Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (Мийні засоби)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-09-05-002363-b 4affd135b1ae465493273d2d94ad1047
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 17:02
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2019 17:02
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:18
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 штука
Продукція для чищення (Мийні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування
Дата подання: 06 вересня 2019 08:58
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:12
Доброго дня! Чи можна запропонувати замість "3. Засіб для ручного чищення килимів «Vanish», призначений для видалення пилу і стійких плям з килимів і оббивки, розфасований в пластикові пляшки 500мл - 120шт, або еквівалент" високоякісний засіб фасуванням 1000мл у кількості 60 шт, що відповідає загальному об'єму закупівлі - 60літрів?
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно вимог Додатку 5 до тендерної документації; 2)Дана вимога застосовується у Додатку 5 до тендерної пропозиції, в тендерній пропозиції таке поле не передбачено; 3)ФОП допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 24 823,20
UAH з ПДВ
24 823,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 28 992,00
UAH з ПДВ
28 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 17:01
Електронний підпис
21 вересня 2019 16:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 24 823,20
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
24 823,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:44
Звіт про виконання договору.pdf укладений
02 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 15:10
Договір.pdf укладений
07 жовтня 2019 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 823,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 137,20 UAH)