Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер потоковий, QR-Code сканер, Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
1 994 400,00 UAH
UA-2019-09-04-002511-b 91311698fe6f48cdaf2526f09bf35a64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Склярова Вікторія Сергіївна

+380612135291 avt@zp.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 20490012
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б
Контактна особа: Склярова Вікторія Сергіївна
+380612135291
avt@zp.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 16:19
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 16:19
Очікувана вартість: 1 994 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

05 вересня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:15
ТД 03.09.2019.92.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь з пропозиціями на окремі лоти
Дата подання: 05 вересня 2019 15:27
Дата відповіді: 06 вересня 2019 15:17
Чи дозволяєте Ви приймати участь в торгах з пропозицією тільки на 1 лот?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Відповідно до ч.1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отже, обмежень щодо подання пропозицій за окремим лотом законодавство не встановлює.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-002511-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 вересня 2019 19:00
Строк постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом протягом 45 днів з дати укладання договору, але не пізніше 15.12.2019. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 17:02
Строки поставки товару, вказані у проекті договору, обумовлені необхідністю реалізації завдань, щодо впровадження системи електронного документообігу, системи електронної черги та оновлення застарілого парку комп’ютерної техніки, що поставлені Пенсійним фондом України. Виконання поставлених завдань, зокрема впровадження системи електронного документообігу зумовлює потребу Головного управління у придбані відповідної техніки. Ця мета підкріплена відповідною програмою фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України в Запорізькій області. Отже придбання персональних комп'ютерів, які забезпечать впровадження системи електронного документообігу повинно бути здійснено невідкладно. З урахуванням того, що оплата за даною закупівлею повинна бути здійснена у 2019 році, встановлення терміну поставки персональних комп’ютерів у строк не пізніше 15.12.2019 є повністю обґрунтованим.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-002511-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 09 вересня 2019 17:32
Строки постачання
Шановний Замовнику! Ми погоджуємось з тим що доставка та оплата мають бути здійснені в 2019 році. Також хочемо зазначити, що: аукціон - 23.09.2019, вибір переможця по 30.09.2019, час на оскарження та підписання договору + 20 днів = 20.10.2019, тож з цієї дати маємо 56 днів до дати вказаної в договорі, а саме 15.12.2019 (всі дати є приблизними). Пропонуємо прибрати строк постачання в 45 календарних днів і лишити кінцеву дату поставки, в проекті договору - 15.12.2019. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 11:10
Шановний Учаснику!
Термін поставки товару у 45 календарних днів, що вказаний в проекті договору (додаток №7 до тендерної документації), було визначено з урахуванням рекомендацій Пенсійного фонду України, щодо проведення закупівлі товарів з технічного забезпечення впровадження системи електронного документообігу.
Підрахунок часу від оголошення закупівлі до підписання угоди є досить приблизним, адже ми не можемо знати кількість учасників, а отже чітко визначити необхідний час на розгляд пропозицій учасників і визначення переможця закупівлі, не є можливим.
Виходячи з вищенаведеного, одночасне зазначення в проекті договору терміну поставки товару протягом 45 днів з дати укладання договору й кінцевого строку поставки товару – 15.12.2019, є доцільним та повністю обґрунтованим.

Документи

09 вересня 2019 17:01
Протокол

Документи

11 вересня 2019 11:10
Протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сканер потоковий
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 37 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 374,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Сканер потоковий
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-б
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:32
Дата відповіді: 06 вересня 2019 15:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що міститься в Додатку № 1 до тендерної документації, не містить посилання на конкретні торгові марки, моделі товару.
Вимога до учасників, вказувати конкретне найменування товару, що пропонується із зазначенням виробника, міститься у Додатку № 4 до тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). До участі в закупівлі, допускаються ФОП, які не є платниками ПДВ. У разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції. Для учасника – неплатника ПДВ розмір ціни, вказаний у пропозиції, враховується без цього податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:07
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:03
1 технічна частина лот 1.pdf
20 вересня 2019 15:03
1 лист Epson додаток СЦ.pdf
20 вересня 2019 15:03
1 лист Epson відповідність.pdf
20 вересня 2019 15:02
1 лист Epson авторизація.pdf
20 вересня 2019 15:02
1 копія Epson ISO 14001.PDF
20 вересня 2019 15:02
1 копія Epson ISO 9001.PDF
20 вересня 2019 15:02
довідка аналог договір.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка довкілля.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка код Статуту.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка матер-тех база.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка працівники.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка санкції.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка ст 17.pdf
20 вересня 2019 15:02
довідка субпідрядники.pdf
20 вересня 2019 15:02
копія витяг ЄДР 1609.PDF
20 вересня 2019 15:02
копія витяг ПДВ.PDF
20 вересня 2019 15:02
копія наказ.PDF
20 вересня 2019 15:02
копія протокол.PDF
20 вересня 2019 15:02
копія Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

Інформація про відміну

Дата відміни
20 вересня 2019 16:19
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій