Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя різне
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002963-b ● 50e77335001c46529ea7f1abc64410fc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 22933548 |
Вебсайт: | http://my.zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Ящук +380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 91 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 455,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Папка до підпису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Папка конверт на кнопці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Папка-кутик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
50 штука
Папка-шводкозшивч прозорий верх з перфорацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 упаковка
Файли А4+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
40 штука
Дирокол канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
40 штука
Степлер канцелярський (Скоба№10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Степлер канцелярський (скоба№24/6,26/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Скріпка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Клей ПВА канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
200 штука
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
1 тисяч штук
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
200 штука
Коректор-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
2 тисяч штук
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
400 штука
Скотч пакувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
300 штука
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
300 штука
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
100 штука
Зошит канцелярський А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
60 штука
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
5 штука
Кнопка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 18:18 |
проект договору.docx |
04 вересня 2019 18:18 |
оголошення -нове.docx |
04 вересня 2019 18:18 |
vumogy гот.doc |
04 вересня 2019 18:18 |
Kvalifikatsijni_kriterii.doc |
04 вересня 2019 18:18 |
forma_nadannja_propozitsii (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на ваші питання: 1) прив’язаності до певної торгової марки немає, головна умова – відповідність товару характеристикам, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі (додаток 1) Наголошуємо, що до підписання Договору Учасник узгоджує із Замовником марку і модель товару, та, за необхідності, надає зразки продукції для перевірки її якості; 2) до участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, неплатники ПДВ. Цінова пропозиція ФОП, неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна. Так, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
уточнення по характеристикам товару
Дата подання: 05 вересня 2019 12:14
Дата відповіді: 09 вересня 2019 10:01
Позиція №16 Скотч Колір: прозорий Розмір: 18 х 20 Щільність стрічки: >= 30 мкм Кількість в рулоні: 50 м - стрічка канцелярська буває шириною 18 мм і довжиною 10, 20, 30 м. Або шириною 19 мм і довжиною максимум 33 м. Не буває стрічки канцелярської розміру 18мм на 50 м. Виправте довжину стрічки.
Кнопка канцелярська Поверхня: нікельована Шляпка: пластик - якщо поверхня кнопки нікельована, то шляпка вже не може бути пластиковою. Вам потрібні звичайні нікельовані кнопки чи кнопки-цвяшки з пластиковою шляпкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Потрібні кнопки-цвяшки з пластиковою шляпкою.
Потрібні кнопки-цвяшки з пластиковою шляпкою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
31 488,30
UAH з ПДВ
|
31 488,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
32 784,90
UAH з ПДВ
|
31 874,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
33 573,30
UAH з ПДВ
|
31 985,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
35 658,00
UAH з ПДВ
|
35 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
39 508,80
UAH з ПДВ
|
37 974,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
38 717,40
UAH з ПДВ
|
38 262,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" |
42 558,90
UAH з ПДВ
|
38 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
48 857,46
UAH з ПДВ
|
48 857,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
59 880,00
UAH з ПДВ
|
59 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Переможець |
31 488,30
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 163.PDF | укладений |
03 жовтня 2019 18:12
|