Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04051744 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Коваленко Віталій Петрович 380647420389 vuconcom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету міста Попасна | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 14:44 |
Додаток 6.doc | |
05 вересня 2019 14:43 |
Додаток 5.doc | |
05 вересня 2019 14:42 |
Додаток 4.doc | |
05 вересня 2019 14:42 |
Додаток 3.doc | |
05 вересня 2019 14:41 |
Додаток 2.docx | |
05 вересня 2019 14:41 |
Додаток 1.docx | |
05 вересня 2019 14:40 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-06-000020 ● a396d18038bb406da4157e49b1356144
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020 № 7
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-09-05-000796-а 05.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що порушення встановлені за результатами моніторингу закупівлі за ідентифікатором: UA-2019-09-05-000796-a на закупівлю товару: «Самоскид» (ДК 021:2015 – 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби) виконавчий комітет Попаснянської міської ради повідомляє наступне. 1. Щодо виявленого порушення: «За результатами моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір не містить джерело фінансування закупівлі чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490)». Аргументовані заперечення Замовника щодо цього. Звертаємо Вашу увагу на те, що «Форма повідомлення про намір укласти договір» була доповнена п. 11 «Джерело фінансування закупівлі», згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 463 від 21.03.2019. Згідно Наказу № 490 Форма повідомлення про намір укласти договір заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Технічна можливість зазначення п. 11 «Джерело фінансування закупівлі» в зазначеній формі з’явилася на майданчику «Е-Тендер» тільки з 01.11.2019 року, що підтверджується скріном екрану (особисті повідомлення електронного майданчика «Е-Тендер» в кабінеті Замовника) та офіційним листом ТОВ «Е-Тендер» на запит Замовника вих. № 117 від 18.01.2020 – додається). У друкованій формі повідомлення про намір укласти договір, «Джерело фінансування закупівлі», було зазначено в п. 8-1 в графі «Опис» «Кошти місцевого бюджету міста Попасна». Таким чином, Замовник не порушив вимоги законодавства про закупівлі, зокрема щодо правильності заповнення форм документів, передбачених Наказом № 490. 2. Щодо порушення: «Крім того встановлено, що Замовником укладений договір про закупівлю з ПП "Сула-2009" від 10.10.2019 року № 1205/2019/ЖКГ (далі - Договір), відповідно до пункту 9.1 якого цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий Товар - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Вартість Договору складає 999 900,00 гривень. За даними офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) станом на 30.10.2019 року оплата за Договором проведена в сумі 999 900,00 гривень, що свідчить про повне виконання зобов’язань за вказаним договором. Згідно з абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 14.01.2020, чим порушив абзац 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 через перевищення трьохденного терміну на оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю». Аргументоване заперечення Замовника щодо цього. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Так, в законодавстві чітко не визначено і не розтлумачено, в яких саме випадках і з якої відправної точки замовник має відрахувати дату опублікування такого звіту. Наведене узгоджується з судовою практикою – Болградський районний суд Одеської області в рішенні від 05.09.2017 р. у справі № 497/1173/17. Відтак, Замовником було здійснено оприлюднення звіту саме з підстав закінчення строку дії Договору про закупівлю – 31.12.2019 р. Тобто останнім днем оприлюднення звіту мало бути 03.01.2020 р. Але, звертаємо увагу на те, що порушення цього строку дійсно мало місце, але не з вини Замовника, а у зв’язку з неналежною роботою електронного майданчика «Е-Тендер», про що свідчить лист № 118 від 18.01.2020, в якому майданчиком зазначено, що 02 та 03 січня 2020 року в деякі періоди часу виникало уповільнення роботи сервісів майданчика. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що твердження ДАСУ щодо порушення Замовником пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» та абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» є не обґрунтованими та передчасними. Дякуємо за співпрацю.
2020-02-19 16:13:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду - рішення Луганського окружного адміністративного суду від 30 червня 2020 року по справі № 360/879/20. |
Дата публікації: | 01 вересня 2020 |
Документи:
01 вересня 2020 14:21
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 14:20
|
Рішення суду Самоскид.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сула-2009" #36618542 |
Переможець |
999 900,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 17:00
|
Договір_1205_2019_ЖКГ.pdf | укладений |
10 жовтня 2019 16:58
|