Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Футляри до державних нагород України
Очікувана вартість
95 357,00 UAH
UA-2019-09-06-001176-a 4faa400d6fe84c2daeb60507147412b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:54
Очікувана вартість: 95 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 штуки
Футляри до державних нагород України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, місто Київ, Київ, вул. Банкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар проводяться Замовником шляхом оплати згідно з накладною та пред’явленого Постачальником рахунка на оплату Товару при наявності фінансування. У разі відсутності фінансування на зазначені цілі Замовник здійснює оплату Постачальнику за виготовлений та отриманий Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку № 3 до тендерної документації. Товар має бути новим і якісним, повністю відповідати переліку і технічному опису, зазначеним у тендерній документації. У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».

2) Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до футлярів до державних нагород України» зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (фотографії та технічний опис). Зазначені вимоги містять зокрема найменування матеріалу (країну виробника) з приписом «або еквівалент». Під час підготовки тендерної пропозиції учасник надає свою пропозицію за формою, наведеною у додатку 1 до тендерної документації, у якій міститься інформація про те, що товар є новим, якісним та повністю відповідає технічним вимогам, зазначеним у додатку 3 до тендерної документації. Разом з тим звертаємо увагу, що предметом закупівлі є футляри, які не містять інформацію про конкретну торговельну марку або модель.

3) Відповідно до частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 90 589,15
UAH з ПДВ
90 589,15
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОПОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР" 95 355,00
UAH з ПДВ
95 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 18:06
Електронний підпис
23 вересня 2019 18:01
Фото футляри.rar
23 вересня 2019 18:01
Витяг з ЄДР_17_09_19_1005753465.pdf
23 вересня 2019 18:01
Статут.pdf
23 вересня 2019 18:01
Відомості про Учасника.pdf
23 вересня 2019 18:01
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:42
Сопов О.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОПОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"
#02470371
Переможець 90 589,15
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"
#02470371
90 589,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 13:59
Договір (ПрАТ Бібльос), 15.10.2019 рік.pdf укладений
15 жовтня 2019 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Невиконання умов договору