Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-09-05-001365-a 2154b4c391854d6eacca4b7fc4c97779
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 13:28
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 Одиниця
ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 11 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:35
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказано положення стосовно аналогів. До участі допускаються фізичні особи -підприємці. Тендер відбувається без урахування ПДВ. Операція з оплати звільняється від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надані послуги фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договору Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», які реалізуються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».
Уточнення щодо ПДВ
Дата подання: 06 вересня 2019 15:45
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:05
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, ставку і кроки він робить в цінах без ПДВ, а в разі перемоги договір заключається на суму з ПДВ, тобто із додавання 20% до вартості без ПДВ, вірно?
Відповідь: Оплата за Товар звільнена від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що поставлені Товари фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародного договору: Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року та в рамках реалізації проекту «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІДу в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», що реалізуються ПОКУПЦЕМ у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 6 530,00
UAH
6 530,00
UAH
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 7 412,00
UAH
7 412,00
UAH
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 7 910,00
UAH
7 910,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 15:51
цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2019 15:51
технічні вимоги.pdf
09 вересня 2019 15:51
проект договору.pdf
09 вересня 2019 15:51
ОПИС.pdf
09 вересня 2019 15:51
Лист-згода.pdf
09 вересня 2019 15:51
документи якості.pdf
09 вересня 2019 15:51
Довідка із Статистики.pdf
09 вересня 2019 15:51
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
09 вересня 2019 15:51
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 15:51
Витяг Бембікс.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 18:10
Паспорт.pdf
10 вересня 2019 18:10
Лист про неліцензування.pdf
10 вересня 2019 18:10
ІПН.pdf
10 вересня 2019 18:10
Інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 18:10
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
10 вересня 2019 18:10
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 18:10
ГОС301_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 15:40
сертиф..pdf
10 вересня 2019 15:40
гіг.висновок.pdf
10 вересня 2019 15:40
Установчі+пасп.zip
10 вересня 2019 15:40
відомості про учасника.pdf
10 вересня 2019 15:40
лист перс.pdf
10 вересня 2019 15:40
цп.pdf
10 вересня 2019 15:40
тех док.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Рішення скасоване 6 530,00
UAH
19 вересня 2019 13:18
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Відхилено 6 530,00
UAH
19 вересня 2019 13:19
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Переможець 7 412,00
UAH
19 вересня 2019 13:21

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
7 412,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_418_від_250919_ФОП_Грилюк_туалетний папір.pdf укладений
25 вересня 2019 17:39