Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03110000-5 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (альтернативне паливо пілет з лузги соняшника)
Очікувана вартість
502 500,00 UAH
UA-2019-09-04-000704-c 7c638e378bfc4fee997307ebe5b48f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігольник Пилип Володимирович

+380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380574641043
Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:23
Очікувана вартість: 502 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т
альтернативне паливо пілет з лузги соняшника (джерело фінансування - місцеві кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63520, Україна, Харківська область, с. Введенка, вул. Горбачова, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 150 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:06
ЗТД пілет.pdf
20 вересня 2019 15:06
ТД пілет з лузги соняшника 20.09.2019.pdf
20 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:06
ЗТД пілет.pdf
20 вересня 2019 15:06
ТД пілет з лузги соняшника 20.09.2019.pdf
04 вересня 2019 15:39
ТД пілет з лузги соняшника 04.09.2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000024 ● 30a273e958154fa588328a9eeb92bb76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2019 № 261
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2019-09-04-000704-c 04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-30 14:10:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 03110000-5 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (альтернативне паливо пілет з лузги соняшника)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-000704-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
В ході проведення моніторингу встановлено, що ТОВ «Гефест-Техно» у складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність арешту поточних рахунків від 23.09.2019 №25032283/14895795, видану АТ КБ «ПриватБанк», електронну копію якої з електронно-цифровим підписом можна завантажити за посиланням pb.ua.check.
1. Чи здійснювався Замовником перегляд вищезазначеної довідки в електронному вигляді?
2. Чи скористався Замовник правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до частини 7 статті 28 Закону?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-01 15:37:02

Відповідь

Шановна Державна аудиторська служба України
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо:
1. Довідка, яка надана учасником щодо відсутності арешту повністю читабельна та викривається без зайвих зауважень, що надає можливість переглянуть її зміст.
2. Замовник не користувався своїм правом щодо пункту першого цього запиту за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до частини 7 статті 28 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Шановна Державна аудиторська служба України. Відділ освіти районної державної адміністрації розглянув Ваш висновок щодо проведеної процедури закупівлі. Так, учасником-переможцем ТОВ «Гефест-Техно» надано лист - відгук від підприємства, з яким укладено аналогічний договір від 21.12.2018 №1, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу. Однак, відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Пунктом 1.2. розділу 3 тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки та відсутність незначної інформації. Вищезазначений перелік формальними (несуттєвими) помилок не є вичерпним. Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, відсутність належної інформації у сегменті дати складання листа-відгуку не може бути підставою для відхилення, оскільки зазначена відсутність інформації є незначною, учасником підтверджено факт виконання аналогічних договорів шляхом надання, як листа-відгуку так і документів, що підтверджують виконання аналогічного договору. Отже учасник-переможцем ТОВ «Гефест-Техно» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, які встановлені замовником, а наявність формальних помилок нівелює його технічний, якісний та кількісний потенціал.

2019-11-12 13:12:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Гефест-Техно" 501 000,00
UAH з ПДВ
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДВІКС" 502 495,00
UAH з ПДВ
502 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 10:56
DOV.pdf
09 жовтня 2019 07:46
public_doc(4).pdf
27 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:52
Пропозиція 2_compressed.pdf
27 вересня 2019 15:52
гефест пропоз_compressed.pdf
27 вересня 2019 15:52
260919.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Гефест-Техно"

ТОВ "БУДВІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Гефест-Техно"
#41051465
Переможець 501 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гефест-Техно"
#41051465
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 14:03
704-c.pdf укладений
23 жовтня 2019 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 704-с
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 501 000,00
UAH