Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крісла, стільці
Очікувана вартість
162 200,00 UAH
UA-2019-09-06-001677-a 555f0f3f09e5413ca52b0704dce8bd55
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 23:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 23:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 23:50
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:31
Очікувана вартість: 162 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 811,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


крісла, стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183 штуки
крісла, стільці (джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 09 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 09 вересня 2019 14:27
Доброго дня! Додайте, будь ласка, тендерну документацію та ескізи крісел та / або стільців!
Відповідь: Вітаємо!
Умови закупівлі будуть сьогодні оприлюднені
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:21
Дата відповіді: 09 вересня 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовами Закупівлі передбачені конкретні оригінальні моделі стільців та крісел, та не передбачено можливості для учасників пропонувати еквівалент. Замовник має позитивний досвід експлуатації зазначених Товарів.
Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
По-друге. Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10.
Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни. Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.
На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.
По-третє. Умови Закупівлі складені відповідно до Наказу № 10 та з урахуванням вимог Закону. Умовами Закупівлі передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх Пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики
документи
Дата подання: 09 вересня 2019 17:09
Дата відповіді: 10 вересня 2019 06:16
Доброго дня, додайте тендерні документи.
Відповідь: Вітаємо! Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі на даний час опрацьовуються та будуть оприлюднені в електронній системі закупівель одразу після їх затвердження
ДОКУМЕНТИ
Дата подання: 11 вересня 2019 12:15
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:43
Доброго дня, додайте тендерні документи.
Відповідь: додали
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 135 200,00
UAH з ПДВ
135 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 153 378,00
UAH з ПДВ
153 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 18:52
Паспорт (ОРИГІНАЛ).pdf
16 вересня 2019 18:52
03 Проект договору.pdf
16 вересня 2019 18:52
02 Таблиці відповідності.pdf
16 вересня 2019 18:52
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 11:16
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:14
14-Довідка, санкції.pdf
13 вересня 2019 11:14
24-Довідка_субпідрядники.pdf
13 вересня 2019 11:14
5-Проект договору.pdf
13 вересня 2019 11:14
18-ГЛ, гарантійний термін.pdf
13 вересня 2019 11:14
1-Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 11:14
19-ГЛ, доставка.pdf
13 вересня 2019 11:14
21-ГЛ, щодо вартості.pdf
13 вересня 2019 11:14
7-Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#1894014429
Переможець 135 200,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 23:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 23:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#1894014429
135 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова_угода_до_договору_на_постачання_товару_від_08.10.2019_р..PDF зміни до договору
18 грудня 2019 03:07
Додаткова угода № 1 стільці та крісла.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 01:19
Додаток_1_до_Договору_на_постачання_товару_№173_від_08.10.2019_р..PDF укладений
09 жовтня 2019 07:26
Договір_на_постачання_товару_№173_від_08.10.2019_р..PDF укладений
09 жовтня 2019 07:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктами 3.1, 12.1, 12.2 договору на постачання товару від 08.10.2019 № 173, Сторони домовились зменшити обсяг постачання Товару та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 103 700,00 грн (сто три тисячі сімсот гривень 00 копійок) без ПДВ. Постачальник не може змінювати ціну на Товар, крім випадків коригування ціни Договору згідно чинного законодавства України». Додаток 1 до договору на постачання товару від 08.10.2019 № 173 викласти у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктами 3.1, 12.1, 12.2 договору на постачання товару від 08.10.2019 № 173, Сторони домовились про таке: 1. Збільшити обсяг постачання Товару на суму 55 900,00 грн (п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 159 600,00 грн (сто п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) без ПДВ. Постачальник не може змінювати ціну на Товар, крім випадків коригування ціни Договору згідно чинного законодавства України». 2. Викласти пункт 1.2 Договору в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент), кількість та технічні характеристики Товару наведені у специфікаціях (Додатки 1-2 до Договору), що є невід’ємними частинами цього Договору». 3. Викласти пункт 13.1 Договору в наступній редакції: «13.1. Невід’ємними частинами цього Договору є Додатки 1-2 – «СПЕЦИФІКАЦІЇ». 4. Доповнити Договір Додатком 2 у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML