Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-09-05-001420-b cd79bc765d2149b4b0798a9ba8cda551
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ляхова

+380960842989 lyhova18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Соборної районної у місті Дніпрі ради
Код ЄДРПОУ: 04052459
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Шевченка, буд. 7
Контактна особа: Ірина Ляхова
+380960842989
lyhova18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 14:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 16:45
Очікувана вартість: 14 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук (джерело фінансування - кошти бюджету району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2019  —  27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 08 вересня 2019 11:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) допускається інша торгова марка або модель технічні характеристики яких не гірші заявлених (перевага ноутбука моделі HP Notebook 17-ca0059ur (4MV98EA) але ми не можемо Вас обмежувати тільки даною моделю)! 2) ФОП допускаються до участі. Ціна повина бути вказана остаточна, яку необхідно буде перерахувати ФОП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 14:54
Лист згода.pdf
13 вересня 2019 14:54
Лист згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 14 400,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 17:36

Документи

17 вересня 2019 17:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2019 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 17:08
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:03
Договір 349.pdf укладений
30 вересня 2019 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 400,00 UAH)