Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі обласного комунального навчально-тренувального закладу «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» за адресою: м. Суми, вул. Веретенівська, 27»
Очікувана вартість
5 060,00 UAH
UA-2019-09-05-001739-b 8cfe2dcc5ee440eda6f75798f131ee7f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об'єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об'єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі обласного комунального навчально-тренувального закладу
«Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» за адресою: м. Суми, вул. Веретенівська, 27» (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Веретенівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата викопується зідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельнихх робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об'єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписанням Сторонами Акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 вересня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:27
Додаток до дог 115.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 5 060,00
UAH
05 вересня 2019 15:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:36
Додаткова угода 2 до Дог. 115.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 16:40
Додаткова угода 1 до Дог. 115.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:29
Договір 115 від 05.09.2019.pdf укладений
05 вересня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із внесенням змін до проектно-кошторисної документації: 1. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі, що не перевищує 1,5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та складає 7164 гри. 00 кой. (сім тисяч сто шістдесят чотири гривні 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.»
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із непроведенням розрахунків за виконані роботи відповідно до п. 6.1 Договору про здійснення технічного нагляду № 115 від 05.09.2019 по об'єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі обласного комунального навчально-тренувального закладу «Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа» за адресою: м. Суми, вул. Веретенівська, 27» (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору про наступне: 1. Продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2020 року. 2. Замінити розрахунковий рахунок Замовника з 35429120019.302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на розрахунковий рахунок UA928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 3. Замінити розрахунковий рахунок Виконавця з 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» па розрахунковий рахунок UА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк». 4. Підтвердити суму Договору у розмірі 7164 гри. 00 кой. (сім тисяч сто шістдесят чотири гривні 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML