Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПК - Моноблок (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
299 100,00 UAH
UA-2019-09-04-002026-b 098df59128e9451eab47d63d4f41f298
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Яковенко

+380509101848 vodolagacrltendero@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Контактна особа: Олег Яковенко
+380509101848
vodolagacrltendero@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 14:22
Очікувана вартість: 299 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
ПК - Моноблок (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул.Пушкіна,16, вул. Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:01
Оголошення Тендерна Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гіршим) усім вимогам та характеристикам, наведеним у додатку № 3 до тендерної документації. Також наголошуємо, що запропонований учасником товар повинен бути сертифікованим в Україні.
2. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником не зазначено конкретну торгову марку, виробника, проте відповідно до додатку № 3 до тендерної документації визначено перелік технічних характеристик, які повинні відповідати предмету закупівлі. А тому учасник повинен запропонувати товар відповідно до технічних вимог Замовника.
3. До участі в закупівлі допускаються всі на загальних підставах, як ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ, так і ЮРИДИЧНІ ОСОБИ, як ПЛАТНИКИ ПДВ, так і НЕПЛАТНИКИ ПДВ. При порівнянні цін під час визначення переможця буде врахована остаточна ціна предмета закупівлі, яку пропонує Учасник.
Документація
Дата подання: 05 вересня 2019 16:40
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,дякуємо за запитання!
Інформація прийнята до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 297 900,00
UAH з ПДВ
296 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 298 980,00
UAH з ПДВ
297 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 13:47
МВС 21 09 2019.pdf
27 вересня 2019 13:47
ДФС_.pdf
24 вересня 2019 17:49
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:53
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:49
Гарантійний лист 3.pdf
20 вересня 2019 17:49
Гарантійний лист 2.pdf
20 вересня 2019 17:49
Гарантійний лист 1.pdf
20 вересня 2019 17:49
проект договору.pdf
20 вересня 2019 17:49
інші документи.pdf
20 вересня 2019 17:49
технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 17:49
тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:11
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:46
Реквізити Комел Приват.pdf
20 вересня 2019 16:46
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 16:46
Гарантійний лист 3.pdf
20 вересня 2019 16:46
Гарантійний лист 2.pdf
20 вересня 2019 16:46
Гарантійний лист 1.pdf
20 вересня 2019 16:46
Проект Договору.pdf
20 вересня 2019 16:46
Інші документи.pdf
20 вересня 2019 16:46
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 16:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 296 404,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
296 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 15:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 14:04
Договір 8.10.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п.3.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 8/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 296 403,90
UAH (в тому числі ПДВ 49 400,65 UAH)