Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 03191615 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, Годованця,13 |
Контактна особа: |
Кучер Олександр Миколайович 380679153076 kp-peti@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування з Державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 вересня 2019 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-09-000005 ● 2b4a9728f0544852a8d3a62e33a6ab77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2019 № 41
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.09.2019 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-04-002028-b
04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-09 15:25:26
Щодо надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі приводних сходових платформ для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44115600-5 — Сходові підіймачі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-04-002028-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав запланована закупівля товару без проведення відповідної процедури закупівлі, визначених частиною першою статті 12 Закону № 922-VIII, так як вартість предмета закупівлі, а саме: приводних сходових платформ для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 дорівнює 200 тисяч гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-11 15:36:29
Пояснення
Кошти на придбання "Приводної сходової платформи для осіб обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9" в кількості 2 (Дві) штуки були профінансованні і замовленні через Благодійний фонд "Українська Галицька Фундація" Нашим спонсором було рекомендовано для придбання "Приводної сходової платформи для осіб обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9", Товариство з Обмеженою Відповідальністю "САВА". ТОВ " САВА" відправлено свій договір. У семиденний термін ми розглядали договір і не зареєстрували в казначействі. У з'язку з тим, що у договорі була допущена помилка, а саме: придбання приводної сходової платформи для обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 було об'єднане з монтажем платформинакладної підіймальної, тому договір був складений не вірно. Ми рекомедуємо ТОВ "САВА" скласти договір розділений на дві прцедури. Додаємо для підтвердження наступні документи.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-11 16:31:03
Пояснення
Додаємо для підтвердження наступний документ.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунене шляхом розірвання договору.
2019-09-12 13:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору . Додаткова угода №1 від 13.09.2019 до договору № 04/09/19-1 від 04.09.2019
2019-09-18 09:50:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САВА" #320992904623 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 16:20
|
Додаткова угада.pdf | укладений |
13 вересня 2019 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 16:45
|
Договір поставки.pdf | укладений |
04 вересня 2019 16:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі |