Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої багатофункціональні
Очікувана вартість
108 500,00 UAH
UA-2019-09-05-000451-c a8e0b5759dcb4d3c89514b3cf5b3dc87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олена

(03842) 6-37-54 KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Ковальчук Олена
(03842) 6-37-54
KOVALCHUK.OLENA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 16:30
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 108 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Пристрої багатофункціональні (детально в додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Пристрої багатофункціональні (Джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 14:10
Тендерна документація з додатками 1, 2, 3, 5.pdf
05 вересня 2019 14:10
Додаток 4-Форма тендерної пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:05
Дата відповіді: 10 вересня 2019 13:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляю, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальну продукцію Konica Minolta або еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами пункту 3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі.
Щодо прохання зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і тощо, то вимога не має підстав, так як у тендерній документації такі вимоги вже присутні у пункті 4 розділу III та Додатку № 4.
Відповідно до частини 5 Розділу І тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ) та відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Уточнення характеристик
Дата подання: 09 вересня 2019 16:55
Дата відповіді: 10 вересня 2019 13:32
Чи не могли б Ви уточнити функціонал БФП KonicaMinolta С227 відповідно до документу за посиланням, ст.4 (https://pdfcentral.konicaminolta.eu/BEU_EN/bizhub_C227_BEU_EN_screen.pdf) ? Аби уникнути недорозуміннь, просимо відзначити необхідні функції відповідно поданого вище документу, який являється офіційною інструкцією KonicaMinolta С227. Дякуємо!
Відповідь: Повідомляю, що всі необхідні функції БФП вказані у додатку № 3 до тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в запитанні надане посилання на технічну документацію БФП Konica Minolta bizhub C227, а у вимогах замовника (додаток № 3 до тендерної документації) вказаний БФП Konica Minolta bizhub 227 або еквівалент.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 108 000,00
UAH
108 000,00
UAH
Документи
ПП "Бест Прінт" 108 500,00
UAH
108 500,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Коніка Мінолта Україна"

ПП "Бест Прінт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
Переможець 108 000,00
UAH
27 вересня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
108 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 13:21
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 13:56
Договір №53-124-01-19-11112 від 16102019.pdf укладений
16 жовтня 2019 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 129 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 600,00 UAH)