Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Красноставської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Михайлова, 15 с. Красностав Славутського району, Хмельницької області
Очікувана вартість
7 255 711,00 UAH
UA-2019-09-06-000919-c b974f4843f1940a0abb5d3f9c548aa87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 12:59
Очікувана вартість: 7 255 711,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 255,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Красноставської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Михайлова, 15 с. Красностав Славутського району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30085, Україна, Хмельницька область, Славутський район, с. Красностав, вул. Михайлова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 6 млн. гривень: 20%
Понад 5 млн. грн. до 6 млн грн. включно: 15%
Понад 4 млн. грн. до 5 млн грн. включно: 10%
Понад 3 млн. грн. до 4 млн грн. включно: 5%
Понад 2 млн. грн. до 3 млн грн. включно: 2%
До 2 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 7%
Від 10 до 15 працівників включно: 5%
Від 5 до 10працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%
06 вересня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 17:30
ТД Красностав.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000919-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 09 жовтня 2019 19:47
Вимога про усунення порушення
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-09-06-000919-c

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Будівництво Красноставської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Михайлова, 15 с. Красностав Славутського району, Хмельницької області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі – ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» №3/й від 07.10.2019 року є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї та містить ряд порушень, оскільки:
1. Учасник ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не підтвердив неціновий критерій наявність кваліфікованих працівників, що передбачений пунктом 5.1.3. Розділу V Тендерної документації, з огляду на наступне, зазначений вище неціновий критерій «наявність кваліфікованих працівників» підтверджується Звітом 1-ДФ за другий квартал 2019 року або звітом із праці за останній звітний період. Учасник ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» подав у складі своєї тендерної пропозиції Звіт 1-ДФ за другий квартал 2019 року та у електронній системі закупівель зазначив, що наявність кваліфікованих працівників на підприємстві становить понад 20 працівників, тобто питома вага цього критерію становить 10%.
Відповідно до підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 із змінами Податкового кодексу України працівник – фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Згідно Закону України «Про професійний розвиток працівників» працівник це фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю. У Законі України «Про охорону праці» передбачено, що працівник – особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
Відповідно до поданого Звіту 1-ДФ ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» на підприємстві працювало за трудовими договорами (контрактами) 13 працівників. Також відповідно до Звіту 1-ДФ підприємство виплачувало кошти для самозайнятих осіб (8 осіб) (ознака доходу 157) та виплачувало винагороди та інші виплати платникам податків відповідно до умов цивільно-правового договору (19 осіб). З огляду на зазначене, ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ», зазначивши у неціновому критерії «наявність кваліфікованих працівників» опцію «Понад 20 працівників», не правомірно віднесло до працівників самозайнятих осіб та платників податків з якими у підприємства були цивільно-правові відносини, проте ці дві категорії осіб не підпадають під поняття працівник.
В результаті чого ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не підтвердив зазначений ним неціновий критерій «наявність кваліфікованих працівників». Зазначив не достовірну інформацію про кількість кваліфікованих працівників, що призвело до того, що приведена ціна учасника ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» під час електронного аукціону не відповідала дійсності.
2. Учасник ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не підтвердив один із кваліфікаційних критеріїв передбачених пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме досвід виконання аналогічних договорів з наступних підстав:
Відповідно до пункту 3.5.2. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тобто учасник повинен надати документальне підтвердження виконання не менше 2 двох аналогічних договорів. ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» у своїй довідці про досвід виконання аналогічних договорів у 2018 році №133 від 23 вересня 2019 року зазначив 3 наступні договори:
- Реконструкція опорного закладу – Малоправутинський навчально-виховний заклад «Дошкільний навчальний заклад – школа І-ІІІ ступенів (добудова спортивної зали, покращення енергоефективності будівлі) з покращенням енергозберігаючих технологій» вул.. Шкільна, 30 с. Малий Правутин Славутський район Хмельницька область;
- Будівництво спортивних майданчиків з допоміжними приміщеннями Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки вул. Князів Сангушків, 8 м. Славута Хмельницька область;
- Реконструкція ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Б. Хмельницького, 44 в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області.
ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не підтвердив документально досвід виконання не менше двох аналогічних договорів з огляду на наступне:
У складі Тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не надало проміжну або останню ПФ №КБ-3 із підписами та печатками замовника) по зазначеному у довідці договору «Реконструкція ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Б. Хмельницького, 44 в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області», проте надало довідки форми №КБ-3 з яких не вбачається взаємовідносин між ЗАМОВНИКОМ ТА ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» як підрядником та що ця довідка КБ-3 підписана ЗАМОВНИКОМ. З огляду на це, зазначений договір документально не підтверджує досвід виконання аналогічного договору у зв’язку із відсутністю проміжної або останньої ПФ №КБ-3 із підписами та печатками замовника.
У складі Тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» зазначило договір із предметом «Будівництво спортивних майданчиків з допоміжними приміщеннями Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки вул. Князів Сангушків, 8 м. Славута Хмельницька область», проте документальне підтвердження досвіду виконання саме цього договору відсутнє з огляду на наступне, відповідно до даного договору укладалася Додаткова угода №3 від 20 березня 2019 року відповідно до пункту 4 якої зазначено, що календарний план і договірну ціну викласти у новій редакції. Проте договірна ціна у новій редакції, яка згідно умов договору є його невід’ємною частиною відсутня у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ», оскільки міститься лише її перша сторінка. Сторінка договірної ціни у новій редакції із печатками і підписами ЗАМОВНИКА та ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» відсутня. З огляду на це, зазначений договір документально не підтверджує досвід виконання аналогічного договору, оскільки поданий не у повному обсязі.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, та яким чином пропозиція ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням того, що цей учасник не підтвердив одного із кваліфікаційних критеріїв, а також не підтвердив один із нецінових критеріїв.
У разі ігнорування даної вимоги або надання не обґрунтованої чи не аргументованої відповіді на таку вимогу, ми будемо звертатися до органу оскарження та контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2019 17:08
Тендерним комітетом державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

По-перше, відповідно до п.5.1.3.2 Розділу V тендерної документації, Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за другий квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 року.
ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано документа «Податковий розрахунок». В зазначеному документі наявний Звіт за формою № 1ДФ від 25.07.2019. Згідно зазначеного звіту, всього в учасника працювало у другому кварталі 2019 року 32 працівники, 13 – за трудовими договорами (контрактами), 19 – за цивільно-правовими договорами. Згідно п.3.1 Розділу ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4 (далі — Порядок № 4), Реквізити податкового розрахунку, що заповнюються:
- навпроти напису "Працювало за трудовими договорами" проставляється кількість працівників, які працюють за трудовими договорами (контрактами);
- навпроти напису "Працювало за цивільно-правовими договорами" проставляється кількість працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами у звітному періоді.
Тобто, згідно Порядку особи, що працювали згідно трудового договору або цивільно-правового договору є працівниками підприємства. Отже, ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» не порушено вимог тендерної документації. При цьому, замовником не було встановлено вимоги щодо обов’язкової наявності працівників за другий квартал 2019 року, які працювали виключно за трудовими договорами (контрактами).

По-друге, відповідно до п.3.5.2. Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, Довідка в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2018 році, разом із копіями двох договорів та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника) згідно наданих учасником копій договорів.
Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, виданих не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. * Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо виконання робіт із нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту.
При цьому, ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено інформацію про виконання трьох аналогічних договорів та надано документальне підтвердження їх виконання.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано копії трьох аналогічних договорів.
При цьому, учасником надано усі невід’ємні частини договору №101 від 01.10.2018 року на виконання робіт «Будівництво спортивних майданчиків з допоміжними приміщеннями Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки вул. Князів Сангушків, 8 м. Славута Хмельницька область». Так, ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» у складі тендерної пропозиції двічі надано документи, що містять додаткову угоду № 3 від 20.03.2019: документ «Додаткова угода 3» та «Ліцей додаткова угода КБ3». Отже, Учасником в повній мірі дотримано вимог тендерної документації.

Враховуючи вищевикладене викладені вами обставини не відповідають дійсності, а тендерним комітетом Замовника прийнято законне та обґрунтоване рішення щодо обрання ТОВ «ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ» переможцем торгів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-06-000919-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 17 жовтня 2019 19:16
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби у закупівлі робіт
Дата: 21 жовтня 2019 19:00
рішення від 21.10.2019 № 15067.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 11:04

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 19:16
Платіжка
17 жовтня 2019 19:16
Скарга АМКУ

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ" 7 153 399,20
UAH з ПДВ
6 912 398,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 838 678.74 Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 6 813 112,80
UAH з ПДВ
6 705 026,19
UAH з ПДВ
1.3857142857 4 838 678.69 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТА - ЮНІКС" 7 238 414,75
UAH з ПДВ
7 238 414,75
UAH з ПДВ
1.2142857143 5 961 047.44 Документи
ТОВ БВК Універсалбуд 7 255 600,00
UAH з ПДВ
7 255 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 078 920 Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:41
ст 17 Красностав
24 вересня 2019 15:16
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:55
ЛК 2.rar
24 вересня 2019 14:55
ЛК 1.rar
24 вересня 2019 14:55
Листи та довідки 2.rar
24 вересня 2019 14:55
Листи 1.rar
24 вересня 2019 14:55
ДЦ. ЗКР.ЛК.rar
24 вересня 2019 14:55
3. Договір 88 Правутин.rar
24 вересня 2019 14:55
2. Договір 10 Сатанів.rar
24 вересня 2019 14:54
1. Гарантія.rar

Публічні документи

26 вересня 2019 12:51
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:43
оновлений кошторис 3
26 вересня 2019 12:43
оновлений кошторис 2
26 вересня 2019 12:42
оновлений кошторис 1
24 вересня 2019 17:39
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:36
33_кошториси_частина_5.PDF
24 вересня 2019 17:36
33_кошториси_частина_4.PDF
24 вересня 2019 17:36
33_кошториси_частина_3.PDF
24 вересня 2019 17:36
33_кошториси_частина_2.PDF
24 вересня 2019 17:36
33_кошториси_частина_1.PDF
24 вересня 2019 17:36
32_ліцензія.PDF
24 вересня 2019 17:35
31_директор.PDF
24 вересня 2019 17:35
30_витяг_пдв.PDF
24 вересня 2019 17:35
29_субчики_до_20.pdf
24 вересня 2019 17:35
28_форма_відомості.PDF
24 вересня 2019 17:35
27_матеріали_нові.PDF
24 вересня 2019 17:35
26_матеріали_якісні.PDF
24 вересня 2019 17:35
24_проект_договору.PDF
24 вересня 2019 17:35
23_право_підпису.PDF
24 вересня 2019 17:35
21_витрати_підготовка.PDF
24 вересня 2019 17:35
18_згода_звертатися.PDF
24 вересня 2019 17:35
17_субпідрядники_менше_20.PDF
24 вересня 2019 17:35
16_вимоги_дбн.PDF
24 вересня 2019 17:34
14_гарантійний_довкілля.PDF
24 вересня 2019 17:34
13_згода_специфікація.PDF
24 вересня 2019 17:34
12_санкції.PDF
24 вересня 2019 17:34
11_підвищена_декларація.PDF
24 вересня 2019 17:34
10_статут_код_доступу.pdf
24 вересня 2019 17:34
10_лист_статут.PDF
24 вересня 2019 17:34
09_строк_дії_пропозиції.PDF
24 вересня 2019 17:34
08_ознайомлення_тд.PDF
24 вересня 2019 17:34
07_персональні_дані.PDF
24 вересня 2019 17:34
06_стаття_17.PDF
24 вересня 2019 17:34
05_статистика.PDF
24 вересня 2019 17:34
05_лист_відгук_шумськ.pdf
24 вересня 2019 17:34
05_кб_шумс_к.PDF
24 вересня 2019 17:34
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
24 вересня 2019 17:34
Підписаний_G0919-7393-GL_tender.pdf
24 вересня 2019 17:34
Підписаний_dovidka_1.pdf
24 вересня 2019 17:34
05_кб_будiвел_ники.PDF
24 вересня 2019 17:34
05_Аналогічний Шумськ.pdf
24 вересня 2019 17:34
05_1аналогічні.PDF
24 вересня 2019 17:34
04_працівники.PDF
24 вересня 2019 17:34
04_звіт1дф.PDF
24 вересня 2019 17:34
03_обладнання.PDF
24 вересня 2019 17:34
02_обладнання.PDF
24 вересня 2019 17:34
01_пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2019 11:58
Форма 1ДФ.pdf
24 вересня 2019 11:58
Підписаний_Лицензия (2).pdf
24 вересня 2019 11:58
Підписаний_gar7465.pdf
24 вересня 2019 11:58
r_21_ДЦ_ДЦ.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_ДЦ_СВР.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_7-4-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_7-3-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_7-2-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_6-3-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_6-2-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_5-2-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_5-1-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
24 вересня 2019 11:58
r_21_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
24 вересня 2019 11:58
Наказ на призначення.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 15:55
аналогдогов-відгуки.pdf
24 вересня 2019 15:55
Довідки.pdf
24 вересня 2019 15:55
статут_пдв_ліцензія.pdf
24 вересня 2019 15:55
паспорт.pdf
24 вересня 2019 15:55
довіреність.pdf
24 вересня 2019 15:55
протокол-паспорт.pdf
24 вересня 2019 15:55
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ"

ТОВ "Компанія Барбакан"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТА - ЮНІКС"

ТОВ БВК Універсалбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 6 705 026,19
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:43
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ"
#35826980
Переможець 6 912 398,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ"
#35826980
6 912 398,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:38
красностав.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:19
красностав 5 ду.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 13:31
Image.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 15:56
ДУ 3 красностав.pdf зміни до договору
30 липня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:38
ДУ 2 Красностав амбулаторія.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:20
Додаткова угода 1 Красностав.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:14
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:51
Договір Красностав укладений
01 листопада 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо строку виконання робіт (Кількісні показники та сума договору згідно даної угоди залишаються незмінними)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із об’єктивними обставинами, що спричинили затримку виконання робіт по об’єкту будівництва, та у зв’язку з затримкою фінансування об’єкта в повному обсязі, Сторони, керуючись п. 10.2, п. 11.2, п.11.3 Договору та п.4 ч.4 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», вирішили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, а саме: - Пункт 1.1 Розділу 1. Предмет договору викласти в такій редакції: 1.1. Підрядник зобов'язується упродовж 2019-2020 років виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Будівництво Красноставської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Михайлова, 15 с. Красностав Славутського району, Хмельницької області», а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи. - Пункт 3.1 Розділу 3. Сума, що визначена у договорі викласти в такій редакції: 3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є приблизною (динамічною) та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежіта становить 6 912 398,20 (шість мільйонів дев’ятсот дванадцять тисяч триста дев’яносто вісім грн. 20 коп.) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) 1 152 066,37 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюжетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік складає 1 072 500,00 (один мільйон сімдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ, з яких 972 500,00 (дев’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та 100 000,00 (сто тисяч грн. 00 коп.) грн. в т.ч. ПДВ за рахунок співфінансування з місцевого бюджету, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Залишок коштів по договору на 2020 рік складає 5 839 898,20 (п’ять мільйонів вісімсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто вісім грн. 20 коп.) в т. ч. ПДВ. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. - Пункт 4.1 Розділу 4. Порядок здійснення оплати викласти в такій редакції: 4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році в розмірі 321 750,00 (триста двадцять одна тисяча сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) грн., в тому числі ПДВ, з яких 291 750,00 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та 30 000,00 грн. за рахунок співфінансування з місцевого бюджету, на строк не більше трьох місяців та до завершення поточного бюджетного періоду.  Абзац 1 пункту 5.1. Розділу 5. Порядок виконання робіт викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2020 р.»  Пункт 10.1 Розділу 10. Термін дії Договору викласти в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2020 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»  Внести зміни в Розділ. 14 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в частині реквізитів Замовника та викласти їх наступним чином: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Індекс: 29000, Адреса: Україна, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану 36, оф. 112 р/р № 35448137081898, р/р UA828150130000035447086081898 у ГУДКСУ у Хмельницькій області МФО 815013 р/р UA 643204780000000026003122845 в АБ «Укргазбанк» у м. Києві МФО 320478 код ЄДРПОУ 37098303 ІПН № 370983022259 свідоцтво № 100291016 Тел./факс. (0382) 76-51-30 e-mail: obl.cluzhbazamov-km@ukr.net  Календарний графік виконання робіт, План фінансування будівництва викласти в новій редакції (додаються). 2. Дана Додаткова угода з додатками являється невід’ємною частиною Договору № 11 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 01 листопада 2019 року і вступає в силу з моменту її підписання сторонами. 3. Всі інші умови Договору № 11 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 01 листопада 2019 року не змінені даною угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. Договірна ціна на 2019 рік; 2. Календарний графік виконання робіт; 3. План фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін (кількісні показники даною угодою не змінено)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін в частині зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 838 597,67
UAH (в тому числі ПДВ 973 099,61 UAH)