Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Лот 1: персональні комп’ютери; Лот 2: багатофункціональний пристрій для друку; Лот 3: багатофункціональний пристрій для друку кольоровий)
Очікувана вартість
166 610,00 UAH
UA-2019-09-05-001418-b f6ffc57a18e44f818bdad1b1a69a132c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матяш Анастасія Володимирівна

+380534844839 koms.hosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999626
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вулиця Миру, будинок 10
Контактна особа: Матяш Анастасія Володимирівна
+380534844839
koms.hosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2019 14:34
Очікувана вартість: 166 610,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

09 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:14
Перелік змін до ТД.docx
09 вересня 2019 15:14
ТД 3 лота зі змінами.docx
09 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 15:14
Перелік змін до ТД.docx
09 вересня 2019 15:14
ТД 3 лота зі змінами.docx
05 вересня 2019 14:29
ТД 3 лота.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 05 вересня 2019 19:45
Дата відповіді: 06 вересня 2019 13:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі зазначен процесор 2 ядерний Intel (не менше 2,8 GH) інші процесори розглядатися не будуть.
Документація
Дата подання: 05 вересня 2019 19:46
Дата відповіді: 09 вересня 2019 15:19
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом були внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 153 860,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 769,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 вересня 2019 11:05
Закінчення: 23 вересня 2019 11:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 шт
Персональний комп’ютер (системний блок Intel Celeron 2,8-3,2GHZ S1151) Box; монітор Philips 21,5" IPS FHD 223V7QHAB +speaker; клавіатура USB TRUST; маніпулятор «миша» USB TRUST; операційна система Windows 10 OEM)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданих видаткових накладних відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 календарних днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 09 вересня 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Усі посилання в Додатку 4 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Таким чином, учасник має право запропонувати на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі при обов’язковому виконанні вимог, що встановлені тендерною документацією.
2. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог закону «Про публічні закупівлі» та не потребує встановлення додаткових вимог до учасників торгів.
3. Неплатники ПДВ мають такі ж права, як і інші учасники. Оцінка відбувається автоматично системою за ціною, виставленою учасником на аукціоні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В. 139 090,00
UAH з ПДВ
139 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна 148 540,00
UAH з ПДВ
148 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
21 вересня 2019 12:08
Проект договору.pdf
21 вересня 2019 12:07
Паспорт.pdf
21 вересня 2019 12:07
Ідентифікаційний код.pdf
21 вересня 2019 12:07
Довідка щодо гарантії.pdf
21 вересня 2019 12:07
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 вересня 2019 12:07
Відомості про учасника.pdf
21 вересня 2019 12:07
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:30
Довідка несудимість
03 жовтня 2019 17:30
Довідка заборгованість
03 жовтня 2019 17:30
Гарантійний_лист ст. 17
21 вересня 2019 12:48
Електронний підпис
21 вересня 2019 12:44
10 Довідка банк.pdf
21 вересня 2019 12:44
17 Довідка Статут.pdf
21 вересня 2019 12:44
9 Паспорт_код.pdf
21 вересня 2019 12:44
8 Витяг.pdf
21 вересня 2019 12:44
7 Виписка.pdf
21 вересня 2019 12:44
14 Автор.-лист.pdf
21 вересня 2019 12:44
13 СЕС BenQ.pdf
21 вересня 2019 12:44
6 Гарантійні та довідки.pdf
21 вересня 2019 12:44
11 Аналогічні договори.pdf
21 вересня 2019 12:44
5Лист-згода.pdf
21 вересня 2019 12:44
4Гарантійниий лист.pdf
21 вересня 2019 12:44
3Проект договору.pdf
21 вересня 2019 12:44
2Технічні вимоги.pdf
21 вересня 2019 12:44
1Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2019 12:44
0 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скоркіна М.В.

ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
Відхилено 139 090,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 14:42
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
Переможець 148 540,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
148 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 08:24
Договір укладений
15 жовтня 2019 08:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 540,00
UAH