Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приводна сходова платформа для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002028-b a88539c170d841d8a70e71152ee442df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Олександр Миколайович

380679153076 kp-peti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
Код ЄДРПОУ: 03191615
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, Годованця,13
Контактна особа: Кучер Олександр Миколайович
380679153076
kp-peti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Приводна сходова платформа для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Годованця, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44115600-5 — Сходові підіймачі
2 штуки
Монтаж платформи накладної підіймальної
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Годованця, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44115600-5 — Сходові підіймачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування з Державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 вересня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000005 ● 2b4a9728f0544852a8d3a62e33a6ab77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.09.2019 № 41
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.09.2019 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2019-09-04-002028-b
04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 15:25:26

Щодо надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі приводних сходових платформ для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44115600-5 — Сходові підіймачі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-04-002028-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав запланована закупівля товару без проведення відповідної процедури закупівлі, визначених частиною першою статті 12 Закону № 922-VIII, так як вартість предмета закупівлі, а саме: приводних сходових платформ для осіб з обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 дорівнює 200 тисяч гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 15:36:29

Пояснення

Кошти на придбання "Приводної сходової платформи для осіб обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9" в кількості 2 (Дві) штуки були профінансованні і замовленні через Благодійний фонд "Українська Галицька Фундація" Нашим спонсором було рекомендовано для придбання "Приводної сходової платформи для осіб обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9", Товариство з Обмеженою Відповідальністю "САВА". ТОВ " САВА" відправлено свій договір. У семиденний термін ми розглядали договір і не зареєстрували в казначействі. У з'язку з тим, що у договорі була допущена помилка, а саме: придбання приводної сходової платформи для обмеженими фізичними можливостями N 250-3,6-0,1-1,2 х 0,9 було об'єднане з монтажем платформинакладної підіймальної, тому договір був складений не вірно. Ми рекомедуємо ТОВ "САВА" скласти договір розділений на дві прцедури. Додаємо для підтвердження наступні документи.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-11 16:31:03

Пояснення

Додаємо для підтвердження наступний документ.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунене шляхом розірвання договору.

2019-09-12 13:07:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору . Додаткова угода №1 від 13.09.2019 до договору № 04/09/19-1 від 04.09.2019

2019-09-18 09:50:30

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САВА"
#320992904623
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:39

Документи

04 вересня 2019 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 16:20
Додаткова угада.pdf укладений
13 вересня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:45
Договір поставки.pdf укладений
04 вересня 2019 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі