 УГС_виписка_2803113.pdf
17 вересня 2019 15:53
12 Document_USR_1005748209.pdf
17 вересня 2019 15:53
10.pdf
17 вересня 2019 15:53
9 Статут_УГС_2019013_compressed.pdf
17 вересня 2019 15:53
8.pdf
17 вересня 2019 15:53
7 .pdf
17 вересня 2019 15:53
6.pdf
17 вересня 2019 15:53
4.pdf
17 вересня 2019 15:53
3.pdf
17 вересня 2019 15:53
2 .pdf
17 вересня 2019 15:53
1 .pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:33
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:33
корупція учасник.zip
13 вересня 2019 15:33
корупція директор.zip
13 вересня 2019 15:33
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Холод Андрій Дмитрович

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙС ГРУП"

ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Холод Андрій Дмитрович
#2748808757
Відхилено 223 100,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:01
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"
#24438497
Переможець 223 200,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:24

Документи

26 вересня 2019 11:01
ВИПИСКА.pdf

Документи

01 жовтня 2019 17:24
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"
#24438497
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 17:24
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:16