Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту Договору (Додаток № 5 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 15:07 |
Додаток № 5 до ТД Проект Договору вибухи 2019 ЮР (2).docx | |
04 вересня 2019 15:07 |
ТД (Послуги з проведення вибухових робіт)_1 (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-10-000019 ● 4144b665a55c41248d6d033d237011f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2020 09:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2019-09-04-000496-a 04.09.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-14 16:20:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до додаткової угоди від 27.12.2019 № 1 до договору про надання послуг проведення вибухових робіт від 01.10.2019 № ЦУП 484219-02/0082/19 підпункт 11.1 пункт 11 викладено у такій редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє по 31.03.2020, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про надання послуг проведення вибухових робіт від 01.10.2019 № ЦУП 484219-02/0082/19? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-17 18:40:28
відповідь на запит від 14.12.2020
На запит від 14.12.2020 філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" повідомляє що здійсненно розрахунки в повному обсязі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 12:28:11
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копії балансу та звіту про фінансові результати за І півріччя 2019 року, а не за останній звітний період?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію виписки з протоколу зборів засновників учасника про призначення керівника?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано акти виконання робіт (надання послуг) не до всіх договорів, які вказані в довідці, а саме: не надано до договорів від 26.03.2019 № ЦУП 02/0029/19-429719 та ЦУП 02/0032/19-430019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод" |
3 594 887,10
UAH з ПДВ
|
3 594 887,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Техрозробка |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод" #14310112 |
Переможець |
3 594 887,10
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:29
|
ДУ к договору 82 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 15:53
|
UA-2019-09-04-000496-a.docx | укладений |
09 жовтня 2019 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ЦУП-484219-02/0082/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |