Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін..
Очікувана вартість
103 464,00 UAH
UA-2019-09-04-001138-b cfcf9c87afdd43c5bf85649c3eb1c354
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Утюк Євгенія

380634089802 auyouthcenter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Всеукраїнський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 42948109
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Еспланадна, 17
Контактна особа: Утюк Євгенія
380634089802
auyouthcenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 103 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
ДК 021:2015 (39130000-2 - Офісні меблі) офісні столи, стільці, крісла, тумби, шафи та ін..
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Еспланадна, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видатковій накладній у безготівковому вигляді. Розрахунки за отриманий товар здійснюються через органи державного казначейства України з відтермінуванням платежу до 10 днів, після надходження фінансування з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 12:11
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:16
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 1 до оголошення вказано , що Макет додатково затверджується замовником, тому в тендерній пропозиції повинні бути макети, але технічні характеристики повинні бути такими, які вказані в описі предмета закупівлі .
2) Марку та модель і так треба вказувати для перегляду тех. характеристик.
3) Допускаємо, відбор буде по остаточній ціні (Разом)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій