Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-09-05-001703-b b1ecaa4334684489892036365cf5d8d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Бензар

+380444016462 buhobl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40323081
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Балукова, 22
Контактна особа: Павло Бензар
+380444016462
buhobl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
ДК 021:2015: - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення). Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Балукова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування безготівкових коштів на поточний рахунок Постачальника на протязі 5 (п'яти) банківських днів від дати видаткової накладної, затвердженої обома сторонами. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гапон Євген Леонідович
#3005401873
Переможець 199 800,00
UAH
05 вересня 2019 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:22