Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трансформатори для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС
Transformers for ZNPP, RNPP, SUNPP
Очікувана вартість
170 342 360,34 UAH
UA-2019-09-04-000320-c ad8ac906d706489f8a89e57ed9c66d51
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Оксана Олександрівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Старенченко Оксана Олександрівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Інженер ВП «Атомкомплект» Охай Олена Сергіївна
(044) 201-09-62
e.ohay@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС Чорний Р.В.
(06139) 5-57-71
upt35028@mgw.npp.zp.ua
Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС: Бодяківський Олександр Миколайович
(03636)62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Рибак О.О.
(05136) 4-41-25
a_rybak@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Starenchenko Oksana
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Інженер ВП «Атомкомплект» Охай Олена Сергіївна
(044) 201-09-62
e.ohay@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС Чорний Р.В.
(06139) 5-57-71
upt35028@mgw.npp.zp.ua
Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС: Бодяківський Олександр Миколайович
(03636)62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Рибак О.О.
(05136) 4-41-25
a_rybak@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 170 342 360,34 UAH з ПДВ
Publication date: 04 вересня 2019 12:14
Enquiries until: 06 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 170 342 360 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Scope of the procurement
лот 1 – трансформатори напруги та струму для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС – 30 од., лот 2 - трансформатор блоковий силовий для ВП ЮУАЕС – 1 од.
lot 1 - transformers of voltage and current for ZNPP, RNPP - 30 units; lot 2 - block power transformer for SUNPP - 1 unit

Тендерна документація

12 листопада 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:35
6349 - ТД - 7.doc
12 листопада 2019 13:35
6349 - перелік ЗТД -7.doc
05 листопада 2019 14:18
6349 - перелік ЗТД -6.doc
31 жовтня 2019 11:20
6349 - перелік ЗТД -5.doc
29 жовтня 2019 12:26
6349 - перелік ЗТД -4.doc
25 жовтня 2019 08:39
Додаток 2 - інформ про тех характ - 3.docx
25 жовтня 2019 08:39
6349 - перелік ЗТД -3.doc
18 жовтня 2019 16:55
6349 - додаткове роз'яснення на звернення від 04.10.2019.pdf
15 жовтня 2019 15:16
Додаткове роз'яснення на звернення від 23.09.2019.pdf
07 жовтня 2019 17:01
6349 - перелік ЗТД -2.doc
02 жовтня 2019 17:09
6349-Додаткове роз'яснення на звернення від 27.09.2019.pdf
01 жовтня 2019 13:15
Додаток 8 до ТД - Опитувальний аркуш -1.pdf
01 жовтня 2019 13:15
Додаток 7 до ТД - Опитувальний аркуш -1.pdf
01 жовтня 2019 13:15
6349 - перелік ЗТД -1.doc
26 вересня 2019 17:30
Креслення ( додаток до роз'яснення на звернення від 23.09.2019).doc
04 вересня 2019 12:11
Додаток 9 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 6 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 5 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 4 - проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 3 - проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 13 - досвід виконання.docx
04 вересня 2019 12:11
Додаток 10 - Опитувальний аркуш.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 12 - мат-тех база.DOCX
04 вересня 2019 12:11
Додаток 11 - Опитувальний аркуш.pdf
04 вересня 2019 12:11
6349 - Витяг з протоколу ТК від 03.09.2019.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
04 вересня 2019 12:11
Додаток 14 - митні платежі.docx
04 вересня 2019 12:11
6349 - procurement notice.docx
12 листопада 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 13:35
6349 - ТД - 7.doc
05 листопада 2019 14:18
6349 - ТД - 6.doc
31 жовтня 2019 11:20
6349 - ТД - 5.doc
29 жовтня 2019 12:26
6349 - ТД - 4.doc
25 жовтня 2019 08:39
6349 - ТД - 3.doc
07 жовтня 2019 17:01
6349 - ТД - 2.doc
01 жовтня 2019 13:15
6349 - ТД - 1.doc
04 вересня 2019 12:11
6349 - ТД.doc
12 листопада 2019 13:35
6349 - перелік ЗТД -7.doc
05 листопада 2019 14:18
6349 - перелік ЗТД -6.doc
31 жовтня 2019 11:20
6349 - перелік ЗТД -5.doc
29 жовтня 2019 12:26
6349 - перелік ЗТД -4.doc
25 жовтня 2019 08:39
Додаток 2 - інформ про тех характ - 3.docx
04 вересня 2019 12:11
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
25 жовтня 2019 08:39
6349 - перелік ЗТД -3.doc
18 жовтня 2019 16:55
6349 - додаткове роз'яснення на звернення від 04.10.2019.pdf
15 жовтня 2019 15:16
Додаткове роз'яснення на звернення від 23.09.2019.pdf
07 жовтня 2019 17:01
6349 - перелік ЗТД -2.doc
02 жовтня 2019 17:09
6349-Додаткове роз'яснення на звернення від 27.09.2019.pdf
01 жовтня 2019 13:15
Додаток 8 до ТД - Опитувальний аркуш -1.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 8 - Опитувальний аркуш.pdf
01 жовтня 2019 13:15
Додаток 7 до ТД - Опитувальний аркуш -1.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 7 - Опитувальний аркуш.pdf
01 жовтня 2019 13:15
6349 - перелік ЗТД -1.doc
26 вересня 2019 17:30
Креслення ( додаток до роз'яснення на звернення від 23.09.2019).doc
04 вересня 2019 12:11
Додаток 9 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 6 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 5 - Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 4 - проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 3 - проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 13 - досвід виконання.docx
04 вересня 2019 12:11
Додаток 10 - Опитувальний аркуш.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 12 - мат-тех база.DOCX
04 вересня 2019 12:11
Додаток 11 - Опитувальний аркуш.pdf
04 вересня 2019 12:11
6349 - Витяг з протоколу ТК від 03.09.2019.pdf
04 вересня 2019 12:11
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
04 вересня 2019 12:11
Додаток 14 - митні платежі.docx
04 вересня 2019 12:11
6349 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лот 2 Щодо надання Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 27 вересня 2019 09:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:31
Відповідно до вимог Додатку 9 ТВтаУП п. 5.3. Персонал постачальника (виробника) повинен мати відповідну кваліфікацію для виконання обов’язків постачальника (виробника) на етапі монтажних та пуско-налагоджувальних робіт і надати Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання роботи підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, технічного обслуговування і випробування трансформаторного обладнання напругою до 750 кВ. В п. 10 додатку 9 ТВтаУП таблиці 5 не зазначено на якому етапі надається цей Дозвіл. Просимо надати роз’яснення на якому етапі закупівлі чи постачання, відповідно до таблиці 5, необхідно надати цей Дозвіл.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Лот 2 Щодо надання сертифікату зварювального виробництва
Дата подання: 27 вересня 2019 09:33
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:31
Відповідно до вимог п. 5.5. Додатку 9 ТВта УП необхідно надати сертифікат зварювального виробництва. В п. 10 додатку 9 таблиці 5 не зазначено на якому етапі надається цей сертифікат. Просимо надати роз’яснення на якому етапі закупівлі або постачання надається цей документ.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Лот 2 Щодо надання інформації про галузь акредитації вимірювальної лабораторії
Дата подання: 27 вересня 2019 09:33
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:32
Відповідно до вимог п. 5.6. Додатку 9 ТВтаУП Постачальник (виробник) повинен надати довідку щодо виконання Виробником приймально-здавальних випробувань трансформаторів в місті його виготовлення (на заводі) за допомогою власної випробувальної лабораторії, атестованої на проведення вимірювань в сфері державного метрологічного нагляду. Свідоцтво про атестацію вимірювальної лабораторії виробника з додатком про галузь атестації. Для постачання буде запропоновано обладнання іноземного виробника у якого не передбачено органом сертифікації надання інформації щодо галузі акредитації лабораторії, ця інформація міститься на сайті органу сертифікації. Просимо надати роз’яснення, чи допустимо для виконання даної вимоги, при постачанні товару іноземного виробництва, надання сертифікату про атестацію випробувальної лабораторії виробника, атестованої на проведення вимірювань, без додатка про галузь атестації, оскільки даний сертифікат не має додатку в твердому паперовому вигляді, а має посилання щодо галузі акредитації на вебсайт органу, який видав цей сертифікат. Також повідомляймо, що приймально-здавальні випробування обладнання проводяться в місті його виготовлення (на заводі) за допомогою власної випробувальної лабораторії виробника, атестованої на проведення вимірювань згідно міжнародного стандарту ISO-IEC. Просимо надати роз’яснення щодо вимоги атестації лабораторії іноземного виробника в сфері державного метрологічного нагляду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Умови оплати Лот 2
Дата подання: 27 вересня 2019 10:07
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:07
Відповідно до умов тендерної документації п.2 розділу V Умови розрахунків не передбачають авансування. Враховуючи довготривалий термін виробництва блокового силового трансформатора, а також необхідністю 100% передоплати за комплектуючі та матеріали, які закуповуються для виготовлення Товару, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію в частині умов оплати, а саме викласти їх у наступній редакції: «попередня оплата у розмірі 50% від вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання договору та остаточний розрахунок 50% за фактом виготовлення товару, перед відвантаженням».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Щодо умов договору
Дата подання: 04 жовтня 2019 17:00
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:24
Питання № 1. Пунктом 5.11. проекту договору наведеному у Додатку 4 до тендерної документації (для Учасників - резидентів)зазначено, що «Право власності на Продукцію набувається Покупцем з моменту успішного проходження вхідних контролів, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну Продукцію». Оскільки відповідно до умов Договору Постачальник не має можливості впливати на підписання документів ВК1 та ВК2, просимо нормувати строки проходження вхідних контролів, наприклад - 5 днів Питання № 2. Пунктом 5.18. проекту договору наведеному у Додатку 4 до тендерної документації зазначено: «Гарантійний строк експлуатації Продукції – не менше 24 місяців з дня введення в експлуатацію і не менше 30 місяців з дня постачання. Гарантійний строк зберігання Продукції – не менше 24 місяців з дати постачання». У зв’язку з конструктивними особливостями Продукції, просимо в п. 5.18. проекту договору внести зміни та викласти його в наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації Продукції – не менше 24 місяців з дня введення в експлуатацію і не менше 30 місяців з дня постачання. Гарантійний строк зберігання в транспортному стані: 4 (чотири) місяці з дати поставки. Гарантійний строк зберігання в законсервованому стані: протягом гарантійного строку». Питання № 3. Відповідно до п.6.3.1. проекту договору наведеному у Додатку 4 до тендерної документації Постачальник має здійснити заміну дефектної продукції, або усунути виявлені недоліки протягом 20 днів. Оскільки технологічний строк виготовлення та поставки блокового силового трансформатора значно перевищує строк зазначений у даному пункті, тобто здійснити заміну або усунути виявлені недоліки фізично не можливо, просимо внести зміни до п. п.6.3.11. та викласти його у наступній редакції: « Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, останній зобов’язаний за свій рахунок протягом 20 днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням) здійснити заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості або усунути виявлені недоліки. Вказаний строк може бути збільшено, за наявності об’єктивних причин, пов’язаних з технологічно-можливим строком виготовлення та доставки. У разі необґрунтованого порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність згідно із п. 7.3. Договору» Питання № 4. Відповідно до п.7.3. проекту договору наведеному у Додатку 4 до тендерної документації Постачальник має здійснити заміну дефектної продукції, або усунути виявлені недоліки протягом 20 днів. Якщо Постачальник не виконав вимогу цього пункту, Покупець має право стягнути з постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції. Оскільки технологічний строк виготовлення та поставки блокового силового трансформатора значно перевищує строк зазначений у даному пункті, тобто здійснити заміну або усунути виявлених недоліків фізично не можливо, просимо внести зміни до п. п.7.3. та викласти його у наступній редакції: «7.3. Постачальник несе відповідальність за якість та комплектність Продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості або поставки некомплектної Продукції, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця (направлену рекомендованим або цінним листом з повідомленням) у 20-денний, або збільшений строк за взаємною згодою Сторін, за наявності об’єктивних причин, пов’язаних з технологічно-можливим строком виготовлення, власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості або доукомплектувати Продукцію. Якщо Постачальник не здійснив заміну продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний або збільшений за взаємною згодою Сторін за об’єктивних причин строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції)» Питання № 5. Відповідно до п.7.5. проекту договору наведеному у Додатку 4 «У разі не виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором , така бездіяльність буде розцінюватись, як одностороння відмова Постачальника від своїх зобов’язань за Договором. В такому випадку Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% суми невиконаного зобов’язання». Оскільки за даним тендером здійснюється закупівля складного промислового обладнання, що має великі габарити та досить великий строк поставки прошу викласти цей пункт у наступній редакції: «У разі не виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором понад 30 календарних днів з моменту настання строку поставки, така бездіяльність буде розцінюватись, як одностороння відмова Постачальника від своїх зобов’язань за Договором. В такому випадку Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% суми невиконаного зобов’язання». Питання № 6. Відповідно до проекту договору наведеному у Додатку 4 до тендерної документації не зазначена відповідальність за прострочення виконання зобов’язань пов’язаних з оплатою товару Покупцем. У зв’язку з вище зазначеним, прошу внести до проекту договору у розділ VII «Відповідальність сторін» пункт наступного змісту: «За прострочення виконання зобов’язань щодо оплати товару, визначених пунктом 4.2 договору, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від несвоєчасно сплаченої суми, за кожний календарний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Условия оплаты
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:51
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 11:06
Наша компания имеет большой опыт в реализации комплексных и сложных решений в области создания и интегрирования систем мониторинга и управления технологическими процессами, а также поставок специализированного оборудования на атомные электростанции различных стран мира. Мы заинтересованы принять участие в конкурсе «Трансформатори для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС. Лот 2 - трансформатор блоковий силовий для ВП ЮУАЕС – 1 од.». Учитывая значительный объём закупки, высокие требования к исполнению и безопасности поставляемого оборудования, а также сроки поставки, подразумевающие высокую ответственность, риски для Поставщика и исходя из того, что на площадке https://smarttender.biz/ 27.09.2019 10:07:45 был опубликован вопрос о возможности изменения условий конкурсной документации в части условий оплаты после которого не были внесены изменения, просим Вас рассмотреть возможность изменения условий конкурсной документации в части условий оплаты и предусмотреть обеспечение оплаты на следующих условиях: 50% авансовый платеж в течение 30 рабочих дней с момента подписания договора и предусмотреть открытие Заказчиком безотзывного подтвержденного документарного аккредитива в пользу Поставщика на сумму 50% от стоимости поставленной продукции в течение 5-10 банковских дней после осуществления авансового платежа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000320-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 25 вересня 2019 11:38
Щодо строків постачання
Звертаємо увагу замовника, що зазначений в тендерній документації термін постачання трансформаторів для потреб ВП ЮУАЕС у складі Лоту №2 є неможливим з огляду на особливості технологічних процесів виробництва такого обладнання. З урахуванням запланованого терміну проведення аукціону (12.11.2019р.) та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір постачання може бути підписаний з переможцем торгів не раніше грудня 2019 р. Приймаючи до уваги розумний термін для розміщення замовлення на заводі-виробнику, проведення попередніх розрахунків за продукцію з виробником, строки виготовлення з урахуванням закупівлі необхідних матеріалів та комплектуючих, технологічних процесів виробництва, приймально-здавальних випробувань, а також організацію імпортної поставки, просимо внести відповідні зміни до ТД, подовживши термін постачання. Виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити термін постачання трансформаторів для потреб ВП ЮУАЕС у складі Лоту №2 до 27.12.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2019 11:42
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000320-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 27 вересня 2019 10:48
Стосовно п 5.2 технічних вимог
Як офіційний представник закордонного виробника сиових трансформаторів, звертаємо увагу замовника, що відповідно до умов додатку 9 до тендерної документації: а саме:
«5.2 Постачальник (виробник) повинен надати довідку про досвід з виробництва і поставки аналогічного обладнання (потужністю 250 МВА і вище па клас напруги не менш 330 кВ, введених в експлуатацію та працюючих на підприємствах України протягом не менше 10 років), в якій надати перелік підприємств-замовників таких трансформаторів (вказати назву та реквізити, адресу юридичну і фактичну, телефон, факс для контактів). Обов’язкове надання відгуків відповідних організацій (не менше трьох).»
Редакцію даного пункту вважаємо як обмеження кола постачальників.
Просимо скласти п. 5.2 в наступній редакції:
«5.2 Постачальник (виробник) повинен надати довідку про досвід з виробництва і поставки аналогічного обладнання (потужністю 250 МВА і вище на клас напруги не менш 330 кВ, введених в експлуатацію та працюючих на підприємствах протягом не менше 10 років), в якій надати перелік підприємств-замовників таких трансформаторів (вказати назву та реквізити, адресу юридичну і фактичну, телефон, факс для контактів). Обов’язкове надання відгуків відповідних організацій (не менше трьох).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 жовтня 2019 10:35
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000320-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛАМАК", Код ЄДРПОУ:36163334
Дата подання: 10 жовтня 2019 21:29
Вимога
Вимога про виключення із вимог Тендерної документації дискримінаційних умов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 18:15
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК» Енергоатом» 16.10.2019 відмінено торги за лотом 1 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (некоректно підготовлені технічні вимоги до продукції, що закуповується).
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000320-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:06
Що до додатку 9 до ТД
Вимоги що до додатку №9 до ТД (див. супровідну документацію)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 10:06
Постачальник (виробник) повинен надати довідку про досвід з виробництва і поставки аналогічного електротехнічного обладнання за кодом закупівлі ДК 021:2015 31170000-8 Трансформатори (на клас напруги не менш 330 кВ, введених в експлуатацію та працюючих на підприємствах України протягом не менше 5 років), в якій надати перелік підприємств-замовників таких трансформаторів (вказати назву та реквізити, адресу юридичну і фактичну, телефон, факс для контактів). Обов’язкове надання відгуків відповідних організацій (не менше трьох).

На сервісний центр Виробника покладаються наступні зобов’язання:
- підтримка в роботі нового обладнання;
- підтримка обладнання, що знаходиться в експлуатації;
- технічне консультування персоналу експлуатації;
- забезпечення безперебійної та довготривалої експлуатації обладнання на протязі всього строку експлуатації.
У разі відсутності у виробника власного сервісного центру на території України, у складі тендерної пропозиції надати лист за підписом виробника та скріплену печаткою про залучення підприємства для виконання сервісних послуг на території України, та надати лист-підтвердження від цього підприємства, завірений печаткою підприємства, яке буде виконувати сервісне обслуговування на території України, з підтвердженням наявності виробничих потужностей для впровадження відповідного виду господарської діяльності та виконання повного комплексу випробувань (надати перелік наявного обладнання), наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід.

Відповідь по першому питанню:
Те що закордонні виробники мають невеликий відсоток відмов виготовленого обладнання – є суб’єктивною думкою і не може бути узагальнене на всіх закордонних виробників. Крім того відсутня репрезентативна статистична інформація по конкретному типу трансформатора конкретного виробника, на основі якої можливо зробити такий висновок..
Відповідь по другому питанню:
На території України де буде експлуатуватися предмет закупівлі велика кількість спеціалізованих підприємств які мають можливість на власній ремонтній базі виконати капітальний ремонт трансформатора з заміною його вузлів.
Оскільки Замовник не має резервного блокового силового трансформатора потужністю 250 МВА на напругу 330 кВ Постачальник (Виробник) повинен надати підтвердження про наявність ремонтної бази на території України.
До того ж у ТД вже встановлені вимоги до Виробника про надання підтверджуючих документів про наявність виробничих потужностей та про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000320-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:43
Стосовно оплати
Наша компанія має намір прийняти участь у зазначеній закупівлі . Проте враховуючи що зазначена поставка включає виготовлення обладнання довготривалого циклу виробництва (11 місяців) та враховучи значні матеріальні витрати на виробництво зазначеного обладнання, крім того виконання інжинірінгових робіт потребує значних трудовитрат висококваліфікованого персоналу, вимогаємо переглянути умови розрахунків для цього тендеру .
Вимагаємо внести наступні зміни щодо умов розрахунків:
50% протягом 30 днів з моменту підписання контракту, 50% протягом 30 днів після підписання актів приймання передачі, а також передбачити акредитивну форму розрахунків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 11:04
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Ваше звернення по суті не містить вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 21:29
Вимога АЛАМАК.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-04-000320-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛАМАК", Код ЄДРПОУ:36163334
Дата подання: 02 жовтня 2019 16:42
Скарга
Скарга до органу оскарження
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:29
рішення від 07.10.2019 № 14336 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:28
рішення від 23.10.2019 № 15303.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:22
Номер скарги: UA-2019-09-04-000320-c.c7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:08
Скарга
СКАРГА, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.10.2019 № 15551.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 21:14
Номер скарги: UA-2019-09-04-000320-c.a8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:40945499
Дата подання: 08 листопада 2019 13:43
Скарга
СКАРГА що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.11.2019 № 16421+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 10:13

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 16:42
Скарга.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Додаток-Original.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Додаток-sou_naek_005_2016.pdf
02 жовтня 2019 16:42
Додаток-паспорт ЕТН.PDF
02 жовтня 2019 16:42
Додаток-паспорт ТОМ.PDF
02 жовтня 2019 16:42
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 11:08
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 13:43
Скарга

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 58 593 830,34 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 292 969,15 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 585938.3 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 58 593 830,34 UAH including VAT
Minimal lowering step: 292 969,15 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 грудня 2019 12:33
Auction planned date: 10 грудня 2019 12:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 од
Трансформатори напруги та струму для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 27 грудня 2020

transformers of voltage and current for ZNPP, RNPP
CPV: 31170000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 150 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 10 вересня 2019 18:02
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:29
Як офіційний представник виробника вимірювальних трансформаторів, звертаємо увагу замовника, що відповідно до умов тендерної документації за даним проектом передбачене значне відтермінування платежу. Виробники обладнання та матеріалів при роботі з такого роду масштабними проектами передбачають або 100% передоплату, або розбивку на поетапну оплату за товар на різних стадіях виробництва та готовності. З огляду на такі фактори, як сума закупівлі та терміни постачання, що значно перевищують 30 днів з моменту підписання контракту, просимо передбачити авансування проекту для Лоту 1 на рівні 50% від суми закупівлі. Це дозволить уникнути удорожчання обладнання за рахунок необхідності залучення кредитних коштів та мінімізувати ризики затримки термінів, передбачених виробничими процесами, і гарантувати постачання обладнання у відповідності з термінами, встановленими Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами.
У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Масо-габаритні показники
Дата подання: 23 вересня 2019 18:30
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:39
Просимо внести зміни до тендерної документаціі, на підставі обмеження кругу учасників у закупівлі. В опитувальному аркуші (додаток 7 до ДТ) до технічних вимог і умов постачання ТТ-П.0.03.020-19 п. 6.3.1 вказані вимоги до маси, габаритних,настановних і приєднувальних розмірів для ТрС 750 кВ, а саме маса-не більше 4000 кг, маса оливи-не більше 1200 кг, висота-7653 мм.Дані вимоги обмежують номенклатуру пропонованих трансформаторів, так як габаритні характеристики вказані під конкретного виробника. Прохання переглянути можливість зміни зазначених параметрів на наступні:маса-не більше 7300 кг,маса оливи-не більше 2210 кг,висота-не більше 9265.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Масо-габаритні розміри
Дата подання: 23 вересня 2019 18:35
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:40
Просимо внести зміни до тендерної документаціі, на підставі обмеження кругу учасників у закупівлі. В опитувальному аркуші (додаток 8 до ДТ) до технічних вимог і умов постачання ТТ-П.0.03.020-19 п. 6.3.1 вказані вимоги до маси, габаритних,настановних і приєднувальних розмірів для ТрС 750 кВ, а саме маса-не більше 4000 кг, маса оливи-не більше 1200 кг, висота-7653 мм.Дані вимоги обмежують номенклатуру пропонованих трансформаторів, так як габаритні характеристики вказані під конкретного виробника. Прохання переглянути можливість зміни зазначених параметрів на наступні:маса-не більше 7300 кг,маса оливи-не більше 2210 кг,висота-не більше 9265мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Вимоги стосовно опорного ізолятору
Дата подання: 23 вересня 2019 18:40
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:31
В опитувальному аркуші (додаток 7 до ДТ) до технічних вимог і умов поставки ТТ-П.0.03.020-19 п. 6.3.27 зазначено вимогу поставки з опорними ізоляторами для кріплення нерухомого контакту роз'єднувача РПД-750. Прохання вказати марку опорного ізолятора або вказати яким вимоги повинен відповідати опорний ізолятор.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
Опорний ізолятор для кріплення нерухомого контакту роз'єднувача РПД-750 повинен бути виготовлен з композитного матеріалу (епоксидна смола та скляні волокна). Його позначення М87550 або аналог. Креслення додається окремим файлом, який розміщений у розділі «Тендерна документація».
Вимоги стосовно опорного ізолятору
Дата подання: 23 вересня 2019 18:43
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:32
В опитувальному аркуші (додаток 8 до ДТ) до технічних вимог і умов поставки ТТ-П.0.03.020-19 п. 6.3.27 зазначено вимогу поставки з опорними ізоляторами для кріплення нерухомого контакту роз'єднувача РПД-750. Прохання вказати марку опорного ізолятора або вказати яким вимоги повинен відповідати опорний ізолятор.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
Опорний ізолятор для кріплення нерухомого контакту роз'єднувача РПД-750 повинен бути виготовлен з композитного матеріалу (епоксидна смола та скляні волокна). Його позначення М87550 або аналог. Креслення додається окремим файлом, який розміщений у розділі «Тендерна документація».
Висота трансформатора
Дата подання: 23 вересня 2019 18:47
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:40
В опитувальному аркуші (додаток 11 до ДТ) до технічних вимог і умов поставки ТТ-П.0.03.021-19 вказано вимога п. 6.3.2 до висоти не більше 6485. Дана вимога обмежує номенклатуру пропонованих трансформаторів так як дана характеристика закладена під конкретного виробника. Прохання розглянути можливість зміни даного параметра на 8200 мм не більше.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Дільник ЕМУ
Дата подання: 23 вересня 2019 18:51
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:33
Розташування подільника і ЕМУ передбачається на одному фундаменті (як показано в додатку 11), або на різних, як зазначено на схемі додатка 5 п 6.1.8 (схема НДЕ) де розміщення подільника і ЕМУ було реалізовано на різних фундаментах і між ними поза ЕМУ вказано окремо розрядник, ВЧ загороджувач і роз'єднувач, які входили до складу поставки трансформатора. Просимо дати розуміння як саме повинен бути розташований дільник і ЕМУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
Дільник і ЕМУ повинні розташовуватись на одному фундаменті як це і передбачено в Додатку 11 до ТД.
Конденсатори
Дата подання: 23 вересня 2019 18:53
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:34
У схемі додатка 5 п.6.1.8 в вказано що дільник складається з 3 конденсаторів. Просимо змінити дану технічну характеристику на 3-4, що не вплине на якість пропонованого обладнання.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
У схемі додатка 5 п. 6.1.8 показана схема трансформаторів напруги НДЕ-750, які на даний час експлуатуються у ВП ЗАЕС. Вимоги до кількості конденсаторів у трансформаторах, що закуповуються не висуваються.
Висота трансформатора
Дата подання: 23 вересня 2019 18:56
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:35
В опитувальному аркуші (додаток 10 до ДТ) до технічних вимог і умов поставки ТТ-П.0.03.021-19 вказано вимога п. 6.3.2 до висоти не більше 7800. Дана вимога обмежує номенклатуру пропонованих трансформаторів, так як дана характеристика закладена під конкретного виробника. Прохання розглянути можливість зміни даного параметра на 8200 мм не більше.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
Параметр висоти трансформатора зумовлений тим що трансформатор повинен встановлюватись на існуючі конструкції з підключенням існуючих шлейфів підключення до мережі ВРП.
Масо-габаритні розміри
Дата подання: 23 вересня 2019 19:00
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:35
В опитувальному аркуші (додаток 11 до ДТ) до технічних вимог і умов поставки ТТ-П.0.03.021-19 п. 6.3.2 вказані вимоги до маси не більше 1200 кг, маса масла не більше 200 кг.В технічних вимогах і умовах поставки ТТ-П.0.03.021-19 п.6.3.1 сказано, що вимоги до маси не пред'являються. Маса трансформатора повинна дозволяти його транспортувати в частково розібраному вигляді автомобільним транспортом без додаткових організаційно-технічних заходів. Просимо внести зміни до тендерної документації та спростити даний пункт для розширення номенклатури пропонованих трансформаторів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін недоцільно.
Опитувальний аркуш являється доповненням ТВ та УП дозволяє враховувати особливості експлуатації обладнання що закуповується на конкретну АЕС.
Термін постачання для ВП ЗАЕС
Дата подання: 24 вересня 2019 15:52
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:24
Звертаємо увагу замовника, що зазначений в тендерній документації термін постачання трансформаторів напруги для потреб ВП ЗАЕС у складі Лоту №1 є неможливим з огляду на особливості технологічних процесів виробництва такого обладнання. З урахуванням запланованого терміну проведення аукціону (12.11.2019р.) та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 щодо строків розгляду пропозицій і оскарження прийнятих за результатами торгів рішень, договір постачання може бути підписаний з переможцем торгів не раніше грудня 2019 р. Приймаючи до уваги розумний термін для розміщення замовлення на заводі-виробнику, проведення попередніх розрахунків за продукцію з виробником, строки виготовлення з урахуванням закупівлі необхідних матеріалів та комплектуючих, технологічних процесів виробництва, приймально-здавальних випробувань, а також організацію імпортної поставки, просимо внести відповідні зміни до ТД, подовживши термін постачання. Виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити термін постачання трансформаторів напруги для потреб ВП ЗАЕС у складі Лоту №1 до 27.12.2020р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом):
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 15:34
Коментар щодо відміни: Відмінити торги за лотом 1 відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (некоректно підготовлені технічні вимоги до продукції, що закуповується).
Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 17:59
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (некоректно підготовлені технічні вимоги до продукції, що закуповується)