Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
2 948 258,00 UAH
UA-2019-09-06-000953-c 5c35a53100784d6482e4e8a07cdea4cb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клецун Володимир Зенонович

+380322600700 ztkeu_prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 24982002
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ветеранів, 2
Контактна особа: Клецун Володимир Зенонович
+380322600700
ztkeu_prozoro@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» за підставою необхідності виконання додаткових будівельних робіт , не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним договором); загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного договору). Тендерний комітет вважає обґрунтованим застосування переговорної процедури на закупівлю робіт з «Капітального ремонту будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)» з ТОВ ВБП "ВАЙКОН" на суму 2 887 267,20 грн. з ПДВ, що узгоджена в результаті переговорів з наступних причин: За результатами закупівлі робіт за переговорною процедурою для потреб оборони (номер процедури в ЦБД «Prozorro» UA-2018-09-27-001010-b), роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)» здійснює ТОВ ВБП "ВАЙКОН" відповідно до договору № 337 від 02.11.2018 року. Договірна ціна складає 6`714`674.40 грн. з ПДВ. В процесі виконання робіт до замовника Західного територіального квартирно-експлуатаційного управління надійшло звернення від директора ТОВ ВБП "ВАЙКОН" з приводу виникнення додаткових робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)» . Проектною організацією ФОП Здерчук А.В. було внесено зміни в проектно-кошторисну документацію. Експертною організацією було проведено експертизу кошторисної частини документації. За результатами отримано позитивний Експертний звіт проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)» за №26-0147-19 від 19.03.2019 року. Учасником, подано на переговори, ціну додаткових робіт по об’єкту, що є предметом закупівлі на суму 2 887 267,20 грн. з ПДВ. А відтак, вартість робіт не перевищує 50% від вартості основного договору, укладається з тим же підрядником та технічно пов’язана з виконанням робіт по основному договору, бо виконується на тому ж об’єкті, тими ж працівниками з використанням того ж обладнання та устаткування.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 17 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(додаткові будівельно-монтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі №148/34 (їдальня), в/м №148, м. Чернівці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58009, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙКОН"
#40547745
Переможець 2 887 267,20
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 19:43

Документи

06 вересня 2019 19:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 19:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙКОН"
#40547745
2 887 267,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2019 19:43
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 19:21
укладений договір укладений
18 вересня 2019 19:19
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 12:00
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 12:31
Дод дог 2.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 12:30
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 19:44
Дод дог.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 19:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зміною в процесі будівництва проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників та фактичним виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 179
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною в процесі будівництва проектних рішень, що призвели до зміни обсягів робіт і вартісних показників та фактичним виконанням
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 786 949,60
UAH (в тому числі ПДВ 464 491,60 UAH)