Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04591400 |
Місцезнаходження: | 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18 |
Контактна особа: |
Ігольник Пилип Володимирович +380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 2 407 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 150 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 15:06 |
ЗТД брикет .pdf | |
20 вересня 2019 15:06 |
ТД брикет з деревина 20.09.2019.pdf |
20 вересня 2019 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2019 15:06 |
ЗТД брикет .pdf
|
|||
20 вересня 2019 15:06 |
ТД брикет з деревина 20.09.2019.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-29-000019 ● 151d23c8375649c8a1bdcd7fa8026853
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2019 № 261
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-09-04-000687-c 04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-30 14:04:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (паливні брикети із суміші твердих та м’яких порід деревини)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-09-04-000687-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
В ході проведення моніторингу встановлено, що ТОВ «Гефест-Техно» у складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність арешту поточних рахунків від 23.09.2019 №25032283/14895795, видану АТ КБ «ПриватБанк», електронну копію якої з електронно-цифровим підписом можна завантажити за посиланням pb.ua.check.
1. Чи здійснювався Замовником перегляд вищезазначеної довідки в електронному вигляді?
2. Чи скористався Замовник правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до частини 7 статті 28 Закону?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-01 15:35:38
Відповідь
Шановна Державна аудиторська служба України
На Ваш запит про надання пояснень повідомляємо:
1. Довідка, яка надана учасником щодо відсутності арешту повністю читабельна та викривається без зайвих зауважень, що надає можливість переглянуть її зміст.
2. Замовник не користувався своїм правом щодо пункту першого цього запиту за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, відповідно до частини 7 статті 28 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Шановна Державна аудиторська служба України. Відділ освіти районної державної адміністрації розглянув Ваш висновок щодо проведеної процедури закупівлі. Так, учасником-переможцем ТОВ «Гефест-Техно» надано лист - відгук від підприємства, з яким укладено аналогічний договір від 21.12.2018 №1, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу. Однак, відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Пунктом 1.2. розділу 3 тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки та відсутність незначної інформації. Вищезазначений перелік формальними (несуттєвими) помилок не є вичерпним. Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, відсутність належної інформації у сегменті дати складання листа-відгуку не може бути підставою для відхилення, оскільки зазначена відсутність інформації є незначною, учасником підтверджено факт виконання аналогічних договорів шляхом надання, як листа-відгуку так і документів, що підтверджують виконання аналогічного договору. Отже учасник-переможцем ТОВ «Гефест-Техно» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, які встановлені замовником, а наявність формальних помилок нівелює його технічний, якісний та кількісний потенціал.
2019-11-12 13:11:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гефест-Техно" #41051465 |
Переможець |
2 402 150,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 14:06
|
687-c.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 687-с |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |