Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
1 403 000,00 UAH
UA-2019-09-05-002124-b cd96e79c8a364c40afcf089e9e8718bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 16:40
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:57
Очікувана вартість: 1 403 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 шт
персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 16:36
ТД (персональний компютер).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:44
Дата відповіді: 06 вересня 2019 13:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо, наступне:
1) Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) В абз. 2 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
3) Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 134 600,00
UAH з ПДВ
1 134 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 1 354 200,00
UAH з ПДВ
1 354 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вертекс IT 1 383 846,00
UAH з ПДВ
1 383 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 15:43
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
26 вересня 2019 15:43
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
26 вересня 2019 15:43
109 сторінка Acer_AnnualReport.pdf
24 вересня 2019 16:12
Довідка Хмельницьк.pdf
24 вересня 2019 16:12
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 16:12
несудимість.pdf
23 вересня 2019 12:34
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
23 вересня 2019 12:34
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
23 вересня 2019 12:34
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
23 вересня 2019 12:34
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
23 вересня 2019 12:34
Acer - Вывод СЭС.PDF
20 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:22
інформ лист про ПЗ (002).pdf
20 вересня 2019 16:21
інформ лист про ПЗ.pdf
20 вересня 2019 16:21
38__3~1.PDF
20 вересня 2019 16:20
37. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:20
35. Проект Договору.pdf
20 вересня 2019 16:20
30. Договір ЦНАП Поділ.pdf
20 вересня 2019 16:20
29. Договір ЦНАП Київ.pdf
20 вересня 2019 16:20
28. Договір МОЗ.pdf
20 вересня 2019 16:20
27. Договір КІНТЕГРО.pdf
20 вересня 2019 16:20
23. 120 робочих днів.pdf
20 вересня 2019 16:20
22. Витяг пдв.pdf
20 вересня 2019 16:20
21. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
20 вересня 2019 16:20
20.1. Виписка.pdf
20 вересня 2019 16:20
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
20 вересня 2019 16:20
2-E78D~1.PDF
20 вересня 2019 16:20
19. паспорт код Возний.pdf
20 вересня 2019 16:20
17. Опис 2.pdf
20 вересня 2019 16:20
16.Опис 1.pdf
20 вересня 2019 16:20
14. Наказ про призначення.pdf
20 вересня 2019 16:20
12.Статут новий.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:22
тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка аналог договір.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка код Статуту.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка матер-тех база.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка працівники.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка санкції.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка ст 9.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка ст 17.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка субпідрядники.pdf
20 вересня 2019 14:22
довідка СЦ Хмельницький.pdf
20 вересня 2019 14:22
копії паспорт код.PDF
20 вересня 2019 14:22
копія Lenovo ISO 9001.PDF
20 вересня 2019 14:22
копія Lenovo ISO 14001.PDF
20 вересня 2019 14:22
копія витяг ЄДР 1609.PDF
20 вересня 2019 14:22
копія витяг ПДВ.PDF
20 вересня 2019 14:22
копія наказ.PDF
20 вересня 2019 14:20
копія протокол.PDF
20 вересня 2019 14:20
копія Статут.PDF
20 вересня 2019 14:20
лист Lenovo MIL-Spec 810 160919.pdf
20 вересня 2019 14:20
лист Lenovo СЦ.pdf
20 вересня 2019 14:20
лист Lenovo Windows.pdf
20 вересня 2019 14:20
лист Lenovo авторизація.pdf
20 вересня 2019 14:20
лист сервісні центри.pdf
20 вересня 2019 14:20
проект договору.pdf
20 вересня 2019 14:20
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ Вертекс IT

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
1 134 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 11:03
звіт про виконання договору укладений
15 листопада 2019 11:01
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:46
договір укладений
07 жовтня 2019 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 134 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 189 100,00 UAH)