Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (Пральна машина)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000031-b 78d512c12cf0418cbc5b9235b82868a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 08:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади (Пральна машина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Електричні побутові прилади (Пральна машина) Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Шевченка,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 08:32
Дод 4 Проект договору.doc
05 вересня 2019 08:32
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
05 вересня 2019 08:32
Додаток №3.docx
05 вересня 2019 08:32
ТД пральна машина.doc
05 вересня 2019 08:32
Додаток №1 Технічний опис.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:20
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 18 990,00
UAH з ПДВ
18 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 20 995,98
UAH з ПДВ
20 995,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 10:33
Довідка про банкрутство
23 вересня 2019 17:58
Довідка МВСУ
23 вересня 2019 11:42
Оновлена цінова
17 вересня 2019 15:35
Проект договору.PDF
17 вересня 2019 15:35
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2019 15:35
Документи якості Ariston.pdf
17 вересня 2019 15:35
Довідка щодо санкцій.pdf
17 вересня 2019 15:34
Статут завірен.PDF
17 вересня 2019 15:34
ЄДРПОУ.PDF
17 вересня 2019 15:34
Довідка з банка 29.08.pdf
17 вересня 2019 15:34
Витяг ПДВ.PDF
17 вересня 2019 15:34
Виписка ЕДРПОУ.PDF
17 вересня 2019 15:34
Витяг 21.08 завір.PDF
17 вересня 2019 15:34
Лист-гарантія.pdf
17 вересня 2019 15:34
Слов_янська завір.PDF
17 вересня 2019 15:34
Техпаспорт Caddy.PDF
17 вересня 2019 15:34
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
17 вересня 2019 15:34
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
18 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 11:54
дод.угода №137-1 до договору №137 від 08.10.2019.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 08:59
договір №137 від 08.10.2019.pdf укладений
08 жовтня 2019 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 30 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 18 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 165,00 UAH)