Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя різне
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002963-b 50e77335001c46529ea7f1abc64410fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Миколаївна Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 13:30
Очікувана вартість: 91 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Папка до підпису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Папка конверт на кнопці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
50 штука
Папка-шводкозшивч прозорий верх з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 упаковка
Файли А4+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
40 штука
Дирокол канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
40 штука
Степлер канцелярський (Скоба№10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Степлер канцелярський (скоба№24/6,26/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Скріпка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Клей ПВА канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
200 штука
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
1 тисяч штук
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
200 штука
Коректор-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
2 тисяч штук
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
400 штука
Скотч пакувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
300 штука
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
300 штука
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Зошит канцелярський А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
60 штука
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
5 штука
Кнопка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 18:18
проект договору.docx
04 вересня 2019 18:18
оголошення -нове.docx
04 вересня 2019 18:18
vumogy гот.doc
04 вересня 2019 18:18
Kvalifikatsijni_kriterii.doc
04 вересня 2019 18:18
forma_nadannja_propozitsii (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на ваші питання: 1) прив’язаності до певної торгової марки немає, головна умова – відповідність товару характеристикам, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі (додаток 1) Наголошуємо, що до підписання Договору Учасник узгоджує із Замовником марку і модель товару, та, за необхідності, надає зразки продукції для перевірки її якості; 2) до участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, неплатники ПДВ. Цінова пропозиція ФОП, неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна. Так, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
уточнення по характеристикам товару
Дата подання: 05 вересня 2019 12:14
Дата відповіді: 09 вересня 2019 10:01
Позиція №16 Скотч Колір: прозорий Розмір: 18 х 20 Щільність стрічки: >= 30 мкм Кількість в рулоні: 50 м - стрічка канцелярська буває шириною 18 мм і довжиною 10, 20, 30 м. Або шириною 19 мм і довжиною максимум 33 м. Не буває стрічки канцелярської розміру 18мм на 50 м. Виправте довжину стрічки. Кнопка канцелярська Поверхня: нікельована Шляпка: пластик - якщо поверхня кнопки нікельована, то шляпка вже не може бути пластиковою. Вам потрібні звичайні нікельовані кнопки чи кнопки-цвяшки з пластиковою шляпкою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Потрібні кнопки-цвяшки з пластиковою шляпкою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 31 488,30
UAH з ПДВ
31 488,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 32 784,90
UAH з ПДВ
31 874,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 33 573,30
UAH з ПДВ
31 985,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 35 658,00
UAH з ПДВ
35 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 39 508,80
UAH з ПДВ
37 974,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 38 717,40
UAH з ПДВ
38 262,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" 42 558,90
UAH з ПДВ
38 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 48 857,46
UAH з ПДВ
48 857,46
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 59 880,00
UAH з ПДВ
59 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
12 вересня 2019 14:56
Пропозиція - остаточна.pdf
11 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
11 вересня 2019 17:53
Проект договору.pdf
11 вересня 2019 17:53
Статут.pdf
11 вересня 2019 17:53
Установчий договір.pdf
11 вересня 2019 17:53
Паспорт, код - директор.pdf
11 вересня 2019 17:53
Завірена копія - Статут.pdf
11 вересня 2019 17:53
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2019 17:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 вересня 2019 17:52
Довідка 4-ОПП.pdf
11 вересня 2019 17:52
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf
11 вересня 2019 17:52
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 16:17
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:17
Пропозиція.pdf
11 вересня 2019 16:17
Проект договору.pdf
11 вересня 2019 16:17
Не надання документів.pdf
11 вересня 2019 16:17
4ОПП.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 18:42
Електронний підпис
11 вересня 2019 18:41
Лист про неліцензування.pdf
11 вересня 2019 18:41
Згода з договором.pdf
11 вересня 2019 18:41
Відомості про учасника.pdf
11 вересня 2019 18:41
ЕКО3739_Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 18:41
ЕКО3739_Проект Договору.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:20
відомості.PDF
10 вересня 2019 17:20
Відомость ЄДРПОУ.PDF
10 вересня 2019 17:20
Держ.реєстрація.PDF
10 вересня 2019 17:20
Витяг 27.06.19.PDF
10 вересня 2019 17:20
пропозиція.PDF
10 вересня 2019 17:20
Протокол.pdf
10 вересня 2019 17:20
Статут.PDF
10 вересня 2019 17:20
тех характеристики.PDF
10 вересня 2019 17:20
Свідотство ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:20
Наказ.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 15:27
Електронний підпис
10 вересня 2019 15:26
Статут копія.pdf
10 вересня 2019 15:26
Статистика копія.pdf
10 вересня 2019 15:26
Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 15:26
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 15:31
Статут.pdf
11 вересня 2019 15:31
Рішення власника.pdf
11 вересня 2019 15:31
пропозиція.pdf
11 вересня 2019 15:31
Приказ 36-К.pdf
11 вересня 2019 15:31
опис.pdf
11 вересня 2019 15:31
Витяг ПДВ.pdf
11 вересня 2019 15:31
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
11 вересня 2019 15:31
Витяг ЄДР.pdf
11 вересня 2019 15:31
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 31 488,30
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:01

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
31 488,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 163.PDF укладений
03 жовтня 2019 18:12