Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення вибухових робіт
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000496-a 4dbca317741540d4acf94d6d6e606958
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Володимир Євгенович

(044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Кузнецов Володимир Євгенович
(044) 309-69-88
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:19
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Послуги з проведення вибухових робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення вибухових робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту Договору (Додаток № 5 до тендерної документації) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000019 ● 4144b665a55c41248d6d033d237011f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2019-09-04-000496-a 04.09.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 16:20:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до додаткової угоди від 27.12.2019 № 1 до договору про надання послуг проведення вибухових робіт від 01.10.2019 № ЦУП 484219-02/0082/19 підпункт 11.1 пункт 11 викладено у такій редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє по 31.03.2020, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором про надання послуг проведення вибухових робіт від 01.10.2019 № ЦУП 484219-02/0082/19? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 18:40:28

відповідь на запит від 14.12.2020

На запит від 14.12.2020 філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" повідомляє що здійсненно розрахунки в повному обсязі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-16 12:28:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копії балансу та звіту про фінансові результати за І півріччя 2019 року, а не за останній звітний період?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію виписки з протоколу зборів засновників учасника про призначення керівника?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Державного підприємства «Науково-виробниче об'єднання «Павлоградський хімічний завод» умовам Форми 1 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано акти виконання робіт (надання послуг) не до всіх договорів, які вказані в довідці, а саме: не надано до договорів від 26.03.2019 № ЦУП 02/0029/19-429719 та ЦУП 02/0032/19-430019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону.)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод" 3 594 887,10
UAH з ПДВ
3 594 887,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техрозробка 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 08:37
Електронний підпис
19 вересня 2019 07:59
фінзвітність.pdf
19 вересня 2019 07:59
технічна специфікація.pdf
19 вересня 2019 07:59
Статут ДП НВО ПХЗ.pdf
19 вересня 2019 07:59
перелік ВМ.pdf
19 вересня 2019 07:59
наказ на Шимана.pdf
19 вересня 2019 07:59
кошторис.pdf
19 вересня 2019 07:59
довідка про банкрутство.pdf
19 вересня 2019 07:59
довідка з банка.pdf
19 вересня 2019 07:59
гарантия 2.rar
19 вересня 2019 07:59
витяг ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 07:59
цінова пропозиція 1.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 13:21
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:19
Цінова пропозиція.PDF
19 вересня 2019 13:19
Форма 3.PDF
19 вересня 2019 13:19
Форма 2.PDF
19 вересня 2019 13:19
Форма 1.PDF
19 вересня 2019 13:19
Фін звітність.PDF
19 вересня 2019 13:19
Транспортування ВМ.PDF
19 вересня 2019 13:19
Техспец.PDF
19 вересня 2019 13:19
Статут.PDF
19 вересня 2019 13:19
Протокол.PDF
19 вересня 2019 13:19
Підписаний_G0919-7159-GL_tender.pdf
19 вересня 2019 13:19
Перевезення ВМ.PDF
19 вересня 2019 13:18
Наявність ВМ.PDF
19 вересня 2019 13:18
Наказ на директора.PDF
19 вересня 2019 13:18
Калькуляція.PDF
19 вересня 2019 13:18
Дозвіл.PDF
19 вересня 2019 13:18
Договір дод 5.PDF
19 вересня 2019 13:18
Довідки ст17.PDF
19 вересня 2019 13:18
Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод"

ТОВ Техрозробка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод"
#14310112
Переможець 3 594 887,10
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково - виробниче об'єднання "Павлоградський хімічний завод"
#14310112
3 594 887,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:29
ДУ к договору 82 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 15:53
UA-2019-09-04-000496-a.docx укладений
09 жовтня 2019 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ЦУП-484219-02/0082/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML