Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання системи безперебійного живлення
Очікувана вартість
768 200,00 UAH
UA-2019-09-04-000832-a 47199dbff21d41c69699a79fced9af70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Весніна Світлана Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:47
Очікувана вартість: 768 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 841,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Придбання системи безперебійного живлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання
на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом оплати за фактом виконання замовлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації: система безперебійного живлення у складі двох пристроїв безперебійного живлення відповідно до специфікації та демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (два пристрої безперебійного живлення Digital Energy LP 33)) впродовж 5 банківських днів з дня підписання видаткових накладних (поставки товару) та акту введення у експлуатацію. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:56
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ПБЖ_2019.doc
04 вересня 2019 16:56
ДОДАТОК_2.doc
04 вересня 2019 16:56
ДОДАТОК_1.doc
04 вересня 2019 16:56
ТД_ПБЖ_09_2019.doc
05 вересня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:56
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_ПБЖ_2019.doc
04 вересня 2019 16:56
ДОДАТОК_2.doc
04 вересня 2019 16:56
ДОДАТОК_1.doc
04 вересня 2019 16:56
ТД_ПБЖ_09_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:10
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Формою тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) передбачено обов'язкове подання учасником даних, зокрема: Торгова марка та модель Технічні характеристики та комплектація у відповідності до вимог додатку 2 до документації), а також посилання на норми діючого законодавства при визначенні ціни товару учасниками, які не є платниками ПДВ. Підстави для відмови учасникам торгів в участі у процедурі закупівлі визначені в статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено вимоги до тендерної документації, у тому числі: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Додаткові опції обладнання (ДБЖ)
Дата подання: 05 вересня 2019 11:37
Дата відповіді: 05 вересня 2019 14:42
Доброго дня! Уточніть, будь-ласка, чи повинна загальна вартість обладнання включати додаткові опції, які вказані у технічній частині? Або вони показані лише як додаткові можливості обладнання, без включення в загальну вартість?
Відповідь: Доброго дня! Перелік мінімальних технічних вимог до необхідних наявних технічних, комплектуючих та якісних характеристик, що, у тому числі, формують вартість предмету закупівлі, визначено, зокрема додатком 2 до тендерної документації.
Субпідряжна отганізація, габаритні розміри
Дата подання: 10 вересня 2019 09:20
Дата відповіді: 10 вересня 2019 09:41
Доброго дня. 1. Чи можливо залучати до виконання демонтажних та монтажгих робіт субпідрядну організацію яка має дозволи та ліцензії для виконання таких робіт. 2. Чи є критим розмір 460х660х1300? Можливо встановлення обладнанн розміром 444х800х1400?
Відповідь: Доброго дня. 1. Можливе залучати у тому разі, якщо субпідрядна організація має всі відповідні дозволи та правові взаємовідносини з генпідрядником-учасником процедури, та одночасно підтвердна інформація стосовно наявності цих взаємовідносин в обсязі, визначеному чинним законодавством, викладена у пропозиції учасника.
2. Габаритні розміри устаткування визначені у відповідності до розміру приміщення, призначеного для встановлення, експлуатації та обслуговування обладнання, згідно з реалізованим проектом реконструкції будівлі та вимогами ДСНС України. Також пропонуємо потенційним учасникам закупівлі на місці ознайомитись з приміщенням та існуючим обладнанням. Контакти відповідальної особи замовника вказані в відомостях про закупівлю.
щодо типу акумуляторних батарей
Дата подання: 27 вересня 2019 15:02
Дата відповіді: 27 вересня 2019 16:39
Доброго дня. Прошу уточнити, чи немає помилки в описі: "з селевим електролітом"
Відповідь: Доброго дня. Помилки в описі немає.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000019 ● 1d4e2031864740bd93c1003ac2b755b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

30.09.2019 № 285

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-04-000832-a 04.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. Одночасно надаємо пояснення і повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень. 1. Щодо “Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом”. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів, заповнюючи запропоновані системою поля, стежить за повнотою та достовірністю інформації, яка вводиться, а процес формування оголошення система здійснює в автоматичному режимі. 2. Щодо “Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону”. Статтею 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов'язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Розділом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах на придбання системи безперебійного живлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (код за ДК 021:2015 – 31154000-0 – Джерела безперебійного живлення) вказано: “Переможець торгів може не надавати Замовнику документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Тобто, Замовник не вимагав документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами:“переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику чинні документи, оформлені згідно з вимогами законодавства, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону”. Законом встановлено імперативну норму щодо строку надання переможцем документів, визначених замовником. Разом з тим, спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі (роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, зокрема, від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону України ”Про публічні закупівлі”, від 21.08.2017 № 3304-06/29397-06).

2019-10-21 18:50:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ДУЕТ ПАУЕР" 729 792,00
UAH з ПДВ
729 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 752 838,00
UAH з ПДВ
752 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 12:12
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:08
Довідка з ДФС.zip
10 жовтня 2019 12:08
Довідка з банкрутства.pdf
08 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:14
ISO 9001.pdf
07 жовтня 2019 18:14
ISO 14001.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Цінова пропозиція_.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Технічна частина ч3.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Технічна частина ч2.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Технічна частина ч1.pdf
07 жовтня 2019 18:14
сертиф.на ВВ до 28.12.19.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Розрахунок дог ціни.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Лист автори.pdf
07 жовтня 2019 18:14
Кваліфікаційні №4447957.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ДУЕТ ПАУЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ДУЕТ ПАУЕР"
#37177311
Переможець 729 792,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ДУЕТ ПАУЕР"
#37177311
729 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 18:12
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 15:24
ДОГОВІР_230_24_10_2019.pdf укладений
24 жовтня 2019 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 729 792,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 632,00 UAH)