Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект безпечної зарядки планшетів
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000693-b 0a5bd576dfe34181a89cf612e6f733d6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Пилипова

+380507891356 inna1803@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380507891356
inna1803@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплект безпечної зарядки планшетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться Замовником протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 11:10
Договір.doc
06 вересня 2019 11:10
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 09 вересня 2019 14:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право пропонувати товар з рівноцінними технічними та якісними характеристиками, або покращеними, ніж визначені Замовником в документації. В разі надання еквівалентного товару, учасник надає порівняльну таблицю (форма наведена в документації). Допускаються до участі ФОП неплатники ПДВ. Системою визначається найбільш економічно вигідна ціна за результатами аукціону, та протягом 3 робочих днів Замовник розглядає пропозицію на відповідність вимогам в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 11 592,00
UAH з ПДВ
11 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 14:59
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
16 вересня 2019 14:59
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
16 вересня 2019 14:59
Dovidka SCHET.PDF
16 вересня 2019 14:59
Vityag.PDF
16 вересня 2019 14:59
ID KOD.PDF
16 вересня 2019 14:59
ДОВІДКА документи.pdf
16 вересня 2019 14:59
Pasport 12-13ST.PDF
16 вересня 2019 14:59
Гарантія на документи.pdf
16 вересня 2019 14:59
Pasport 2ST.PDF
16 вересня 2019 14:59
Витяг розширений.pdf
16 вересня 2019 14:59
Pasport 1ST.PDF
16 вересня 2019 14:59
Vipiska2.PDF
16 вересня 2019 14:59
Vipiska.PDF
16 вересня 2019 14:59
ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ .pdf
16 вересня 2019 14:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 11 592,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:19

Документи

19 вересня 2019 15:17
Протокол 147.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій