Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт запасного входу актової зали Павлоградської ЗШ №9 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
153 228,00 UAH
UA-2019-09-06-000837-b f4241d0b5a844f73ac254ce69e7892e2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Половинко

+380956283950 sc_9_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328318
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87
Контактна особа: Неля Половинко
+380956283950
sc_9_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 153 228,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 766,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт запасного входу актової зали Павлоградської ЗШ №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання актів виконаних робіт, акту КБ-2в протягом 20 (двадцяти) календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:40
До додатку 1 стор.5.pdf
06 вересня 2019 11:40
До Додатку 1 стор.1.pdf
06 вересня 2019 11:40
До додатку 1 стор. 3.pdf
06 вересня 2019 11:40
До Додатку 1 стор. 2.pdf
06 вересня 2019 11:40
Додаток 1.pdf
06 вересня 2019 11:40
До додатку 1 стор.4.pdf
06 вересня 2019 11:40
До додатку 1 стор.6.pdf
06 вересня 2019 11:40
Оголошення _капремонт.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій