Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189624 |
Місцезнаходження: | 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Черних Зоя +380577471189 LIPCINT@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту поставки Товару. У зв'язку з недостатністю або затримкою бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення розрахунків з Постачальником. Розрахунки за даним Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 14:58 |
ТД картопля в закладку -19 ВТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-27-000013 ● 78b9e1b1c5904cb39adca5ead3deeeeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2022 № 287
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.12.2022 № 287
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-09-04-001997-b 04.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-30 23:22:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-001997-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору про закупівлю товарів за державні кошти від 01.10.2019 № 61, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ Липецький психоневрологічний інтернат надає аргументовану відповідь на запит про надання пояснень по договору №61 від 01.10.2019 р. із порушенням строків. У зв’язку з веденням бойових дій та тимчасовою окупацією Російською Федерацією території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області на якій знаходиться дана установа. 1. Предмет закупівлі: «ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-001997-b). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповувався, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період поставки товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідну ціну тендерної пропозиції визначила електронна система закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Ціна, запропонована учасником ФОП Боброва Ірина Зігмундівна враховувала всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом, Інкотермс 2010. Вся інформація була висвітлена на сайті КУ Липецького психоневрологічного інтернату kylpni.org.ua 2. Під час ведення бойових дій на тимчасово окупованій території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області Російською Федерацією були пошкоджені будівлі, споруди та частково знищена документація. Враховуючи вищезазначене видаткові накладні надаємо не в повному обсязі.
2023-04-06 09:40:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Показій Леонід Леонідович #2162903353 |
Відхилено |
424 980,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 17:21
|
ФОП Боброва Ірина Зігмундівна #2228158946 |
Переможець |
424 980,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 13:35
|
Д.у. 3 дог.61 20% (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2019 13:35
|
Д.у. 3 дог.61 20%.PDF | укладений |
30 грудня 2019 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 14:58
|
д.у. 2 до Дог. № 61 картопля (1).PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2019 14:58
|
1_д.у. 2 до Дог. № 61 картопля.PDF | укладений |
18 жовтня 2019 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 09:43
|
д.у. до Дог. № 61 картопля (1).PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2019 09:43
|
д.у. до Дог. № 61 картопля.PDF | укладений |
10 жовтня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2019 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 12:14
|
Договір 61 01.10.19 картопля.PDF | укладений |
01 жовтня 2019 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена ціна не призведе до збільшення суми договору (п. 2 ч.4 ст. 36 Закону україни "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 8 ч. 4, ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2.3.7. п. 2.3., п. 7.5. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме: по «31» березня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |