Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети службового програмного забезпечення загального призначення, для стиснення даних та друку (Ключі активації Canon UF SMB MEAP PROMO)
Очікувана вартість
73 200,00 UAH
UA-2019-09-06-000815-c da99fa06cc5b4327957bddfe9f229049
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380445945968 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380445945968
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 16:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 16:06
Очікувана вартість: 73 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48770000-6: Пакети службового програмного забезпечення загального призначення, для стиснення даних та друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ключі активації Canon UF SMB MEAP PROMO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 601
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48770000-6 — Пакети службового програмного забезпечення загального призначення, для стиснення даних та друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує Постачальнику оплату в розмірі 100% від вартості Договору, після отримання ПЗ в повному обсязі, встановлення та налаштування ПЗ і підписання Сторонами Акту приймання-передачі ПЗ (далі - Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:02
Документація ключи актив.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:35
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання 1:
Відповідно до Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Програмного забезпечення. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі програмне забезпечення, торгова марка або модель якого відрізняється від програмного забезпечення, що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Відповідь на запитання 2:
Учасники закупівлі мають запропонувати у складі своєї пропозиції Програмне забезпечення, специфікація якого із зазначенням марки та моделі, а також вимоги до технічних, кількісних та якісних характеристик чітко визначена Замовником в таблиці 1 Документації.
Відповідь на запитання 3:
Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 60 200,00
UAH
60 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 09:42
Електронний підпис
16 вересня 2019 09:41
статут_2019_завірений.pdf
16 вересня 2019 09:41
повноваження керівника.pdf
16 вересня 2019 09:41
лист_Кенон.pdf
16 вересня 2019 09:41
КП_Кенон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 60 200,00
UAH
17 вересня 2019 17:57

Документи

17 вересня 2019 17:57
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
60 200,00
UAH
Документи

Документи

17 вересня 2019 17:57
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 09:22
Договір укладений
25 вересня 2019 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 60 200,00
UAH