Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) (Будівництво будівель за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2)
Очікувана вартість
53 105 333,29 UAH
UA-2019-09-04-000712-c 4f750fa7372b44fea75634894ef00580
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штанько Лариса Василівна

+380382658297 inbox@km.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 26293548
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Соборна, 75
Контактна особа: Штанько Лариса Василівна
+380382658297
inbox@km.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 15:47
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:11
Очікувана вартість: 53 105 333,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 526,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 212421.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Завершення будівництва «Будинку правосуддя» по вул. Д. Галицького, 7 в м. Кам’янці - Подільському Хмельницької області (коригування) (Будівництво будівель за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2) (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам’янець – Подільський, вул.Д.Галицького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 12:54
Перелік змін до Додатку 1.docx
09 вересня 2019 12:54
Додаток 1 зі змінами.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 6.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 5.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 4.rtf
04 вересня 2019 15:43
Додаток 3.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 2.docx
04 вересня 2019 15:43
ТД Будинок Правосуддя.docx
09 вересня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 12:54
Перелік змін до Додатку 1.docx
09 вересня 2019 12:54
Додаток 1 зі змінами.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 1.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 6.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 5.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 4.rtf
04 вересня 2019 15:43
Додаток 3.docx
04 вересня 2019 15:43
Додаток 2.docx
04 вересня 2019 15:43
ТД Будинок Правосуддя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання замовнику
Дата подання: 06 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 09 вересня 2019 13:01
Відповідно до п. б) Примітки додатку 1 до Тендерної документації, остаточну тендерну пропозицію за формою зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасники надають (надсилають) замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону. Загальна вартість тендерної пропозиції повинна дорівнювати вартості тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону. В зв'язку з тим, що дана вимога є незрозумілою та не відповідає вимогам ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу чітко вказати, яким чином учасники надсилають визначену інформацію замовнику та пояснити, як такі дії по наданню документів процедури закупівлі не через систему закупівель узгоджуються з принципами відкритості, прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій ( п .1 ст. 3, п .1 ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, оскільки згідно з частиною 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом завантаження файлів.
Вимога щодо подачі тендерної пропозиції в електронному вигляді поширюється на всі документи, які вимагає Замовник.
Однак, з метою усунення неоднозначного тлумачення вимог тендерної документації, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації та викладення пункту б) Приміток в наступній редакції: «Остаточну тендерну пропозицію за формою, зазначеною в додатку до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, подає Замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення електронного аукціону, або протягом 1 робочого дня з початку розгляду Замовником наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Загальна вартість тендерної пропозиції повинна дорівнювати вартості тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
Подання остаточної тендерної пропозиції, а також усіх розрахунків щодо вартості робіт є обов’язковою умовою, необхідною для узгодження та підписання договору. Ненадання зазначених документів в подальшому розглядатиметься як відмова учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації».
Об’єкт будівництва в інженерно-технічному плані є складним і дороговартісним, потребує завершення будівництва в належні строки, тому вимога Замовника подання остаточної тендерної пропозиції, а також усіх розрахунків щодо вартості робіт вказана з метою оперативного узгодження та підписання договору, отримання робіт належного рівня та якості, та з метою недопущення укладення договору за результатами закупівлі з некомпетентними учасниками.
Запитання замовнику
Дата подання: 06 вересня 2019 15:23
Дата відповіді: 09 вересня 2019 13:03
Частиною 4 Розділу “VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю” Тендерної документації передбачено, що для перевірки даних, наведених у проекті договору про закупівлю за результатами проведених торгів, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал(и) довідки(док) з обслуговуючого банку(ів) про наявність рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі та оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Прошу роз'яснити дану вимогу, а саме учасник зобов'язаний надати довідку про наявність рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами з обслуговуючого банку, який зазначений в проекті договору чи довідки з усіх банківських установ в яких відкриті рахунки учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал(и) довідки(док) з обслуговуючого (их) банку(ів) про наявність рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, які зазначені в переліку зареєстрованих рахунків в банківських установах, що надається податковою інспекцією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 49 387 064,29
UAH з ПДВ
49 121 537,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКП Будекспро 12 53 100 000,00
UAH з ПДВ
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОКРОВ БУД" 52 835 000,00
UAH з ПДВ
52 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАЛЬЯНС-ІНВЕСТ" 53 105 333,00
UAH з ПДВ
53 105 333,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 20:13
Електронний підпис
18 вересня 2019 20:11
Свід ПДВ.PDF
18 вересня 2019 20:11
Витяг ПДВ.PDF
18 вересня 2019 20:11
Витяг ЄДР.PDF
18 вересня 2019 20:11
Лист-підтверження.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис7-4.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис7-3.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис7-2.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис7-1.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис5-1.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис2-1-4.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис2-1-1.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис2-1.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис 6-1.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис 2-2.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис 2-1-7.PDF
18 вересня 2019 20:11
Кошторис 2-1-2.PDF
18 вересня 2019 20:11
Додаток 4.PDF
18 вересня 2019 20:11
Лист гарантія срок.PDF
18 вересня 2019 20:11
Договірна ціна.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка ощад2.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка ощад.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідки міліція.PDF
18 вересня 2019 20:11
Додаток5.PDF
18 вересня 2019 20:11
Додаток6.PDF
18 вересня 2019 20:11
Ліцензія.PDF
18 вересня 2019 20:11
Проект дог про зак.PDF
18 вересня 2019 20:11
Листи-відгуки.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка повноваження (2).PDF
18 вересня 2019 20:11
Лист-гарантія санкції.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка субпідрядник.PDF
18 вересня 2019 20:11
Лист-пояснення.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка як.кіл.х-ки.PDF
18 вересня 2019 20:11
ч.2 ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.9ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.8ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.6ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п,5 ч,1 ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.4ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.3ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п,2ч.1ст17.PDF
18 вересня 2019 20:11
п.10ч.1ст.17.PDF
18 вересня 2019 20:11
1ДФ.PDF
18 вересня 2019 20:11
Оборотно-сальдова.PDF
18 вересня 2019 20:11
Договора оренди мтб.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка МТБ .PDF
18 вересня 2019 20:11
Договір-заявка гарантія.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідки Приватбанк.PDF
18 вересня 2019 20:11
СПIДдогкб3кб2.zip
18 вересня 2019 20:11
ПРЦО догКБ3КБ2.zip
18 вересня 2019 20:11
Договора фтиз.zip
18 вересня 2019 20:11
Аналог дог8-3018.zip
18 вересня 2019 20:11
акти вик роб (16).zip
18 вересня 2019 20:11
акти вик роб (11).zip
18 вересня 2019 20:11
акти вик роб (8).zip
18 вересня 2019 20:11
Довідка досвід.PDF
18 вересня 2019 20:11
Штатний дод..PDF
18 вересня 2019 20:11
Статут.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка податкова.PDF
18 вересня 2019 20:11
Довідка податкова2.PDF
18 вересня 2019 20:11
протзасновників наказ.PDF
18 вересня 2019 20:11
Паспорт Драп.PDF
18 вересня 2019 20:11
Паспорт Пасічник .PDF
18 вересня 2019 20:11
Довіреність Пасічник.PDF
18 вересня 2019 20:11
Тендерна пропозиція (5).PDF

Публічні документи

19 вересня 2019 13:29
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:15
уповноважена особа.pdf
19 вересня 2019 13:15
Тендерна пропозиція.PDF
19 вересня 2019 13:15
Проект дог Будекспро.pdf
19 вересня 2019 13:15
листи.PDF
19 вересня 2019 13:15
довідки.PDF
19 вересня 2019 13:15
довідки ст17.PDF
19 вересня 2019 13:15
Довідка щодо матеріалів.pdf
19 вересня 2019 13:15
гарантійні листи.PDF
19 вересня 2019 13:15
штатний розпис.PDF
19 вересня 2019 13:15
установчі.PDF
19 вересня 2019 13:15
статут.PDF
19 вересня 2019 13:15
довідки з банків.PDF
19 вересня 2019 13:15
довідка з податкової.pdf
19 вересня 2019 13:15
довідка з банку.pdf
19 вересня 2019 13:15
аналогічний кошторис.PDF
19 вересня 2019 13:14
аналогічний договір.PDF
19 вересня 2019 13:14
аналогічний акт3.PDF
19 вересня 2019 13:14
аналогічний акт2.PDF
19 вересня 2019 13:14
аналогічний акт1.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:36
Електронний підпис
01 жовтня 2019 13:34
Довідка МВД.PDF
01 жовтня 2019 13:34
Довідка ДПІ.PDF
30 вересня 2019 13:17
Тенд. пропозиція.PDF
30 вересня 2019 13:17
Супровід дист..PDF
30 вересня 2019 13:17
Заг.-виробничі.PDF
30 вересня 2019 13:17
Довідка МВД.PDF
30 вересня 2019 13:17
Довідка ДПІ.PDF
19 вересня 2019 15:24
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:20
Л_ЦЕНЗ__.7z
19 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
19 вересня 2019 14:58
15.PDF
19 вересня 2019 14:53
Електронний підпис
19 вересня 2019 14:30
61. Інформація (відгук).PDF
19 вересня 2019 14:30
60. Акти 2018 ч4.pdf
19 вересня 2019 14:30
59. Акти 2018 ч3.pdf
19 вересня 2019 14:30
58. Акти 2018 ч2.pdf
19 вересня 2019 14:30
57. Акти 2018 ч1.pdf
19 вересня 2019 14:30
56. акти 2017.pdf
19 вересня 2019 14:30
55. Реєстр КБ2 КБ3 та акти.pdf
19 вересня 2019 14:30
№ 35 ч.1.pdf
19 вересня 2019 13:39
53. Акт червень.PDF
19 вересня 2019 13:39
52. Акт 5.PDF
19 вересня 2019 13:39
51. Реєстр КБ-2 КБ-3 та акти.PDF
19 вересня 2019 12:48
Договір-35 від 23.10.2017р.pdf
19 вересня 2019 12:48
Договір 495-18 від 21.12.2018.pdf
19 вересня 2019 12:48
Договір 495 та дод. угоди.PDF
19 вересня 2019 12:48
Договір 35 з дод. угодами.PDF
19 вересня 2019 12:19
49. Відгук.pdf
19 вересня 2019 11:54
38. Про банкруцтво.PDF
17 вересня 2019 18:37
20190917_141734_29386.PDF
17 вересня 2019 18:37
47. Додаток 6 з тех. спец..PDF
17 вересня 2019 18:37
44. Додаток 5_ч.2.pdf
17 вересня 2019 18:36
43. Додаток 5_ч.1.pdf
17 вересня 2019 18:36
41. Додаток 4.pdf
17 вересня 2019 18:36
40. довідки по 17ст.PDF
16 вересня 2019 20:09
10. Субпідрядники.PDF
16 вересня 2019 20:09
6. Відповідність ст.17.PDF
16 вересня 2019 20:09
5. Проект договору, згода.PDF
16 вересня 2019 20:09
4. Статут, Опис.PDF
16 вересня 2019 20:09
3. Витяг ПДВ.PDF
16 вересня 2019 20:09
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

17 вересня 2019 09:55
00 Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 09:55
Витяг з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 09:55
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

ТОВ ВКП Будекспро 12

ТОВ "ПОКРОВ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАЛЬЯНС-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"
#31983408
Відхилено 49 121 537,62
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 17:32
ТОВ ВКП Будекспро 12
#38340129
Відхилено 49 300 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:22
ТОВ "ПОКРОВ БУД"
#39408596
Переможець 52 835 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОКРОВ БУД"
#39408596
52 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 15:47
Додаткова угода укладений
13 січня 2023 15:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 16:24
№3/286-22 зміни до договору
29 грудня 2022 16:21
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 16:22
Додаткова угода 2-253-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 16:16
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:53
243-20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 19:24
Договір укладений
15 жовтня 2019 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились викласти п.20.1.Договору в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 307-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/243-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились викласти п.20.1.Договору в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 307-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/253-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились викласти п.20.1.Договору в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 15.01.2023 року або до передачі об'єкта Замовнику, згідно Акта, а у випадку не виконання сторонами зобов'язань передбачених договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 307-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/286-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 15 січня 2023
Сума оплати за договором: 23 221 806,63
UAH (в тому числі ПДВ 3 870 301,10 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони на підставі частини 1 статті 651, частини 1 статті 652 ЦК України прийшли згоди розірвати Договір про закупівлю №307-19 від 15.10.2019