Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000439-c 048ef9b2dec449b1b642f2138ebaef63
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марунько Ольга Миколаївна

+380966350508 mariupolarhburoKP@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Міське архітектурне бюро
Код ЄДРПОУ: 24467292
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4
Контактна особа: Марунько Ольга Миколаївна
+380966350508
mariupolarhburoKP@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 13:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 13:29
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Бахчиванджи,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 11 вересня 2019 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Товар повинен відповідати детальному опису до оголошення, у детальному опису вказано на що допускається еквівалент з такими ж характеристиками.
- Уважно читайте оголошення вимоги до пропозиції у тому числі і до вказання конкретних торгових марок та моделей зазначено у п.6 оголошення:
«6. Пропозиція: учасник повинен надати Пропозицію, оформлену на фірмовому бланку у вигляді сканованої копії. Пропозиція має містити загальну вартість предмету закупівлі, його детальний опис та технічні характеристики пропонованого товару».
- Прийняти участь у процедурі закупівлі можуть всі бажаючи юридичні, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці, якщо їх пропозиція відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників процедури. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявні фактори які перелічені у ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Методика оцінки визначена у п.3 оголошення:
«3. Методика оцінки. Методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Якщо переможець є платником ПДВ, договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 90 000,00
UAH
90 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:54
сертификатWindows-10-Pro.jpg
17 вересня 2019 12:54
Сервіс_центри.pdf
17 вересня 2019 12:54
propozitsiya_ 90000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 90 000,00
UAH
20 вересня 2019 13:25

Документи

20 вересня 2019 13:25
рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
90 000,00
UAH
Документи

Документи

20 вересня 2019 13:25
рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор компаком_0001.rar укладений
27 вересня 2019 15:13