Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля 03210000-6
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2019-09-04-001997-b ebd95e22197c4f3c987d40c5402b4a24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:19
Очікувана вартість: 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


картопля врожаю 2019 року- 27000 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27000 кг
картопля врожаю 2019 року- 27000 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська обл., с. Липці, Покровська будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту поставки Товару. У зв'язку з недостатністю або затримкою бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення розрахунків з Постачальником. Розрахунки за даним Договором проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 14:58
ТД картопля в закладку -19 ВТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-27-000013 ● 78b9e1b1c5904cb39adca5ead3deeeeb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2022 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.12.2022 № 287
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.12.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.12.2022 № 287

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-09-04-001997-b 04.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-30 23:22:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-001997-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору про закупівлю товарів за державні кошти від 01.10.2019 № 61, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КУ Липецький психоневрологічний інтернат надає аргументовану відповідь на запит про надання пояснень по договору №61 від 01.10.2019 р. із порушенням строків. У зв’язку з веденням бойових дій та тимчасовою окупацією Російською Федерацією території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області на якій знаходиться дана установа. 1. Предмет закупівлі: «ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-001997-b). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповувався, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період поставки товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідну ціну тендерної пропозиції визначила електронна система закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Ціна, запропонована учасником ФОП Боброва Ірина Зігмундівна враховувала всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом, Інкотермс 2010. Вся інформація була висвітлена на сайті КУ Липецького психоневрологічного інтернату kylpni.org.ua 2. Під час ведення бойових дій на тимчасово окупованій території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області Російською Федерацією були пошкоджені будівлі, споруди та частково знищена документація. Враховуючи вищезазначене видаткові накладні надаємо не в повному обсязі.

2023-04-06 09:40:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Показій Леонід Леонідович 424 980,00
UAH з ПДВ
424 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна 424 980,00
UAH з ПДВ
424 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2019 14:55
СК ГЕРМЕС.pdf
15 вересня 2019 14:55
Пропозиція ПЛЛ ТОВРИ.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 11:14
ФОП Боброва І.З. 2 ч..pdf
19 вересня 2019 11:14
ФОП Боброва І.З. 1 ч..pdf
19 вересня 2019 11:14
ФОП Боброва І.З. 3 ч..pdf
19 вересня 2019 11:14
Забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Показій Леонід Леонідович

ФОП Боброва Ірина Зігмундівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Показій Леонід Леонідович
#2162903353
Відхилено 424 980,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 17:21
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна
#2228158946
Переможець 424 980,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна
#2228158946
424 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 13:35
Д.у. 3 дог.61 20% (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2019 13:35
Д.у. 3 дог.61 20%.PDF укладений
30 грудня 2019 13:35
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 14:58
д.у. 2 до Дог. № 61 картопля (1).PDF зміни до договору
18 жовтня 2019 14:58
1_д.у. 2 до Дог. № 61 картопля.PDF укладений
18 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:43
д.у. до Дог. № 61 картопля (1).PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 09:43
д.у. до Дог. № 61 картопля.PDF укладений
10 жовтня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:14
Договір 61 01.10.19 картопля.PDF укладений
01 жовтня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми договору (п. 2 ч.4 ст. 36 Закону україни "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 8 ч. 4, ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2.3.7. п. 2.3., п. 7.5. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме: по «31» березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML