Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
1 978 188,00 UAH
UA-2019-09-06-000714-a 71cb6d4c4eea4023beeb7def97a5626a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 14:34
Очікувана вартість: 1 978 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 890,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59345.64 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1660 шт
Запасні частини до автогальмівного обладнанння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ не пізніше 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, Акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Акті прийому-передачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000714-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДТРАНСПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:13439878
Дата подання: 12 вересня 2019 17:21
Виділити в окремий лот
Детально вивчивши тендерну документацію, встановлено, що Вами навмисно було сформовано технічну специфікацію (лот) таким чином, щоб не допустити інших виробників до участі у даній закупівлі.
Вами порушуються принципи відповідно Закону України «Про публічні закупівлі (ст 3),а саме добросовісна конкуренція серед учасників недискримінація учасників та навмисно відміняєте торги UA-2019-08-01-000046-c, у разі участі «непроханих гостей». А вже в повторно оголошеній закупівлі об’єднуєте продукцію різних виробників в одну специфікацію (додаток 5).
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення якісною продукцією, та створення конкурентного середовища у закупівлях, просимо Вас виділити позиції «Кран роз`єднувальний 4300 ТУ У 35.2-32602434-021:2005 або 4400ПА ТУ У 30.2-00232124-004:2014 (або еквівалент)» та «Рукав з’єднувальний Р17Б Р17Б, ДСТУ ГОСТ 2593:2018 (або еквівалент)» в окремих лот.
У разі негативного рішення будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на розуміння та позитивне рішення даної вимоги.


конт.особа +380(98)2121053
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 08:58
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора та щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в рамках проведення єдиної процедури закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Закупівля є комплектуючими для вагонів, а поділ на лоти може призвести до не придбання одного із найменувань, що в подальшому унеможливлює випуск вагонів. Відповідно до вище вказаного, зміни до тендерної документації замовник вносити не буде.
Номер вимоги: UA-2019-09-06-000714-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДТРАНСПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:13439878
Дата подання: 13 вересня 2019 11:33
Виділення в окремий лот
На Вашу відповідь щодо виділення продукції в окремий лот, просимо надати відповідь чому Вашим підприємством у торгах на закупівлю запасних частин до автогальмівного обладнання (рукав Р17Б та кран роз`єднувальний4300), аукціон 19.08.2019 не передбачалась закупівля циліндра 188Б, регулятора РКЗТ-675 або авторегулятор РТРП-675М та авторежима? Тобто раніше вищезазначена закупівля давала можливість випуску вагонів, а зараз поділ на лоти може привести до не придбання одного із найменувань???
Враховуючи викладене ще раз просимо Вас виділити позиції «Кран роз`єднувальний 4300 ТУ У 35.2-32602434-021:2005 або 4400ПА ТУ У 30.2-00232124-004:2014 (або еквівалент)» та «Рукав з’єднувальний Р17Б Р17Б, ДСТУ ГОСТ 2593:2018 (або еквівалент)» в окремих лот для можливості прозорої конкуренції та проведення закупівлі, згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі негативного рішення, згідно запрошення АТ «Укрзалізниці» щодо про ведення першої регулярної зустрічі партнерів з закупівель АТ «Укрзалізниця» на тему «Перезавантаження системи закупівель Укрзалізниці: виклики і можливості», що відбудеться 17.09.2019 за підтримки Міністерства інфраструктури України, будемо вимушені при всіх керівниках міністерств та інших запрошених організаціях доповідати, що нам як виробнику з багаторічним досвідом, який має всі необхідні документи, у тому числі погоджені Укрзалізницею, відмовляють вітчизняному виробнику у прозорій конкуренції та про те, що Ваше підприємство організовую та провозить корупційні тендера.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 09:18
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора та щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в рамках проведення єдиної процедури закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-06-000714-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 12 жовтня 2019 20:14
СКАРГА на рішення замовника про визнання переможцем
Рішенням замовника, яке оформлене ПРОТОКОЛ № 412 від 03.10.2019р. засідання тендерного комітету філії “ПВРЗ” акціонерного товариства“Українська залізниця” (опубліковано 04.10.2019 р.) відхилено пропозицію ТОВ «Мантікор» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та рішенням замовника, яке оформлене ПРОТОКОЛ № 423 від 07.10.2019 р. засідання тендерного комітету філії “ПВРЗ” акціонерного товариства“Українська залізниця” (опубліковано 07.10.2019 р.) визнано ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" ( далі ТОВ «НВП «МТК ПОЛІМЕР») переможцем електронних торгів та, відповідно до п.1 ст. 32 Закону, прийняти рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю. Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає, що воно прийнято із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 23:44
Рішення від 17.10.2019 №14896 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 23:44
Інформація про перенесення 000714-a.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 17:43
рішення від 04.11.2019 № 15931.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2019 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Буде виконана скарга та відхилено ТОВ "НВП" "МТК ПОЛІМЕР"
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2019 14:36

Документи подані скаржником

12 жовтня 2019 20:14
Скарга
12 жовтня 2019 20:14
Платіжне доручення

Документи подані замовником

21 жовтня 2019 11:33
Оскарження.docx
21 жовтня 2019 11:33
Scan_20191021_084315.pdf
21 жовтня 2019 11:33
423.pdf
21 жовтня 2019 11:33
412.pdf
21 жовтня 2019 11:33
Scan_20191021_113038.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 1 972 840,00
UAH з ПДВ
1 972 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" 1 972 840,80
UAH з ПДВ
1 972 840,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРІ-АННА 1 978 188,00
UAH з ПДВ
1 978 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 11:31
Додаток 5 п.6 Порівн табл.PDF
23 вересня 2019 11:30
ЕЦП3.rar
23 вересня 2019 11:30
ЕЦП2.rar
23 вересня 2019 11:30
ЕЦП1.rar
23 вересня 2019 11:30
Додаток 5 п.1 Довкілля.PDF
23 вересня 2019 11:30
Ліцензія (4).zip
23 вересня 2019 11:30
Копія Статуту.PDF
23 вересня 2019 11:30
Додаток 4 п.2 Лист ст50.PDF
23 вересня 2019 11:30
Копія СОУ МПП 325.PDF
23 вересня 2019 11:30
Копія ДСТУ ГОСТ 2593 2018.pdf
23 вересня 2019 11:30
Додаток 3 п.3 Копія ДУ 105.PDF
23 вересня 2019 11:30
Інформаційний лист.pdf
23 вересня 2019 11:29
Додаток 3 п.3 Копія ДУ 059.PDF
23 вересня 2019 11:29
Додаток 5 п.9 Лист УТП ТУ.pdf
23 вересня 2019 11:29
Гарантия_6195.zip

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:17
Статут.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:17
Статут.pdf
08 жовтня 2019 15:17
Наказ.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:17
Наказ.pdf
08 жовтня 2019 15:17
Копія довідка МВС.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:17
Копія довідка МВС.pdf
08 жовтня 2019 15:17
Довідка ДФС.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:17
Довідка ДФС.pdf
08 жовтня 2019 15:17
Довідка держ.реєстр.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:17
Довідка держ.реєстр.pdf
08 жовтня 2019 15:16
Витяг з ПДВ.pdf.p7s
08 жовтня 2019 15:16
Витяг з ПДВ.pdf
20 вересня 2019 14:34
Технична специфікація.pdf
20 вересня 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:34
Телеграма УЗ УТП.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:34
Телеграма УЗ УТП.pdf
20 вересня 2019 14:34
Статут.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:34
Статут.pdf
20 вересня 2019 14:33
Проект договору.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:33
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 14:33
Ліцензія завірена копія.pdf
20 вересня 2019 14:33
ЄД.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:33
ЄД.pdf
20 вересня 2019 14:33
Довідка ст.50.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:33
Довідка ст.50.pdf
20 вересня 2019 14:33
Довідка працівники.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:33
Довідка працівники.pdf
20 вересня 2019 14:33
Довідка податки і збори.pdf
20 вересня 2019 14:33
Довідка мат-техн база.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:33
Довідка мат-техн база.pdf
20 вересня 2019 14:33
гарантия 13243.PDF.p7s
20 вересня 2019 14:33
гарантия 13243.PDF (1).p7s
20 вересня 2019 14:33
гарантия 13243.PDF
20 вересня 2019 14:32
Аналогічний договір.pdf.p7s
20 вересня 2019 14:32
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:49
кваліфікація.pdf
19 вересня 2019 16:49
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"

ТОВ МАРІ-АННА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Відхилено 1 972 840,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Рішення скасоване 1 972 840,80
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Відхилено 1 972 840,80
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:40
ТОВ МАРІ-АННА
#37781664
Відхилено 1 978 188,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:44

Інформація про відміну

Дата відміни
12 листопада 2019 14:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі