Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Automated parking system for administrating payments for parking services in Kyiv (delivery of licensed software and equipment, including its installation, setup and testing) Code of the State Classifier 021:2015: 48210000-3 Network software packages
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київтранспарксервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 35210739 |
Вебсайт: | http://parkservis.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10 |
Контактна особа: |
Зелена Олена Василівна +380443832037 zev@ktps.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олег Сорока 067 200 21 61 ovs@ktps.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise «KYIVTRANSPARKSERVIS» |
National ID: | 35210739 |
Contact point: |
Zelena Olena Vasylivna +380443832037 zev@ktps.kiev.ua |
Additional contacts: |
Oleg Soroka 067 200 21 61 ovs@ktps.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 105 884 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 529 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1058840 UAH |
Publication date: | 06 вересня 2019 14:52 |
Enquiries until: | 25 грудня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 105 884 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 529 420 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за ДОГОВОРОМ здійснюються за рахунок бюджетних коштів протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів, але не пізніше ніж через 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі та виставлення «ВИКОНАВЦЕМ» рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2019 11:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2019 11:36 |
Call for bids (оголошення).PDF | |
28 грудня 2019 11:36 |
Оголошення.PDF | |
28 грудня 2019 11:36 |
ДОДАТОК 3.pdf | |
28 грудня 2019 11:36 |
ТД АСКОВПП нова редакція 4.pdf | |
28 грудня 2019 11:36 |
Перелік змін АСКОВПП 4.pdf | |
18 жовтня 2019 17:07 |
Перелік змін АСКОВПП 2.pdf | |
11 жовтня 2019 18:16 |
Перелік змін АСКОВПП.pdf | |
11 жовтня 2019 18:16 |
Перелік змін АСКОВПП.pdf |
28 грудня 2019 11:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 грудня 2019 11:36 |
Call for bids (оголошення).PDF
|
||||||||||||
28 грудня 2019 11:36 |
Оголошення.PDF
|
||||||||||||
28 грудня 2019 11:36 |
ДОДАТОК 3.pdf
|
||||||||||||
28 грудня 2019 11:36 |
ТД АСКОВПП нова редакція 4.pdf
|
||||||||||||
28 грудня 2019 11:36 |
Перелік змін АСКОВПП 4.pdf
|
||||||||||||
18 жовтня 2019 17:07 |
Перелік змін АСКОВПП 2.pdf
|
||||||||||||
11 жовтня 2019 18:16 |
Перелік змін АСКОВПП.pdf
|
||||||||||||
11 жовтня 2019 18:16 |
Перелік змін АСКОВПП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У даній закупівлі, з урахуванням того факту, що основна частина вартості договору - це вартість нематеріального активу (програмного забезпечення), зважаючи на те, що працездатність програмно-апаратного комплексу може бути визначена лише після постачання, встановлення та налаштування всіх технічних засобів та програмного забезпечення, Замовником визначений порядок розрахунків, який мінімізує ризики невиконання або неналежного виконання Виконавцем умов договору.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису).
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
Тобто, серверне обладнання та місце його розташування, яке буде використовуватись для обробки та зберігання матеріалів щодо правопорушень, повинно відповідати вимогам даної статі Кодексу.
Серверне обладнання не є предметом даної закупівлі, але виконавець повинен передбачити, що комплекс АСКОВПП необхідно встановити та налаштувати на серверному обладнанні, що відповідає за характеристиками вимогам, не нижчим, ніж вказано в Технічному завданні, та в центрах обробки даних, які дозволять побудувати Комплексну систему захисту інформації на етапі дослідної експлуатації.
1) Відповідно до мети створення Підприємства та визначених йому статутних завдань на Підприємство покладено функції з надання послуг з паркування, отримання оплати за послуги паркування. Закупівля АСКОВПП здійснюється з метою використання програмно-апаратного комплексу саме для забезпечення виконання зазначених завдань. При цьому до повноважень Підприємства віднесено надання послуг з паркування (та виконання інших, пов'язаних з цим функцій) виключно в межах м.Києва. Таким чином придбання зазначеного програмного продукту на умовах невиключної ліцензії з правом субліцензування на необмежений строк дії з дією в межах території м. Києва жодним чином не обмежує можливості Підприємства у виконані покладених на нього завдань.
При цьому Підприємство, як організатор торгів, очікує, що такі умови передачі майнових прав стимулюватиме учасників конкурсу до зниження цінових пропозицій.
2) Умовами Договору та Ліцензійної угоди (що є додатком до Договору) передбачено що за передачу майнових прав на об’єкт інтелектуальної власності (відповідно до умов Ліцензійної угоди, яка передбачає безстрокове користування такими правами) ліцензіат сплачує суму, визначену п. 5.2.1 Договору. Інша оплата (роялті) за користування майновими правами на придбаний об’єкт інтелектуальної власності умовами договору не передбачена та не сплачуватиметься.
3) Дана закупівля є публічною та здійснюється відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі». Умовами запропонованого проекту Договору (у т.ч. Ліцензійної угоди) передбачено, що ліцензіат набуває право самостійно, без погодження з ліцензіаром, змінювати структуру програмного забезпечення та (або) баз даних, що входять до нього, склад відомостей, що містяться в них, вносити будь-які зміни у вихідний код, змінювати функціонал та модифікувати програмне забезпечення, в тому числі шляхом його вдосконалення. Таким чином в подальшому для забезпечення зміни/удосконалення/поліпшення придбаного програмно-апаратного комплексу можуть залучатись на конкурсних засадах будь-які інші контрагенти, а не виключно постачальник за даним предметом закупівлі.
Предметом даної закупівлі є програмно-апаратний комплекс, що відповідає умовам оголошеного конкурсу, а не послуги у сфері захисту інформації.
Підтвердженням того, що запропонований учасником закупівлі предмет закупівлі відповідає зазначеним вимогам є атестат КСЗІ на запропоновану АСКОВПП, який надається у складі тендерної пропозиції, а не ліцензія учасника конкурсу на право здійснення діяльності у сфері захисту інформації.
У зв’язку із зазначеним вимога щодо наявності ліцензії на право здійснення діяльності у сфері захисту інформації Організатором торгів не висувалась, що дозволить залучити до проведення конкурсу більш широке коло потенційних учасників.
Таким чином надання копії атестату КСЗІ вимагається на етапі подання тендерної документації, оскільки ця характеристика є необхідною для оцінювання наданих тендерних пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
про усунення порушень
1. Сфера застосування програмного рішення
Розділ 1.2 Додатку 3 Тендерної документації визначає Систему як «Автоматизована система контролю оплати вартості послуг з паркування».
Аналогічно, пункт 1 Додатку 2 визначає програмне рішення як систему автоматизації бізнес-процесів, пов’язаних зі створенням та підтриманням паркувальних місць та повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису).
У той же час, розділ 4.2.2.1.1. з Додатку 3 вказується набагато більший обсяг цілей виконання, які не пов'язані з платними місцями для паркування, включаючи паркування на залізничних переїздах, трамвайних лініях, пішохідних переходах тощо.
Просимо внести зміни до технічних вимог та проект контракту, або змініть сферу застосування системи, щоб включити можливості, не пов'язані з платними паркувальними місцями, або ж вилучіть посилання на функції і можливості, які не пов'язані з оплатою паркування.
2. Платіжні послуги
Відповідно до розділу 3 Додатка 3 до Тендерної документації, рішення повинно надавати платіжні послуги кінцевим користувачам (водіям) за використані паркувальні місця, включаючи готівкові платежі. Вищезазначена вимога є відкритою, тобто включає посилання на будь-який можливий спосіб оплати.
Додаток 3 не містить жодних конкретних вимог щодо обробки платежів готівкою, які повинні підтримуватися в системі.
Учасники торгів зобов'язані проводити торги за фіксованою ціною за цим договором. Таким чином, учасники торгів повинні мати можливість встановити ціну договору за фіксований обсяг послуг, що закуповуються, щоб технічні вимоги забезпечували повний набір можливостей, які учасники повинні включати до своїх пропозицій. Якщо цього не зробити, Замовник не зможе правильно оцінити та порівняти отримані пропозиції від декількох учасників.
Зважаючи на наведене, просимо внести зміни до технічних характеристик, надаючи вичерпний перелік способів оплати, які учасники торгів повинні підтримувати в рішенні, що поставляється, а також просимо перерахувати всі відповідні можливості для обробки платежів готівкою.
3. Зовнішні інтерфейси
Розділ 4.1.1. в Додатку 3 до Тендерної документації описує модуль зовнішнього інтерфейсу та вимоги до деталей щодо підтримки інтерфейсів з двома конкретними системами, якими керується Міністерство внутрішніх справ. При цьому, перелік вимог залишається відкритим (із зазначенням "та інших подібних").
У той же час, в розділі 4.2.2.5.1 Додатку 3 перераховані деякі інші зовнішні системи, з якими потрібно взаємодіяти, описуючи, що учасники торгів повинні "надати можливість інтегруватися з ...", не відмовляючись від необхідності "створити інтерфейс з".
Зважаючи на наведене, просимо внести зміни до технічних характеристик, надаючи вичерпний перелік зовнішніх систем, яким учасники торгів повинні інтегруватися та надайте детальну документацію щодо інтерфейсу для таких систем, щоб учасники торгів могли розробляти та оцінювати свої пропозиції.
4. Реляційні системи управління базами даних
У розділі 4.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що система повинна бути побудована за допомогою вільного та відкритого програмного забезпечення, зокрема згадуючи систему баз даних MySQL або еквівалент.
У той же час, наступні розділи вищезгаданого Додатку забороняють учасникам торгів надавати програмне забезпечення за допомогою альтернативних (еквівалентних) програмних пакетів.
Наприклад, Розділ 4.3.6 вимагає розробки системи на MySQL версії 5.6.35. При цьому, така вимога не тільки виключає рішення, побудовані на MariaDB або будь-якому іншому еквівалентному RDBMS, а й також вимагає використання версії MySQL, термін експлуатації якої закінчиться в лютому 2021 року. Ймовірно, що під час операцій з доставкою системи призведуть до серйозних ризиків для безпеки.
У зв’язку із наведеним, просимо виправити технічні вимоги, уникаючи посилань на конкретні пакети COTS та їх версії, визначивши критерії еквівалентності, які дозволять учасникам торгів вибрати альтернативні компоненти для своїх пропозицій.
5. Мережеві інтерфейси з мобільними пристроями
Відповідно до розділу 4.1.1 Додатка 3 до Тендерної документації, система повинна використовувати мережу Ethernet (100/1000 Мбіт / с) для зв'язку між технічними компонентами системи.
Зверніть увагу, що згідно з Рисунком 2 з того самого розділу Додатку 3, мобільні пристрої (технічні засоби), які використовуються інспекторами з паркування, також вважаються технічними компонентами системи.
Зважаючи на загальний намір придбання системи, ми припускаємо, що такі технічні засоби будуть використовуватися за місцями порушень і, швидше за все, будуть здійснювати інтерфейс через GSM / GPRS / LTE або подібні можливості мереж, що пропонуються операторами мобільної мережі.
Зважаючи на наведене, просимо внести зміни до технічних вимог із зазначенням можливостей встановлення мереж, які учасники торгів можуть сподіватися використовувати для технічних засобів інспекторів з паркування.
6. Розміри системи - очікувана кількість користувачів
Розділ 4.1.2.1. з Додатку 3 до Тендерної документації, вказує ролі користувачів "Супер Адміністратор", "Адміністратор Інспекторів", "Адміністратори паркувального простору" та "Адміністратор Безпеки", але не визначає конкретної кількості користувачів для цих ролей (зазначаючи, що така кількість буде встановлена «в залежності від вимог Замовника»).
Зверніть увагу, що учасники тендеру зобов’язані виставляти торги за системою з фіксованою ціною і повинні відповідати вимогам ефективності.
Таким чином, система повинна бути розроблена та розмірена з урахуванням очікуваної кількості користувачів.
Просимо змінити технічні вимоги, передбачивши очікувану загальну та одночасну кількість користувачів для всіх визначених ролей.
7. Кваліфікаційні вимоги до операційної системи користувачів
Розділ 4.1.2.2. у Додатку 3 до Тендерної документації вказуються деталізовані кваліфікаційні вимоги, що відносяться до персоналу, який працюватиме з системою, що постачається.
Зверніть увагу, що Додаток 3 містить технічні вимоги до системи, яка має бути запропонована, які є обов'язковими для учасників торгів. Таким чином, учасники торгів не можуть робити жодних заяв про відповідність щодо персоналу, який може використовувати Замовник під час операцій із системою, що постачається учасником торгів, оскільки обсяг поставки не містить штатного складу операцій.
Просимо внести зміни до вимог, вилучивши розділ 4.1.2.2 або описуючи, як ці вимоги стосуються учасників торгів у межах даної закупівлі.
8. Вимоги до продуктивності
Розділ 4.1.3.2 Додатку 3 до Тендерної документації перераховує конкретні показники ефективності та доступності цільових показників та значень для системи, що надається, із зазначенням, що відповідність повинна бути затверджена науковою установою або незалежною лабораторією.
Зверніть увагу, що показники продуктивності, згадані в цьому розділі, стосуються повного життєвого циклу процесу, охоплює внутрішні компоненти системи та зовнішні інтерфейси. Відповідно до вимог, система повинна бути інтегрована з конкретними зовнішніми системами, включаючи системи, якими управляє Міністерство внутрішніх справ.
Вимоги також визначають точне обладнання, яке буде використано для розгортання системи (див. Розділ 4.3.11 в Додатку 3).
Оскільки Замовник вимагає від учасників тендеру використовувати специфічну конфігурацію обладнання та інтегрувати рішення із системами Замовника, якими керуються зовнішні агенції, ми припускаємо, що ніякі незалежні тести не могли бути зроблені системою, розгорнутою в іншому операційному середовищі.
Зважаючи на наведене, просимо внести зміни до технічних вимог, або скасуйте конкретні показники ефективності та доступності, або вимогу використовувати обладнання, що надається замовником, і змініть спосіб, яким учасники торгів повинні довести, що такі вимоги виконуються, без попереднього знання та доступу до конкретного операційного середовища замовника.
9. Невідповідність вимогам оперативного середовища для мобільних підрозділів примусового виконання
Розділ 4.1.6 Додатку 3 до Тендерної документації визначає вимоги до оперативного середовища для мобільних підрозділів примусового виконання. Зокрема, він вимагає, щоб мобільний пристрій працював від -20C до + 60C з IP67, але мобільний принтер - від -15C до + 40C з IP54.
Оскільки експлуатаційний стан системи вимагає наявності як мобільного пристрою, так і принтера, специфікація різних вимог до операційного середовища для обох компонентів є непропорційною і може сигналізувати про надання переваги певному виробнику пристрою та моделям, що, в свою чергу, суттєво обмежує конкуренцію.
У зв’язку із наведеним, просимо внести зміни до вимог, уніфікуючи вимоги до операційного середовища для всіх компонентів, розміщених у даній закупівлі, включаючи мобільні пристрої та принтери.
10. Можливості управління мобільними пристроями
Розділ 4.2.2.7.1 Додатку 3 до Тендерної документації описує можливості управління технічними засобами.
Зокрема, він вимагає від учасників тендеру запропонувати рішення, яке б дозволило блокувати NFC на технічних засобах вуличних інспекторів.
Необхідний опис, як конкретно інспектори з паркування повинні мати можливість використовувати NFC під час роботи системи. Які саме загрози системі маються на увазі (пов’язані безпосередньо із використанням NFC), що пояснили б вимогу щодо забезпечення можливості блокування NFC.
Крім того, просимо внести зміни до технічних вимог, виключивши вимогу щодо забезпечення можливості блокування NFC.
Вважаємо, що вищенаведені недоліки створюють перепони для потенційних учасників торгів, оскільки їх наявність не дозволяє потенційним учасникам визначитись із майбутнім виконанням договору, а отже і визначитися із участю у процедурі закупівлі.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені, серед інших, наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на наведене, з метою усунення вищенаведених порушень, прошу внести зміни до Тендерної документації процедури публічної закупівлі «Автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування в м. Києві (постачання ліцензійного програмного забезпечення та обладнання з його встановленням, впровадженням налаштуванням та тестуванням) за кодом ДК 021:2015(CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення (ідентифікатор UA-2019-09-06-001739-b).
Відповідно до Тендерної документації Замовника, предмет закупівлі не передбачає поділу на окремі частини (лоти). При цьому, Тендерною документацією визначено, що до єдиного предмету закупівлі входить перелік програмного забезпечення та технічних засобів.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» затверджено Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (далі - ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
В основному та додатковому словниках визначено назви продукції та послуг - предметів закупівель, а також зазначено описи їх призначеності чи додаткових характеристик.
Відповідно до ЄЗС вищезазначені програмне забезпечення та технічні засоби, що передбачені Тендерною документацією Замовника, відносяться до різних видів та категорій предметів закупівель. Наприклад, планшетні компютери 30213200-7 - категорія 30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення; Пакети програмного забезпечення – категорія 48000000-8 і т.п.
Разом з цим, відповідно до Тендерної документації, предметом закупівлі є, згідно ЄЗС, Пакети мережевого програмного забезпечення 48210000-3.
Проте, таке визначення предмету суперечить ЄЗС та не відповідає дійсності, оскільки окрім пакетів мережевого програмного забезпечення до предмету закупівлі входять ще й технічні засоби – планшетні комп’ютери, портативні принтери, паркувальні автомати, джерела живлення.
Виходячи з наведеного, Замовником не вірно визначено предмет закупівлі відповідно до ЄЗС. При цьому, з метою дотримання ЄЗС, Замовник повинен оголошувати процедуру відкритих торгів із предметом закупівлі із розділенням вказаного переліку на різні лоти.
Сформувавши предмет закупівлі одним лотом, Замовником обмежується коло потенційних учасників відкритих торгів тільки тими суб’єктами господарювання, які можуть запропонувати одночасно продаж програмного забезпечення та техніки різного призначення (як оргтехніки, так і паркувальних автоматів).
Крім цього, єдиний лот даної процедури закупівлі без його поділу створює перепони для потенційних учасників торгів, оскільки в даному випадку має місце приховування реальних предметів закупівлі – програмного забезпечення та різних технічних засобів.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені, серед інших, наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з цього, визначення Замовником предмету закупівлі всіх вищезазначених предметів одним лотом є порушенням принципів здійснення закупівель та інших норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на наведене, з метою усунення вищенаведених порушень, просимо внести зміни до Тендерної, зокрема, встановити предмети закупівлі, визначені переліком програмного забезпечення та технічних засобів, в кожному окремому лоті.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 жовтня 2019 20:12
Дата подання: 01 жовтня 2019 21:49
Дата подання: 22 листопада 2019 18:12
Дата подання: 23 листопада 2019 22:42
Дата подання: 23 листопада 2019 22:42
Дата подання: 23 листопада 2019 22:42
Дата подання: 23 листопада 2019 22:42
Дата подання: 23 листопада 2019 22:42
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:43
Дата подання: 23 листопада 2019 22:44
Дата подання: 23 листопада 2019 22:44
Дата подання: 23 листопада 2019 22:44
Дата подання: 23 листопада 2019 22:44
Дата подання: 23 листопада 2019 22:44
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:45
Дата подання: 23 листопада 2019 22:46
Дата подання: 23 листопада 2019 22:46
Дата подання: 23 листопада 2019 22:46
Дата подання: 23 листопада 2019 22:47
Дата подання: 29 грудня 2019 10:30
Дата подання: 30 грудня 2019 23:44
Дата подання: 29 січня 2020 21:27
Дата подання: 27 січня 2020 17:31
Дата подання: 24 лютого 2020 16:54
Дата подання: 28 січня 2020 16:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000047 ● 22a4c7fe136646a0963c8eb90382610a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 08:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-06-001739-b 06.09.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 17:04:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування за кодом ДК 021:2015: 482100003 - Пакети мережевого програмного забезпечення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-06-001739-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання: Згідно з п. 1.1 договору від 10.04.2020 № П.11.20 його предметом є поставка та передача у власність замовника вищезазначеної автоматизованої системи, а відповідно до вимог тендерної документації та умов укладеного за результатами проведення публічної закупівлі договору, внаслідок його виконання замовник не стає власником значної частини предмета закупівлі (програмного забезпечення, яке інтегроване в автоматизовану систему), а лише отримує право на користування ним. При цьому, замовником розроблено детальний перелік вимог до програмного забезпечення, яке має бути запроваджено в автоматизованій системі, що закуповується, та свідчить про розробку цього програмного забезпечення виключно для замовника, а не використання існуючого типового програмного забезпечення. Прошу пояснити вказане. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-02 17:59:32
надання пояснення Державній аудиторській службі України
Надання пояснення Державній аудиторській службі України по процедурі закупівлі автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування в м. Києві (постачання ліцензійного програмного забезпечення та обладнання з його встановленням, впровадженням налаштуванням та тестуванням) за кодом ДК 021:2015(CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-06-001739-b)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-03 15:28:57
Про відкриття провадження
на вимогу ч. 10 ст. 8 Закону України "про публічні закупівлі" Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Київтранспарксервіс" не погоджується та заперечує проти зазначеного Висновку про результати моніторингу закупівлі. Заперечення містяться у листі, що додається.
2020-07-15 17:30:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз.2 ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", ч. 1 ст. 319 Цивільного кодексу України)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на дату моніторингу) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 23 липня 2020 |
Документи:
23 липня 2020 11:39
|
Електронний підпис |
23 липня 2020 11:38
|
Позовна заява та платіжне доручення.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Київтранспарксервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 35210739 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕА ЕЛЕКТРОТЕХНІКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Перипротект" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Перипротект" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" #39740640 |
Переможець |
102 700 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 12:39
|
ДУ 2 ЮНІП УКРАЇНА (1).PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 12:39
|
1_ДУ 2 ЮНІП УКРАЇНА.PDF | укладений |
04 січня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 16:06
|
Договір ЮНІП УКРАЇНА.pdf | укладений |
10 квітня 2020 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно пункту 4 частини 5 ст. 41 Закону україни "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | П.11.20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |