Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з базами даних
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-09-05-001615-b 5b156cf42e7d4becbaaae899b81df947
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Купчинська

+380988494435
+380677503403
+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 34922678
Вебсайт: http://rivnejust.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 29
Контактна особа: Лариса Купчинська
+380988494435,+380677503403,+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства юстиції України «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» від 25.06.2015 №1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 за № 754/27199, Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року № 1404-VIII набув чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за № 1126/29256, яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження. Автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ органів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо супроводження та матеріально-технічного забезпечення роботи вищезазначеного реєстру.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу.
Держателем Єдиного реєстру боржників є Міністерство юстиції України, яке відповідно до Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування.
Таким чином, виключно державне підприємство «Національні інформаційні системи» може надавати відповідні послуги в повній мірі та без порушень чинного законодавства, що регламентує порядок ведення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України та порядок захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» з причин відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий надавач послуг - Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (код ЄДРПОУ 39787008).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 15:11
Оскарження наміру укласти договір: 16 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з базами даних (послуги щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Замкова 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником на підставі підписаного Сторонами Акту про надання послуг, який формується Виконавцем щомісячно на підставі відомостей, підтверджених Сторонами у актах звірки. Оплата здійснюється протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про надання послуг, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

05 вересня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:07
сканирование0009.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:11

Документи

05 вересня 2019 15:11
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:10
сканирование0010.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 15:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 15:11
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:10
сканирование0010.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:27
сканирование0006.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 15:16
сканирование0007.pdf укладений
25 вересня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення в новій редакції п.3.5 розділу 3 та додатку 3 до Договору від 25.09.2019 №2/ГТУЮ/19
Номер договору про закупівлю: 2/ГТУЮ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до Договору 2/ГТУЮ/19 від 25.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 000,00 UAH)