Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7 |
Контактна особа: |
Весніна Світлана Михайлівна 380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 768 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 841,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом оплати за фактом виконання замовлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації: система безперебійного живлення у складі двох пристроїв безперебійного живлення відповідно до специфікації та демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (два пристрої безперебійного живлення Digital Energy LP 33)) впродовж 5 банківських днів з дня підписання видаткових накладних (поставки товару) та акту введення у експлуатацію. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 16:56 |
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ПБЖ_2019.doc | |
04 вересня 2019 16:56 |
ДОДАТОК_2.doc | |
04 вересня 2019 16:56 |
ДОДАТОК_1.doc | |
04 вересня 2019 16:56 |
ТД_ПБЖ_09_2019.doc |
05 вересня 2019 09:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2019 16:56 |
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ПБЖ_2019.doc
|
|||
04 вересня 2019 16:56 |
ДОДАТОК_2.doc
|
|||
04 вересня 2019 16:56 |
ДОДАТОК_1.doc
|
|||
04 вересня 2019 16:56 |
ТД_ПБЖ_09_2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Габаритні розміри устаткування визначені у відповідності до розміру приміщення, призначеного для встановлення, експлуатації та обслуговування обладнання, згідно з реалізованим проектом реконструкції будівлі та вимогами ДСНС України. Також пропонуємо потенційним учасникам закупівлі на місці ознайомитись з приміщенням та існуючим обладнанням. Контакти відповідальної особи замовника вказані в відомостях про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000019 ● 1d4e2031864740bd93c1003ac2b755b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2019 № 285
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-04-000832-a 04.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. Одночасно надаємо пояснення і повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень. 1. Щодо “Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом”. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів, заповнюючи запропоновані системою поля, стежить за повнотою та достовірністю інформації, яка вводиться, а процес формування оголошення система здійснює в автоматичному режимі. 2. Щодо “Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону”. Статтею 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов'язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Розділом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах на придбання системи безперебійного живлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (код за ДК 021:2015 – 31154000-0 – Джерела безперебійного живлення) вказано: “Переможець торгів може не надавати Замовнику документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Тобто, Замовник не вимагав документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами:“переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику чинні документи, оформлені згідно з вимогами законодавства, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону”. Законом встановлено імперативну норму щодо строку надання переможцем документів, визначених замовником. Разом з тим, спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі (роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, зокрема, від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону України ”Про публічні закупівлі”, від 21.08.2017 № 3304-06/29397-06).
2019-10-21 18:50:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"ДУЕТ ПАУЕР" #37177311 |
Переможець |
729 792,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 15:24
|
ДОГОВІР_230_24_10_2019.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 15:23
|